brandwidth llimiet te snel bereikt (afbeeldingen + javascript)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

31/08/2017 23:03:19
Quote Anchor link
Dag heren,

Vorige week woensdag heb ik een nieuwe site gestart, dit ging allemaal volgens plan en na een week had ik 100 gebruikers.
Gisteren ging het opeens los, binnen 4 uur had ik er 1800 gebruikers bij en vlak daarna vloog mijn hosting eruit.
Zoals je titel je al verteld heeft, brandwidth limit bereikt, 9gb in 4 uur tijd namelijk.

Nu heb ik dit even nagekeken en word er aangegeven dat dit allemaal door afbeeldingen en javascript komt.
Zo heel veel javascript heb ik niet op mijn website, dat valt wel mee dus dat snap ik al niet. maar de afbeeldingen haal ik allemaal op van derde website en worden er redelijk wat per pagina ingeladen, zon 20 per pagina.

is er een manier om dit minder te maken? om te zorgen dat mijn verbruik niet zo snel omhoog schiet?

Hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.

Groet,

Tim

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 03:49:23

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/08/2017 23:10:38
Quote Anchor link
Is bandwith-limit niet een beetje van deze tijd tegenwoordig? Tegenwoordig heb je zulke verre limieten waarmee je het heel lang vol kunt houden.

Anyway, je kan kijken of je gz-compressie kan gebruiken. Vroeger heb ik dit wel eens uitgevoerd, en het dataverkeer daalde met een derde.

Nu heb ik zoveel dataverkeer dat het niet meer uitmaakt.
https://betterexplained.com/articles/how-to-optimize-your-site-with-gzip-compression/

Quote:
maar de afbeeldingen haal ik allemaal op van derde website

Tipje: Let op dat als je SSL (https) gaat gebruiken, dat de externe partij ook SSL gebruikt. Anders krijg je weer gedoe met 'mixed content'.

Enne, het is bandwidth en geen 'brandwidth' ;-)
Gewijzigd op 31/08/2017 23:23:44 door - Ariën -

Ben van Velzen

Ben van Velzen

01/09/2017 01:17:46
Quote Anchor link
Gz-compressie in een ding, goede cacheing maatregelen ook. Geef je statische content een lange expiry, dat scheelt al een slok op een borrel. Natuurlijk wil je ook geen content serveren van 1MB per stuk, ook niet met gz compressie.
Daarnaast, voor een hosting om bandwidth te tellen in GB is een beetje ouderwets. Ik krijg gewoon een continous throughput van X mbit ipv harde getallen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.