Brute of niet?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Erik

erik

23/01/2005 13:58:00
Quote Anchor link
Hoe vinden jullie deze layout, hij is nog niet helemaal af en site is ook nog under construction..
http://www.nprd.com/

Groeten,
Erik
Gewijzigd op 23/01/2005 15:44:00 door Erik

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 03:59:20

Alfred -

Alfred -

23/01/2005 14:41:00
Quote Anchor link
Looks cool... Maar misschien nu eens een layout aanhouden ipv te blijven tekenen? ;)

Erik

erik

23/01/2005 14:54:00
Quote Anchor link
Rafael:
Looks cool... Maar misschien nu eens een layout aanhouden ipv te blijven tekenen? ;)

Oke:P

DaeDaluz

DaeDaluz

23/01/2005 15:02:00
Quote Anchor link
Ik vind um niet zo bijzonder, dat witte is niet zo mooi bij derest en hij is net iets te groot bij 1024 * 768 waardoor ik een scroll bar zie maar scrollen geen nut heeft.
Afbeelding

rechts boven is tie niet zo mooi afgewerkt ;)

en ik vraag me af heb je 1 plaatje gemaakt en die gesliced of allemaal losse plaatjes samen gevoegd?

Erik

erik

23/01/2005 15:19:00
Quote Anchor link
1 heb 1 plaatje gemaakt en dat gesliced,..

Jorik

Jorik

23/01/2005 15:34:00
Quote Anchor link
Het lijkt net of de header te klein is ofzo?..
vind hem ook wat te wit
en de knoppen zijn niet echt passend :P..

vd rest mooi hoor :)

Jelmer -

Jelmer -

09/02/2005 20:43:00
Quote Anchor link
oeh, screeny in bmp, das lekkur voor mijn al niet te snelle adsl...

Laadtijd: 6 seconden. Ik kan Steam zelfs nog sneller downloaden :P

09/02/2005 20:49:00
Quote Anchor link
Doet pijn aan mijn ogen maar ziet er wel aardig uit

Arend a

Arend a

09/02/2005 21:23:00
Quote Anchor link
Niet zo erg bruut. Maar een aardig begin. Ik zou de menu's wat inkorten, je hebt er vast niet 100 knoppen nodig om al je pagina's achter te proppen.

Stefan

Stefan

09/02/2005 23:43:00
Quote Anchor link
Opzich wel leuk gedaan..

Aantal tips voor die site:
- Werk met .css (o.a: de hyperlinks, tabellen en zelfde lettertypes)
- Het logo lijnt nu niet goed uit met de inhoud.
- De kleurencombinatie is niet echt aantrekkelijk, of lokkelijk om weer terug te komen.

En wel meer.. Maar het is een leuk begin.. :-)

Ro-G :o)

10/02/2005 00:05:00
Quote Anchor link
Mjah, wat moet ik Hier van denken? :o(

FireFox probleempje of probleempje met FireFox?

De layout kan ik best smaken (In het achterhoofd gehouden dat de site nog niet af is), maar je afbeeldingen zijn te groot, vertraagt het laden van de pagina enorm.

De knoppen voor de navigatie maak je best met css

Jelmer -

Jelmer -

10/02/2005 14:00:00
Quote Anchor link
@Ro-G
Druk eens op [ctrl]+0
En tada, dan ziet die site er zo uit in firefox.

En idd, hoe dacht je al die links te gaan vullen? Het is toch geen overheidssite?

Johan

Johan

10/02/2005 15:23:00
Quote Anchor link
;)

10/02/2005 15:44:00
Quote Anchor link
Jelmer:
@Ro-G
Druk eens op [ctrl]+0
En tada, dan ziet die site er zo uit in firefox.

Ik zal het waarschijnlijk niet in de vingers hebben maar [Ctrl] + 0 of [Ctrl] 0 doet niks bij mij. :o/

Met [Ctrl] - daarentegen krijg ik de afbeeldingen op hun plaats maar dan is de tekst onleesbaar ;oP

Hoe dan ook, het kan toch niet de bedoeling zijn dat je bij het bezoeken van elke website je browser moet bijsturen en aanpassen aan die site?

Of mis ik nu net een nieuwe trend? ;o)

Jelmer -

Jelmer -

10/02/2005 16:53:00
Quote Anchor link
vaag, ik heb mijn browser op de standaardinstelllingen staan, en dan krijg je de pagina van mijn screenshot.

En over die trent gesproken, ik kom wel vaak van dit soort probleempjes tegen. Waarom kan men niet gewoon pagina's maken die wat elastiser zijn, zich aan de standaarden houden en alle soorten publiek aan kunnen, zodat ik niet altijd Internet Explorer uit de kast hoef te trekken om een pagina een beetje vatsoenlijk te kunnen bekijken... *zugt*

Over standaarden gesproken, druk even hier (w3c validator) en zie wat er allemaal mis is met de pagina die we hier wordt besproken...

10/02/2005 23:21:00
Quote Anchor link
@Jelmer

Ach, eigenlijk is het heel eenvoudig.
Kan ik een site niet bekijken met mijn browser dan laat ik die links liggen, er zijn namelijk meer dan genoeg alternatieven op het www :o)

Zo en nu zelf weer verder (af)leren ;o)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.