BloodBullet!
Ik hoor je denken, oh, das zo'n saai spel...
Maar je moet het echt proberen want het valt echt wel mee!
Nouja, Het heet Bloodbullet, het is gemaakt door mij met een beetje hulp van een aantal vrienden.
Het idee van het spel is om geld en exp te verdienen en hogerop te komen bij de maffia kringen. Dit kan je in je eentje proberen, maar ook met een groep mensen, wat bij de maffia Familie heet.
Hier zijn een aantal screenshots:
http://i44.tinypic.com/358298i.png
http://i41.tinypic.com/2wcl9wp.png
http://i43.tinypic.com/r8tikl.png
http://www.bloodbullet.nl
Ik zou zeggen, kijk is even rond en kom erachter dat het best leuk is!
Mvg
Martin, Wuggles.
p.s. ik zou het leuk vinden als jullie feedback geven over BloodBullet in dit topic.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martin Kanters
en de hele tijd die pop ups dat IE beter zou zijn, IRRITANT.
Usability heb je zeker nooit van gehoord?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tamara
BloodBullet:
== tot ziens.BloodBullet werkt momenteel beter met Internet Explorer.
Gebruik Internet Explorer alstublieft.
Verder laten de printscreens een nogal saaie hobbyisten layout zien. Als je nog enigzins een kans wilt maken moet het van je scherm af knallen, super mooi en strak overkomen en dat doet het zeker niet.
Ik zie de pagina 2x. Hij laadt zichzelf blijkbaar nogmaals in die iframe.
Is er ook een test account waarmee we kunnen testen?
TJVB schreef op 30.03.2009 23:32:
Is bij mij ook het geval, IE ZUIGT!BloodBullet:
== tot ziens.BloodBullet werkt momenteel beter met Internet Explorer.
Het geld is al lang weer uit die industrie.
Om geld te verdienen moet je voorop lopen , niet er achteraan wandelen.
PS:
Voor testen moet je wat mij betreft toch echt ff een testaccount aanmaken.
Verder ben ik benieuwd waar je het jaar aan besteed hebt want aan design en ussability iig niet
PS PS :
Voor de mensen die willen slopen :
user : Blaat
ww : test
PS PS PS :
Ik ben afgehaakt nadat ik echt compleet geflipt werd van je achtergrond
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
Ook het design vind ik niet mooi het heeft geen pro uitstraling.
het is een beetje simpeltjes.
ps.
Ik gebruik FF3.
De beste browser die er is!
Dus haal die f*cking alert weg en maak hem ook goed in FF.
Je zult hier vast wel wat aan hebben.
Heeft alleen zin bij wachtwoordvelden aangezien je vanuit een wachtwoordveld niets kan kopiëren...
(NUB!)
Bij mij kan dit namelijk wel.
Het werkt niet goed? Het werkt HELEMAAL NIET. Kan niets invullen bij login. Ik gebruik overigens Safari.
Hopelijk heb je het afgelopen jaar niet in deze game gestopt met de hoop dat het iets op zou leveren, want ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren: Het ziet er gewoon echt niet goed genoeg uit.
Als je het daarentegen hebt gedaan om er van te leren: prima gedaan!
Desondanks succes ermee!
Maar je kan inderdaad deze versie nog niet inloggen met andere browsers dan internet explorer.
Sorry daarvoor, maar het was aardig frustrerend om te merken dat alle dingen die ik had ingebouwd voor 50% niet werken in firefox.
en om dan nog alles te gaan veranderen voor firefox voor 1 versie,
Daar had ik toen geen zin in.
Maar.. Ik heb de laatste paar dagen dat ik vrij was echt erg veel tijd er in gestopt en het lijkt nu allemaal te werken. :)
Trouwens, als jullie zulke leuke meningen hebben over de layout.
Zeg hoe ik het strakker en beter kan maken en kraak het niet alleen af.
Mijn mening over de goede community van dit forum is erg gedaald sinds jullie arrogante meningen.(ik heb het hier niet over iedereen, degene over wie ik het heb weten dat wel.)
mvg
Martin
Zulke projecten zijn leuk voor jezelf, om te oefenen, maar je moet niet verwachten dat het meteen super goed word gevonden.
EDIT: hmm, dat is niet echt een mening. Ik vind het gewoon een duf design en buiten dan om is het idee niet echt orgineel.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Toine vd P
Trouwens, ik weet niet WIE van de mensen hier webdevelopers add-on heeft op z'n vuurvosje, maar als je javascript uitzet, kan je gewoon het inlog formulier gebruiken.
Ik vind persoonlijk dat bericht van die IE melding niet echt slim. Ik gebruik Firefox, en die melding is knap vervelend. Zacht uitgedrukt :)
Lapidi schreef op 01.04.2009 21:45:
Beetje off-topc, maar daar heb je niet de Developer Toolbar voor nodig :) Instellinge -> InhoudTrouwens, ik weet niet WIE van de mensen hier webdevelopers add-on heeft op z'n vuurvosje, maar als je javascript uitzet, kan je gewoon het inlog formulier gebruiken.
Ik heb wel een tip voor je, ik heb grote moeite met het lezen van je captcha soms. En als ik een nieuwe code wil moet ik dus helemaal via het menu er weer heen.
Dus, zorg voor een beter leesbare captcha, en maak er even een refresh knop bij.
Als men gaat eisen om IE te gebruiken, is het kruisje altijd het eerste waar ik daarna op klik. Weg met die melding, en FF-valid maken dus.
Ook jammer dat er zoiets als
<!-- gemaakt door www.metatags.nl -->
tussen je script staat, ik zou dat sowieso weg halen.