Bon printen uit PHP
Mark Tielemans
01/05/2011 01:41:49Ik zou idd wel command line kunnen aanspreken. Eerst in PDF een bestand met de goede maten aanmaken, dan mbv javascript een print command geven?
PHP hulp
08/11/2024 18:44:28Jelmer D
16/12/2011 01:00:05Hallo Mark,
heb je toevallig al een oplossing gevonden? Ik heb te kampen met exact het zelfde probleem en zelf een script maken wil niet echt lukken.
Groeten,
Jelmer
heb je toevallig al een oplossing gevonden? Ik heb te kampen met exact het zelfde probleem en zelf een script maken wil niet echt lukken.
Groeten,
Jelmer
Paul Balen
12/01/2020 17:37:31Dit is al een oud topic, maar ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Is er al een oplossing? Ik zat zelf te denken aan een meta tag die dan binnen een bepaalde tijd een bestand uitvoert waar de print code in verwerkt is. Ik wil printen naar een meta III bonnenprinter onder een Windows 10 Pro, Wamp server. Hopelijk heeft iemand een idee. Het gaat erom dat er een bestelling wordt opgenomen aan de tafel, zodra er op bevestigen is gedrukt moet er bij de bar een bonnetje geprint worden waar dan de bestelling (drinken en eten) op staat. Alles werkt al twee jaar van mijn zelf geschreven kassa programma, echter willen ze nu deze extra optie erbij. Tot heden had ik het zo dat je op de knop printen moest drukken en dan kon je de juiste printer kiezen en dan werd er geprint. Maar de tussenstap van printer kiezen wil ik dus kwijt en de bon gelijk laten printen.
Zou je daarvoor een nieuw topic willen aanmaken, en eventueel willen refereren naar dit topic?
We zien liever geen oude topics omhoog gekickt, omdat er vaak weer op oude discussies wordt gereageerd.
Alvast bedankt!
We zien liever geen oude topics omhoog gekickt, omdat er vaak weer op oude discussies wordt gereageerd.
Alvast bedankt!
Gewijzigd op 12/01/2020 17:39:16 door - Ariën -