Blank target in PHP
<tr><td id='navi1a'><a href='contacteer_ons.php?sess=$sess&ts=$ts&action=1' class='a1' onFocus='if (this.blur) this.blur()'>Neem contact op</a></td></tr>
Waar kan ik de target blank plaatsen. cq hoe formulier ik deze regel om contacteer_ons.php in een nieuw venster te laten opstarten ?
Bij voorbaat dank....
Ron Vos
zocht je dit TARGET="_blank"?
Klopt, de vraag is waar ik deze kan plaatsen en in welke vorm.
Vr. gr.
Ron Vos
Ron Vos op 14/10/2010 13:42:33:
Bezig met een webshop loop ik tegen het volgende aan:
<tr><td id='navi1a'><a href='contacteer_ons.php?sess=$sess&ts=$ts&action=1' class='a1' onFocus='if (this.blur) this.blur()'>Neem contact op</a></td></tr>
Waar kan ik de target blank plaatsen. cq hoe formulier ik deze regel om contacteer_ons.php in een nieuw venster te laten opstarten ?
Bij voorbaat dank....
Ron Vos
Bij voorbaat dank....
Ron Vos
Gewoon ergens in het a attribuut.. Let erop dat je eerst een laag streepje vervolgens blank typt.
<a target="_blank">
Edit:
lees dit anders eens door:
http://www.htmlcodetutorial.com/linking/_A_TARGET.html
Gewijzigd op 14/10/2010 13:48:28 door Kumkwat Trender
<tr><td id='navi1a'><a href='contacteer_ons.php <a target="_blank">?sess=$sess&ts=$ts&action=1' class='a1' onFocus='if (this.blur) this.blur()'>Neem contact op</a></td></tr>
Ron Vos op 14/10/2010 13:49:56:
Dus dit zou moeten werken ?
<tr><td id='navi1a'><a href='contacteer_ons.php <a target="_blank">?sess=$sess&ts=$ts&action=1' class='a1' onFocus='if (this.blur) this.blur()'>Neem contact op</a></td></tr>
Nee!
zoiets zou het moeten worden:
<tr><td id='navi1a'><a href='contacteer_ons.phpsess=$sess&ts=$ts&action=1' class='a1' onFocus='if (this.blur) this.blur()' target='_blank'>Neem contact op</a></td></tr>
zonder tags eromheen
Toevoeging op 14/10/2010 13:51:56:
haha... ik stop wel met typen , kumwat is sneller
Gewijzigd op 14/10/2010 13:52:31 door Teun Hesseling
Teun Hesseling op 14/10/2010 13:51:30:
<tr><td id='navi1a'><a href='contacteer_ons.php target="_blank" ?sess=$sess&ts=$ts&action=1' class='a1' onFocus='if (this.blur) this.blur()'>Neem contact op</a></td></tr>
zonder tags eromheen
zonder tags eromheen
@ Teun dit is natuurlijk verkeerd wat je nu hebt ;p
off topic... delete knopje van reacties?
Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /var/www/g2086/mirtos.nl/HTML/shop/include/rechtsmenu.php on line 41
Kumkwat Trender op 14/10/2010 13:50:57:
<tr><td id='navi1a'><a href='contacteer_ons.phpsess=$sess&ts=$ts&action=1' class='a1' onFocus='if (this.blur) this.blur()' target='_blank'>Neem contact op</a></td></tr>
kumkwat is achter de ons.phpsess een ? vergetn dus ons.php?sess
Toevoeging op 14/10/2010 14:11:22:
tenzij je het niet gecopy't & paste hebt
http://www.mirtos.nl/shop/contacteer_ons.phpsess=8daa1b1bd02c651c201351bc513babb6&ts=1287058406&action=1
Zou moeten stoppen bij contacteer_ons.php
Toevoeging op 14/10/2010 14:17:49:
Allereerst complimenten voor de leden van dit forum.
Ik heb diverse andere forums bezocht, maar daar wordt zeer neerbuigend gedaan, zo van kijk maar in de PHP docs, terwijl je je juist als beginner hebt aangemeld en even vastloopt, hier krijg je echte hulp in Jip en Janneke taal en dat waardeer ik enorm, of het probleem nou opgelost wordt of niet (ik hoop het wel uiteraard ;-), jullie denken tenminste serieus mee, hulde daarvoor!!!.
Vriendelijke groeten
Ron Vos
<a href='contacteer_ons.php' aangezien hij moet stoppen achter de php dus sluit je hem daar af
Allerhartelijkste groeten
Ron Vos