BloodBullet!
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Ik ben druk bezig alles FF-valid te maken en dat zal de volgende versie uitkomen.
Over de volgende versie, ik ben echt van plan me te gaan afscheiden van andere text-based crime spellen en een soort van verhaal erin te bouwen met missies. Meer zeg ik liever nog niet omdat ik zelf het ook nog niet helemaal zeker weet.
Heeft iemand nog suggesties om Bloodbullet af te scheiden van het stereotype text-based game?
mvg
Martin
Als je je wil onderscheiden zou je, als je bereid bent er tijd in te stoppen , eens kunnen proberen om van de hele criminal af te stappen en het hele concept van textbased gaming in een andere context te plaatsen.
Verder zou je iets met AJAX kunnen doen om het enige probleem van textbased-RPGS (heb er ook een tijd 1 gespeeld en dat vond ik de grootste ergernis) op te lossen, traagheid.
Daarmee bedoel ik neit dat je game er sneller van word maar in de beleving van je gebruikers hou je er meer de vaart in.
Verder zou ik gaan denken aan een meer dynamische speelomgeving. Ik neem aan dat je met rangen ED werkt (as ussual). En als je 2 of 3 rangen gedaan hebt (wat naar ik aanneem de helft , of nog niet eens is) dan word het een beetje herhaling. Daar gaan gebruikers op afhaken. Maak voor verschillende niveaus andere of verschillende opties :).
Verder denk ik dat je daar eerst voldoende info aan zou moeten hebben en moet je zelf maar eens creatief worden :P.
En om nog even op de manier van raegeren terug te komen, (voel me toch enigsinds aangesproken) als het subtiel gedaan word , heeft de helft het niet door :)
Laterz,
Jacco
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
Bij andere spellen zijn die missies meer tutorials dan deel van het spel.
Bij Bloodbullet wordt het allebei en krijgt het een grote rol in het spel(denk bijvoorbeeld aan GTA(bij chinatown wars in ieder geval).
Over Ajax, in Bloodbullet zitten zeker al best wat delen van Ajax te vinden. Ze vallen alleen niet heel erg op. Maar bijvoorbeeld de captcha check is ajax. Hij hoeft dus niet eerst naar de volgende pagina om te checken of de code goed is en dat scheelt al een hoop tijd.
Voorderest gebruik ik Ajax voor ondere andere trainen/werken en ook voor het rechtermenu.
En over de niveau's, ik ben van plan om steeds bij elke nieuwe rang nieuwe missies te kunnen doen. En je kan als je bijvoorbeeld hoger in het spel komt clans maken, bepaalde andere zaken overvallen enzo.
Mag ik ook vragen waarom je engels en nederlands door elkaar gebruikt? Ik weet niet hoe het is al je inlogt, maar ik heb alleen de inlogpagina gezien, waarop engels en nederlands door elkaar gebruikt wordt.
Jacco, gaat de website dan juist niet zelfs nog trager? (als je Ajax gaat gebruiken) :)
@ Martin: Nee, missies zoals jij bedoeld bestaat al. Ik kan me nog "crimeclub" herinneren en die was de voorloper van alle criminals, die hadden "missies" al erg snel.
Bedoel je met clans, niet juist "familie"? n_n'
@ Kitty: Misschien staat het stoerder ofzo, geen idee. P:
Gevoelsmatig niet ;)
Je had er geen zin in!? Wie denk je wel dat je bent lol :p.. Als je een website maakt is het waarschijnlijk wel de bedoeling om zo veel mogelijk mensen van je doelgroep te bereiken en dat kan alleen maar als jij je aanpast aan de mensen, de mensen gaan niet speciaal voor jouw website even een andere browser gaan gebruiken hoor..
marc schreef op 01.04.2009 17:23:
Valt me op, de laatste tijd bij de site reviews worden er veel van dit soort opmerkingen gemaakt. Dat je site goed moet zijn in Firefox lijkt me vrij logisch, maar ga alsjeblieft niet Firefox fanboy lopen spelen. Iedereen is vrij in zijn browserkeuze en zo moet het blijven.Ik gebruik FF3.
De beste browser die er is!
Dus haal die f*cking alert weg en maak hem ook goed in FF.
De beste browser die er is!
Dus haal die f*cking alert weg en maak hem ook goed in FF.
@ Midas; Ja dat is zo maar het is wel algemeen geweten dat firefox en opera de beste weergave bieden, zelf gebruik ik ook firefox maar dat is dat vooral omdat ik de plugins zo handig vind.
Verwijder die melding nou eens, want ik kan niet eens inloggen. Registreren wel; vreemd.
Ik ga niet voor de lol zo'n berichtje neerzetten.
Een aantal functies werken gewoon niet via firefox in die versie.
Volgende versie werkt alles.
Ik geef wel door wanneer de volgende versie uitkomt, met de features
Tamara schreef op 30.03.2009 23:24:
design is alles behalve mooi, sorry
en de hele tijd die pop ups dat IE beter zou zijn, IRRITANT.
Usability heb je zeker nooit van gehoord?
en de hele tijd die pop ups dat IE beter zou zijn, IRRITANT.
Usability heb je zeker nooit van gehoord?
vind dat je het nog netjes uitdrukt
NIX WERKT BETTER IN IE EN ANDERS ***** JE SITE.
dus remove die popup of kom niet om reacties vragen -.-
Maar ik had fouten met een aantal dingen zoals AJAX enzo voor firefox.
Je kan het je toch misschien wel even voorstellen dat ik dan een soort van preview geef voor alleen internet explorer, zodat ik ondertussen kan verderwerken voor bugs te fixen van firefox en andere browsers.
Hier heb ik zo'n hekel aan he.. dat er al 20x antwoord is gegeven het dezelfde kritiekpunt en IK WEET DAT FIREFOX BETER IS.
Dus nou niet meer reageren over HAAL DIE POPUP WEG!1!111!!!
omg...
doe niet zo zielig.
Er is hier in dit topic maar 1 iemand die zielig doet volgens mij..
En ze weten het zelf ook wel, want het begint steeds meer op elkaar te lijken.
vind je het niet zielig dat er 20x hetzelfde kritiekpunt wordt genoemd.
heb ik niet gezegt dat ik me daar bewust van ben?
Heb ik niet gezegt dat ik ermee bezig ben?
Heb ik niet gezegt dat ik het nou wel weet?
Vind je nou nog dat het NOG meer gezegt moet worden?
@peter bedankt voor de nutteloze informatie!
ga zo door!
pop-ups gebruik je gewoon niet! Als je jou bezoekers iets wil vertellen op zown manier gebruik je en lightbox!
- nee het is geen persoonlijk aanval ik heb gewoon de pest aan ie en aan pop-ups!
- twee je vraagt om reactie op je site nou elke site die pop-ups gebruikt vind ik en veel andere niet de moeite om te bekijken want wat maakt jou website zou belangrijk dat heel ik met heel mijn browser niks meer ken doen als alleen op jou OK knop drukken met en NUTTELOZE melding der in
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door RvW Of toch niet
Rustig, heren. Ik denk zo dat Martin zijn lesje wel geleerd heeft en zoals hij aangeeft is hij druk bezig met verbeteren. Laten we even allemaal tot tien tellen en een fijne yoga oefening doen ^^
Kan een moderator dit topic sluiten?
Ik maak wel een nieuw topic aan als de volgende versie komt.. en dat duurt nog wel een paar weken
Kun je net zo goed over een paar weken dit topic weer omhoog bumpen. Scheelt weer wat topicruimte :-).