Blog aan een HTML PHP CSS website koppelen, kan dit??

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marcel van Dortmond

Marcel van Dortmond

05/05/2014 12:30:30
Quote Anchor link
Beste mensen,

Ik heb een eigen bedrijf, www.dedierenoppas.nl en nu wil ik voor deze (php, html / css) website waarbij ik een programmeur en designer in dienst heb een blog kopppelen en deze ook linken aan facebook et cetera.

Ik weet dat bloggen goed is voor SEO en daarom wil ik dit mogelijk maken. Als ik op het internet zoek naar het koppelen van een blog op je website, kom ik alleen maar uit op wordpress, maar ik heb geen wordpress website.

Is het mogelijk om een blog aan mijn website te koppelen en zo ja hoe?

Ik hoor graag van jullie,

Groeten Marcel

PHP hulp

PHP hulp

11/03/2025 07:09:58

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/05/2014 12:39:45
Quote Anchor link
Je kan je site toch ook uiteindelijk in Wordpress integreren?
Of je geeft je WordPress blog dezelfde layout als die van je site?
Gewijzigd op 05/05/2014 12:40:19 door - Ariën -

Marcel van Dortmond

Marcel van Dortmond

05/05/2014 12:47:05
Quote Anchor link
Ik wil niet met een cms website te werk gaan, ik heb een website waarmee ik een desinger de lay out laat doen en mijn programmeur de functionaliteit. (ivm de complexiteit van mijn website, MYSQ database etcetera)

Als ik een wordpress blog maak met dezelfde layout als die van mijn site, kan ik hem dan koppelen aan dedierenoppas.nl en facebook et cetera?

Misschien snap ik het niet helemaal, ik dacht dat wordpress een cms website is en een blog in 1? Aangezien ik met een HTML, CSS / PHP website te werk ga, dacht ik dat je op een andere manier dan wordpress te werk moet gaan?

Ik wil in ieder geval niet mijn website omgooien naar een cms website.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/05/2014 12:55:00
Quote Anchor link
Je zou een subdomein (http://blog.dedierenoppas.nl) of een directory (http://www.dedierenoppas.nl/blog) kunnen aanmaken voor je WordPress blog.

Pipo Clown

Pipo Clown

05/05/2014 13:03:26
Quote Anchor link
Ik begrijp hem niet helemaal.

Je hebt een designer en een programmeur in dienst.
Dan geef je toch gewoon aan wat je wilt waarna het vanzelf in orde komt ?

Ik denk vast weer te simpel in deze :S

Marcel van Dortmond

Marcel van Dortmond

05/05/2014 13:08:07
Quote Anchor link
Nee je denkt niet te simpel, daar heb je ook gelijk in, maar op dit moment heeft mijn programmeur geen tijd en kan hem niet contacteren. Mijn designer weet niet hoe het moet. Vandaar dat ik het zelf uitzoek zodat mijn designer of programmeur dit kan regelen.

Aar, ik kan dus een WordPress blog aanmaken en deze koppelen aan mijn webhost directory (http://www.dedierenoppas.nl/blog) en dan vervolgens op mijn site een kopje blog maken zodat deze daarnaartoe verwijst?

En deze wordpress blog kan ik weer koppelen aan Facebook en Twitter etc?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/05/2014 13:29:11
Quote Anchor link
Jep, dat kan je inderdaad zo doen, ja!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.