Browsergame maken
Beloning: Aandeel in het spel
Vereisten:
- PHP
- mySQL
- Database
- Photoshop (hoeft niet)
Spreekt het je aan, doe mij dan even een bericht.
En waarom denk je dat juist jou browsergame beter zal zijn dan die andere 30miljoen browsergames?
En wie wil er nu niet een eigen browsergame!
Heb je misschien een link van die 30 miljoen? (30.000.000) dat zijn er toch behoorlijk wat.
Kopen/verkopen, goederen verzamelen, aanvallen/verdedigen, al die games zijn hetzelfde. Wat zou jou game uniek maken?
Ik weet dat het voor de gezelligheid gaat, (want geld zal je er amper mee maken) maar indien er niets uniek is kunnen spelers net zo goed een ander spel spelen. Dus geef eens wat meer info...
Verder, wat is je eigen level qua scripten?
Je wil dat iemand
- PHP
- MySQL
- Database (is gewoon mysql dus, maar goed)
- en eventueel PS beheerst.
Maar wat beheers je zelf dan? En in hoeverre?
www.travian.nl of www.tribalwars.nl of meer iets als een maffia game?
En wat voor soort game wil je maken? Welke trent? zoiets als Een aandeel in iets krijgen terwijl er nog niks is en misschien nooit iets wordt schiet niet heel erg op.
rredspike schreef op 16.10.2009 01:56:
Omdat het niet gaat om mijn browsergame ;-) maar om de gezelligheid ervan!
Ik snap de gezelligheid niet van een eigen browsergame. Je stopt er veel tijd in en waarschijnlijk wordt 't toch niks omdat er veel te veel van zijn.
Quote:
Ik
Quote:
Heb je misschien een link van die 30 miljoen? (30.000.000) dat zijn er toch behoorlijk wat.
Moet je natuurlijk ook niet te serieus nemen he. Maar er zijn er gewoon al veel te veel. Dus vandaar de vraag wat jou game dan zo speciaal maakt.
Turmin schreef op 16.10.2009 15:23:
Ik snap de gezelligheid niet van een eigen browsergame. Je stopt er veel tijd in en waarschijnlijk wordt 't toch niks omdat er veel te veel van zijn.
rredspike schreef op 16.10.2009 01:56:
Omdat het niet gaat om mijn browsergame ;-) maar om de gezelligheid ervan!
Waarschijnlijk omdat hij het leuk vind om met iemand iets te bouwen en dan te kunnen zeggen van 'oh dat heb ik gemaakt'. Of samen met iemand iets bedenken, dat ie dat leuk vind. Zeg maar net zoiets als een fuckbuddy, seks zonder gedoe.
Ik
Quote:
Ik
Inderdaad heel veel mensen. Ik zou eerder verder leren en zorgen dat je goed php kan, zodat je jezelf kunt verkopen om dingen te maken (en dan ook goed) i.p.v. een criminal ofzo te bouwen. Als je dat op je C.V. zet dan is dat niet echt doorslaggevend. Hoogstens om je niet aan te nemen.
Moet je natuurlijk ook niet te serieus nemen he. Maar er zijn er gewoon al veel te veel. Dus vandaar de vraag wat jou game dan zo speciaal maakt.
Quote:
Waarschijnlijk niks :-). Maar dat boeit hem dus niet.
Dus als er nu ook nog iets zinnigs kan worden gezegd in plaats van domme berichten plaatsen wat iedereen met een grote mond maar een klein hartje kan!
Kan beter zeggen: HOWTO: Tutorial hoe krijg jij karakter!
het was een serieuse vraag wat jij denkt dat jou game onderscheid van de rest, want als jij hier nog niet eens over na hebt gedacht dan is t zonde van de tyd. dus bij deze nogmaals die vraag. en wat verwacht je er allemaal van? wat is je doel?
Leuk spel te maken (30.000.001ste browser-game, lekker boeiend) afwisseling in spellen is toch altijd wel verfrissend (tot een bepaalde hoogte).
Ik verwacht er verder van, dat mensen het gaan spelen en de rest van de informatie verstrek ik als er een serieus iemand is, maar eigenlijk hoeft het al niet meer, want ik heb al iemand gevonden op een andere site.
succes er mee dan :-)
Hahah!
Quote:
Leuk spel te maken (30.000.001ste browser-game, lekker boeiend)
Kijk A.U.B eens naar je eigen karakter ! Je weet dat je met zulke reacties niet snel iemand zal vinden toch?
Verder kan je gewoon wat meer informatie verschaffen over je ideeen als je wel kan programeren.
Je moet een origineel concept bedenken. Het hele internet staat al vol met spellen waarbij je elkaar moet vermoorden. Probeer eens iets anders, zonder geweld. Heb ik ook gedaan en je kunt er toch wel leuk mee verdienen :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door rredspike
rredspike schreef op 23.10.2009 01:01:
EDIT
En de bedoeling hiervan is....?
je hebt echt iemand nodig met de nodige basiskennis, als je dat zelf niet bent, en ik betwijfel of je wel ergens zal geraken als je zelf niet bereidt bent om heel veel te leren. Dus wat kan jij exact? Ik kan het nergens lezen in je posts...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door UltimateWeapon
Het gaat een Financial-MORPG worden, en daar zijn er gelukkig nog "0" van. Misschien iets voor jouw?
Maar in elk geval wens ik je veel suc6... Je zult er veel van leren.
En een tip: Laat je nooit ontmoedigen door mensen aan de zijlijn. De beste stuurlui staan immers altijd aan wal.
HaPpY hAcKiNg !!
En hoe weet je zeker dat er nog 0 van zijn?
Daar zijn er ook genoeg van...