<br> in DOM-model
Javache
20/05/2006 15:29:00Hallo iedereeen,
Laat mij eerst even toelichten waarmee ik bezig ben.
Vroeger had ik een gehost gastenboek maar nu heb ik er zelf één geschreven. Ik zou graag de oude berichten importeren en dit gaat redelijk goed via het PHP DOM-object. Mijn enige probleem ligt bij het bericht zelf.
Als ik de inhoud opvraag van het TD-element krijg ik de tekst maar geen <br />'s. Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen maar misschien weet iemand van jullie het?
Laat mij eerst even toelichten waarmee ik bezig ben.
Vroeger had ik een gehost gastenboek maar nu heb ik er zelf één geschreven. Ik zou graag de oude berichten importeren en dit gaat redelijk goed via het PHP DOM-object. Mijn enige probleem ligt bij het bericht zelf.
Als ik de inhoud opvraag van het TD-element krijg ik de tekst maar geen <br />'s. Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen maar misschien weet iemand van jullie het?
PHP hulp
22/11/2024 06:54:01Mebus Hackintosh
20/05/2006 15:32:00Javache
20/05/2006 15:36:00nee, in de originele broncode staan er br's maar geen newlines (\n) Ik zoek dus eigenlijk hoe je via het Document Object Model br's erin kan houden/steken
Javache
20/05/2006 17:14:00Ik heb het opgelost door de <br>'s in het bronbestand om te zetten naar [br]'s die ik vervolgens wel kon uitlezen en met str_replace terug veranderde naar <br />