broncode php kopiëren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Markita

Markita

07/11/2007 17:48:00
Quote Anchor link
Ik ben nog niet zo lang bezig met php en zit met een vraag.

Ik heb een php-bestand die uit een database verschillende gegevens haalt en in de broncode op de juiste plaats gaat zetten. Deze broncode in php genereert normaal gezien een mailbericht.

Als ik het de broncode van mijn uitgevoerde php-pagina kopieer naar een nieuwe php-pagina dan werkt alles normaal.

Kan ik de broncode (resultaat van php-pagina) automatisch in een nieuw bestand schrijven en opslaan als php-bestand???

Graag wat hulp.

PHP hulp

PHP hulp

12/11/2024 21:20:47

Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

07/11/2007 17:53:00
Quote Anchor link
je zult hiervoor file_get_contents(); moeten gebruiken.
zie php.net

Markita

Markita

07/11/2007 17:54:00
Quote Anchor link
bedankt voor de snelle reactie, zal dit onmiddellijk proberen.

PHP erik

PHP erik

07/11/2007 18:04:00
Quote Anchor link
@Markita
Ik denk dat je een grote denkfout maakt in het maken van je scripts. Het kopiëren van broncode is werkelijk nooit nodig. Wat wil je er precies mee bereiken, ik begrijp het niet helemaal?

Markita

Markita

07/11/2007 18:10:00
Quote Anchor link
Ik ben eigenlijk bezig met een nieuwsbrief module en via http://www.xpertmailer.com/ vond ik een werkend script waarbij ik bij activatie van dit script een mail in html-code kon versturen.

Nu heb ik dat script zodanig aangepast dat de verschillende items uit een db in dit script worden geplaatst. Tot zover alles goed en het script (de broncode ervan) is perfect, enkel wordt het versturen van de mail niet geactiveerd.

Markita

Markita

07/11/2007 23:24:00
Quote Anchor link
@stefan van iwaarden

Bedankt voor de tip. Alles werkt nu naar behoren.
Ik kan de nieuwsbrief versturen in html naar al mijn bestemmelingen uit de database.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.