Browsergame hulp (vrijwillig) gevraagd.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jan Nada

Jan Nada

25/08/2012 17:47:59
Quote Anchor link
Goedemiddag allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig met het ontwerpen van een browsergame op papier. Ik heb al een concept dat ik later in dit bericht ga uitleggen.
Al ongeveer een jaar ben ik bezig met het leren van scripttalen waaronder html, php, javascript.
Ik zoek iemand die goed is in programeertalen waaronder php,html,javascript en eventueel ook grafisch zeer goed is.

Wat voor een browsergame word het:
Het zal geen browsergame worden met het populaire onderwerp: crime en oorlog, maar dit:
Een spel waarin jij een zakenman bent. Je begint met een klein bedrijfje waarvan je de naam zelf kunt kiezen. Langzaam maar zeker wordt je bedrijf groter en groter totdat je uiteindelijk genoeg geld hebt om een nieuw gebouw voor je bedrijf te stichten op een andere plek van de wereld of in hetzelfde land als je vorige gebouw. Je kunt ook nieuwe bedrijven stichten of failiete bedrijven overnemen. Dit is de hoofdgedachte. Hierbuiten zijn er natuurlijk nog een heleboel mogelijkheden zoals cafés stichten, een bondgenootschap oprichten, reclame maken voor popsterren etc. In 1 bedrijfsgebouw moet je kamers maken. Een aantal kamers zullen noodzakelijk zijn als je wilt dat je bedrijf veel verdient en kan uitbreiden. Als zakenman is het ook de bedoeling dat je sponsert en privéjets etc koopt. Het draait dus niet allemaal rond bedrijven.
Als iemand wilt helpen kan dat via dit forum of een bericht naar: [email protected]
Dit is volledig gratis! Je krijgt er dus geen vergoeding voor terug. Enkel als het spel commercieel goed draait dan zullen de helpende handen wel een vergoeding krijgen.
Als iemand nog wat wilt weten zeg het maar!
Gelieve geen tutorials neer te zetten. Ik krijg les van iemand die ook meehelpt met de game.

Met voorbaat dank,
Thomas

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 19:40:21

Eddy E

Eddy E

25/08/2012 17:48:36
Quote Anchor link
13 in een dozijn?
Of meer: 145 in een gros.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

25/08/2012 17:53:54
Quote Anchor link
Leuk idee, maar hoeveel tijd denk je dat hiervoor nodig is?
Ik acht de kans klein dat iemand dat vrijwillig gaat doen.
Te meer daar, zoals Eddy al aangeeft, er veel van zulke games zijn.

Jan Nada

Jan Nada

25/08/2012 17:54:13
Quote Anchor link
Ik had wel even gedacht dat hier serieus op gereageerd kon worden. Dit is niet zo'n vraag van een kind waarop jullie altijd zo reageren. Wij weten wat we doen maar we zoeken nog iemand.

Toevoeging op 25/08/2012 17:55:08:

Obelix en Idefix op 25/08/2012 17:53:54:
Leuk idee, maar hoeveel tijd denk je dat hiervoor nodig is?
Ik acht de kans klein dat iemand dat vrijwillig gaat doen.
Te meer daar, zoals Eddy al aangeeft, er veel van zulke games zijn.

ong. een jaar. Ik heb nu al twee mensen die hier goed mee kunnen werken en het vrijwillig doen.
Gewijzigd op 25/08/2012 17:57:53 door Jan Nada

Obelix Idefix

Obelix Idefix

25/08/2012 18:01:17
Quote Anchor link
Naar mijn idee zijn beide reactie serieus.

Je beschrijft uitgebreid wat je wilt gaan doen, maar er ontbreekt nog heel veel info:
Ongeveer een jaar: 1 uur per dag, week, maand?
Hoe zie je de rol-/taakverdeling?
Stel dat het slaagt: hoe zal de financiële verdeling zijn bij een commercieel succes?

Kortom: geef meer informatie.

Jan Nada

Jan Nada

25/08/2012 18:04:31
Quote Anchor link
Prima.
Dagelijks zal er aan gewerkt worden. In uitzonderlijke gevallen kan het natuurlijk zijn dat dit niet zo is.
De taakverdeling kan ik pas geven als er genoeg animo is.
De financiële verdeling zal eerlijk verlopen. Hangt ervan af hoe groot de inzet was.

Toevoeging op 25/08/2012 21:30:20:

Ik zoek vooral grafici.

Toevoeging op 26/08/2012 12:04:02:

Iemand interesse?

Bram w

bram w

26/08/2012 22:27:36
Quote Anchor link
Misschien kan je wat met dit mmo framework (gebaseerd op yii) http://www.gamerbreed.com/

Obelix Idefix

Obelix Idefix

26/08/2012 22:41:05
Quote Anchor link
Thomas Korthals op 25/08/2012 18:04:31:
Toevoeging op 26/08/2012 12:04:02:
Iemand interesse?

Je verwacht dat iemand +/- een jaar lang dagelijks (helaas geef je niet aan hoeveel uur) er vrijwillig aan gaat werken. Ik denk dat menigeen ook nog andere verplichtingen heeft, zoals een studie en/of werk. Nog los van gezin en sociale verplichtingen.
Dat de animo 'niet zo heel groot is', lijkt me dus niet zo gek.
Zou willen dat ik elke (!) dag tijd over had ;-)

Jan Nada

Jan Nada

27/08/2012 16:53:00
Quote Anchor link
Bedankt Bram, maar dat is niet wat ik zocht.
En Obelix en Idefix, de tijden zijn in feite nog niet bepaald. Dit hangt af van wanneer iemand tijd heeft. Ik heb nu 3 programmeurs (met mij inbegrepen) en een tester.
Dus er zijn genoeg mensen die tijd hebben. Waar komen die andere browsergames dan vandaan?
Maar ik hoor het wel als er interesse is :)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 17:04:43
Quote Anchor link
Wordt er ook gebruik gemaakt van een versioningsystem, en zo ja, welke? Hoe zit de taakverdeling in elkaar, en de communicatie tussen elkaar?
Gewijzigd op 27/08/2012 17:06:48 door - Ariën -

- Mark -

- Mark -

27/08/2012 17:09:09
Quote Anchor link
99% van de spellen gebruiken gewoon de source code van de overige 1%. Het merendeel van die zogenaamde admins weet nog niet eens hoe ze iets kunnen aanpassen.

Ik ben zelf ook begonnen met ontwikkelen omdat ik zelf een browsergame wilde. Ik heb er al in geen jaren meer naar omgekeken maar toendertijd waren er al 50+ varianten gemaakt met de source code van mijn spel alleen.

Dat was een leuke tijd waarin ik veel geleerd heb en uiteraard veel fout gedaan heb. Achteraf gezien zat alles maar met touwtjes aan elkaar om het zo maar te noemen.

Anyway, veel plezier met de bouw van je spel. Zolang je het voor je plezier/kennis doet en niet voor het geld dan komt het wel goed.

Jan Nada

Jan Nada

27/08/2012 19:31:07
Quote Anchor link
Het is inderdaad voor het plezier.
En we schrijven alles zelf. Eerlijk.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 19:32:39
Quote Anchor link
- Aar - op 27/08/2012 17:04:43:
Wordt er ook gebruik gemaakt van een versioningsystem, en zo ja, welke? Hoe zit de taakverdeling in elkaar, en de communicatie tussen elkaar?

Ik was hier even benieuwd naar....

ScrapZz nl

ScrapZz nl

27/08/2012 19:44:12
Quote Anchor link
Ik heb een tijd geleden ook is geprobeerd zo iets te maken maar af gehaakt vanwege het veel werk is!
maar als je een helpende hand nodig heb ben ik je man ;)
(alleen om dagelijks achter de pc te zitten weet ik niet heb natuurlijk ook andere bezig heden!)

Roel -

Roel -

27/08/2012 21:38:44
Quote Anchor link
Ik zou zeggen, doe eens een poging in je ééntje.
Ik heb ook ooit een browsergame gemaakt, zelf. Hier heb ik echt ontzettend veel van geleerd en het is altijd leuk om te zien dat mensen plezier beleven aan je creatie!

Doe het niet voor het geld, want dat verdien je er nagenoeg niet mee.

Jan Nada

Jan Nada

27/08/2012 21:53:26
Quote Anchor link
Sorry Aar. Ik had erover gelezen. Maar ik weet nog niet wat ik ga gebruiken.
Dan Roel, ik doe het zeker niet voor het geld. Ik verwacht ook niet dat ik er iets mee verdien.
En ten slotte, ScrapZz, voeg me we even toe op skype: gp.noorddam
Dan kan ik wat vragen stellen.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 21:55:57
Quote Anchor link
Thomas Korthals op 27/08/2012 21:53:26:
Sorry Aar. Ik had erover gelezen. Maar ik weet nog niet wat ik ga gebruiken.

Ga eerst maar in hierin verdiepen voordat je met een groep gaat beginnen. Straks gaat iemand iets aanpassen en uploaden, terwijl iemand anders zijn wijziging upload waarbij jouw wijziging nog niet geintegreeerd zit.. moeite voor niks....

Jan Nada

Jan Nada

27/08/2012 21:57:03
Quote Anchor link
Ik ga samen met de groep beslissen wat we gaan gebruiken, hoe en wanneer.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 21:58:03
Quote Anchor link
Aha, okee.. Mijn advies is GIT, of anders SVN...

Reshad F

Reshad F

27/08/2012 22:10:36
Quote Anchor link
Gewoon GIT :) eventueel Teambox voor de taakverdeling etc...

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 22:12:32
Quote Anchor link
Punt is altijd GIT is toch alleen voor open-source? Omdat alles op github wordt gedeeld?

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.