Browser based game - Galaxy Wars

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

GaMer B

GaMer B

11/10/2007 21:22:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 11.10.2007 21:21:
joah, goed idee voor je johan: jat ook een game!! xD uhm, ik vind dat johan nog beter bezig is dan paul, hij PROBEERT het tenminste zelf te maken, jatten is nog z*eliger!!

Mee eens... maar het concept is gewoon.... uitgemolken.
 
PHP hulp

PHP hulp

08/09/2024 04:08:06
 
GaMer B

GaMer B

11/10/2007 21:22:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 11.10.2007 21:21:
joah, goed idee voor je johan: jat ook een game!! xD uhm, ik vind dat johan nog beter bezig is dan paul, hij PROBEERT het tenminste zelf te maken, jatten is nog z*eliger!!

Mee eens... maar het concept is gewoon.... uitgemolken.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

11/10/2007 21:25:00
Quote Anchor link
klopt, wie speelt er nou nog text based games? (behalve jongetjes van 10 jaar zonder leven?)

spellen als mta zijn cool, maar die gaat nou net niet op vista :(
 
Fred Binnenpret

Fred Binnenpret

11/10/2007 21:43:00
Quote Anchor link
Ik krijg phpmyadmin... effe een wachtwoordje erop is wel zo slim
 
Gimpy

gimpy

11/10/2007 21:49:00
Quote Anchor link
Ik ben ook begonnen aan een browsergame. Maar ben nog wel een paar maandjes bezig voor dat de eerste versie af is ;)

Het is inderdaad lastig om iets orgineels te verzinnen. Maar het is wel erg leuk! Het beste is om vooral niet naar andere spellen te kijken omdat je dan vanzelf al dingen over gaat nemen.
 
Niek Weevers

Niek Weevers

11/10/2007 22:06:00
Quote Anchor link
Ik zou juist wel naar andere spellen kijken om ideeen over te nemen. Dan hoef je het nog niet letterlijk te kopieren.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.