Bootstrap sidemenu/headermenu werkt niet voor ipad

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kees Mulder

Kees Mulder

26/12/2014 16:49:06
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een responsive website met bootstrap (nieuwste versie). Voorbeeld van de website is hier te zien.

Als ik op mijn laptop het scherm kleiner maak dan verdwijnt de sidebar en komt de header menu te zien die je kan aanklikken. Dit werkt ook op mijn iphone.

Alleen als ik op mijn ipad kijk dan blijft hij zoals op gewone scherm dus met sidebar en normale header.

Ik wil graag op mijn ipad ook dat de sidebar weg is en dat in de header een dropdown menu is. Heeft iemand een idee?

PHP hulp

PHP hulp

05/01/2025 11:14:04

Eddy E

Eddy E

27/12/2014 06:51:42
Quote Anchor link
Een iPad schijnt nogal eigenwijs te zijn en kunstmatig het aantal pixels te verdubbelen (het x2). Dit komt ook voor bij afbeeldingen.

Een oplossing kan zijn om in 'em' te werken en niet meer in pixels.
Een andere (in mijn ogen betere en meer logische) oplossing is te kijken naar de -webkit-min-device-pixel-ratio!
Dus zoiets:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
/* iPad (3rd gen), both orientations */
@media only screen and (min-device-width : 1536px) and (max-device-width : 2048px) and (-webkit-min-device-pixel-ratio: 2)

Bron: http://www.quora.com/How-does-the-new-iPads-resolution-play-with-responsive-design

Joakim Broden

Joakim Broden

27/12/2014 11:50:14
Quote Anchor link
Eddy E op 27/12/2014 06:51:42:
Een iPad schijnt nogal eigenwijs te zijn en kunstmatig het aantal pixels te verdubbelen (het x2). Dit komt ook voor bij afbeeldingen.

Zoiets noem je retina displays ;-) heb je ook x3 van

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.