Blog reactie systeem
Hallo,
Zoals de titel al zegt ik ben opzoek naar het reactie systeem van een blog. Als men een reactie plaatst moet ik het eerst confirmen weet iemand waar ik zoiets vandaan kan halen?
mvg,
daan
Zoals de titel al zegt ik ben opzoek naar het reactie systeem van een blog. Als men een reactie plaatst moet ik het eerst confirmen weet iemand waar ik zoiets vandaan kan halen?
mvg,
daan
PHP hulp
23/11/2024 06:02:31Christian Snijders
30/05/2012 14:46:53Hallo Daan,
Er zijn verschillende verificatiescripts welke je gratis kunt gebruiken.
probeer eens bij gastenboek scripts te kijken, vaak zit die mogelijkheid daar wel in.
Er zijn verschillende verificatiescripts welke je gratis kunt gebruiken.
probeer eens bij gastenboek scripts te kijken, vaak zit die mogelijkheid daar wel in.
Terence Hersbach
30/05/2012 14:56:03Albert de Wit
30/05/2012 15:01:27ik zou alleen niet voor gaan om eerst jouw toestemming te kunnen geven. Dat vooral omdat het mensen irriteerd en het kan onbetrouwbaar overkomen dat bijvoorbeeld kritiek niet kan worden geplaatst. Maar dat is mijn mening maar ;)
@Terence
Ziet er wel mooi uit maar dat is niet wat ik zoek ik wil wel graag de db zelf beheren.
@Albert
Misschien heb je gelijk.
Ziet er wel mooi uit maar dat is niet wat ik zoek ik wil wel graag de db zelf beheren.
@Albert
Misschien heb je gelijk.
Wouter J
30/05/2012 16:39:12Ik zou het zo maken dat wanneer er meer dan x links in staan je het moet controleren en anders niet. Dat werkt denk ik het best.