border om een een plaatje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

J C

J C

18/01/2014 04:02:53
Quote Anchor link
Hallo,

Ik wil met css een border van 1px om een plaatje hebben.

daar gebruik ik het volgende voor:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
.box-img img{ max-width:98%; height:auto; border:1px solid black;}

In mijn pc browsers gaat dat goed, maar op mijn mobiele telefoon werkt het de rechterkant niet. Daar is geen border te zien.

Iemand een tip?
http://www.jcsl.nl/rigging/NL/projecten#

Ook de mouse over werkt niet goed. Bij de pc ziet het er goed uit. maar op mijn telefoon gaat het blok niet ver genoeg naar beneden.
Gewijzigd op 18/01/2014 04:16:41 door J C

PHP hulp

PHP hulp

19/12/2024 17:36:07

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

18/01/2014 11:38:38
Quote Anchor link
Ik denk dat je beter even de hele html en css (iig van het stuk waar het om gaat) kan posten. Het kan namelijk zijn dat jouw browser op je mobiel niet de allerbeste is maar het kan ook zijn dat je HTML niet correct is waardoor je telefoon het opeens anders laat zien.

Ook zou je de webpagina eens door de W3C validater kunnen halen om te kijken of je (relevante) foutmeldingen krijgt.

Als je HTML goed is en je telefoon toont het nog steeds niet als gewenst dan zal het experimenteren worden. Bijv door een extra margin op te geven aan de rechterkant van je afbeelding.

Michael -

Michael -

18/01/2014 13:43:14
Quote Anchor link
Als je de class aan de img hebt meegegeven moet het volgens mij img.box-img zijn

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.