Browsers in de knoop met mn site
ik heb de laatste tijd heel problemen met mn site en het ligt hier niet aan IE6:
In IE6 en FF2 ziet mn site er helemaal hetzelfde uit wat neerkomt op een werkend menu en de fout dat er in mn content gedeelte 2 witte lijnen zijn.
Dan is er ook nog IE7 die de kop opsteekt bij mn menu (groupf!): Als je een mouse-over doet moet dat menu uitklappen en IE7 doet dat ook maar wel mooi onder de andere div's door ;-(
Dit is niet mn eerste beste uitkomst die ik neem om die fouten te verhelpen; ik heb in totaal al 7 uur gezocht naar de fout en ook diegene met wie ik samenwerk heeft al enkele uurtjes achter zn scherm doorgebracht. Geen van onsbeide is er in geslaagd om het resultaat te laten verbeteren (in tegendeel...)
vriendelijke groetjes,
reinhout
http://www.onlinetutorials.be
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Reinhout
z-index op heel hoog zetten voor de div met menu, of voor het menu :)
In vuurvos gaat hij goed bij mij, maar de header is wel vrij breed. Ik heb een Laptopje met een resolutio van 1028*768, maar op de hele header te zien met ik nog scrollen
Robert: Wat is een Z-index? :$
alvast bedankt voor de reply =)
Z-index is mijn vriend ^^ Nu gaat het goed voor dat menu!
Robert: Nen Dikke Merci, lik da ze in West-Vlandern zegn
Nu nog een oplossing voor die witte lijnen vinden...
btw: Robert: zie jij die strepen eigenlijk
ps: Zijn er nog meer mensen die met hetzelfde probleem als Thomas kampen?
En links in het menu staat styled by onlinetutorials.be, lijkt me sterk: onlinetutorials.be is styled by onlinetutorials.be?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door RT
Veel suc6 met je website verder ;)
RT schreef op 04.05.2007 19:49:
En links in het menu staat styled by onlinetutorials.be, lijkt me sterk: onlinetutorials.be is styled by onlinetutorials.be?
Wow, ik wordt er duizelig van ^^. Bedoel je dat mijn naam daar moet komen te pronken?
haha;). Ik bedoel alleen dat het stom staat, een naam zou idd beter staan!
...
edit: nu heb ik niets verandert en toch zijn er 2 strepen bij-gekomen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door reinhout
RT schreef op 04.05.2007 19:49:
Ik moet een heel klein stukje scrollen om de rest van de header te zien (1024×768). Maak je layout gewoon vloeibaar.
Zal mn header dan niet vervormd worden?
zo zie je dat je met een gamma aan browsers op je eigen pc toch nog altijd niet genoeg hebt he
Nu nog het prob met die strepen, heeft iemand daar al van gehoord? er moet waarschijnlijk ook iets zijn in de css die dat verhelpt...
ps: hipska: welke resolutie heb jij?
edit: iemand zei me dat ik te veel div's gebruik, maar hoe kan ik het anders doen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door reinhout
minder divs gebruiken:) haha
lol ;)
kwam erachter dat als je:
p {margin: 0px;}
erin zet, de witte lijnen weg zijn.
Succes verder;)
maar hoe krijg ik het nu dat die letters wat verder van de rand staan?