Brute of niet?
Hoe vinden jullie deze layout, hij is nog niet helemaal af en site is ook nog under construction..
Oke:P
rechts boven is tie niet zo mooi afgewerkt ;)
en ik vraag me af heb je 1 plaatje gemaakt en die gesliced of allemaal losse plaatjes samen gevoegd? Ik vind um niet zo bijzonder, dat witte is niet zo mooi bij derest en hij is net iets te groot bij 1024 * 768 waardoor ik een scroll bar zie maar scrollen geen nut heeft.
vind hem ook wat te wit
en de knoppen zijn niet echt passend :P..
vd rest mooi hoor :) Het lijkt net of de header te klein is ofzo?..
Laadtijd: 6 seconden. Ik kan Steam zelfs nog sneller downloaden :P oeh, screeny in bmp, das lekkur voor mijn al niet te snelle adsl...
Aantal tips voor die site:
- Werk met .css (o.a: de hyperlinks, tabellen en zelfde lettertypes)
- Het logo lijnt nu niet goed uit met de inhoud.
- De kleurencombinatie is niet echt aantrekkelijk, of lokkelijk om weer terug te komen.
En wel meer.. Maar het is een leuk begin.. :-) Opzich wel leuk gedaan..
Druk eens op [ctrl]+0
En tada, dan ziet die site er zo uit in firefox.
En idd, hoe dacht je al die links te gaan vullen? Het is toch geen overheidssite? @Ro-G
Ik zal het waarschijnlijk niet in de vingers hebben maar [Ctrl] + 0 of [Ctrl] 0 doet niks bij mij. :o/
Met [Ctrl] - daarentegen krijg ik de afbeeldingen op hun plaats maar dan is de tekst onleesbaar ;oP
Hoe dan ook, het kan toch niet de bedoeling zijn dat je bij het bezoeken van elke website je browser moet bijsturen en aanpassen aan die site?
Of mis ik nu net een nieuwe trend? ;o)
En over die trent gesproken, ik kom wel vaak van dit soort probleempjes tegen. Waarom kan men niet gewoon pagina's maken die wat elastiser zijn, zich aan de standaarden houden en alle soorten publiek aan kunnen, zodat ik niet altijd Internet Explorer uit de kast hoef te trekken om een pagina een beetje vatsoenlijk te kunnen bekijken... *zugt*
Over standaarden gesproken, druk even hier (w3c validator) en zie wat er allemaal mis is met de pagina die we hier wordt besproken... vaag, ik heb mijn browser op de standaardinstelllingen staan, en dan krijg je de pagina van mijn screenshot.
Ach, eigenlijk is het heel eenvoudig.
Kan ik een site niet bekijken met mijn browser dan laat ik die links liggen, er zijn namelijk meer dan genoeg alternatieven op het www :o)
Zo en nu zelf weer verder (af)leren ;o) @Jelmer
Looks cool... Maar misschien nu eens een layout aanhouden ipv te blijven tekenen? ;)
Rafael:
Looks cool... Maar misschien nu eens een layout aanhouden ipv te blijven tekenen? ;)
Oke:P
rechts boven is tie niet zo mooi afgewerkt ;)
en ik vraag me af heb je 1 plaatje gemaakt en die gesliced of allemaal losse plaatjes samen gevoegd?
1 heb 1 plaatje gemaakt en dat gesliced,..
vind hem ook wat te wit
en de knoppen zijn niet echt passend :P..
vd rest mooi hoor :)
Laadtijd: 6 seconden. Ik kan Steam zelfs nog sneller downloaden :P
Doet pijn aan mijn ogen maar ziet er wel aardig uit
Niet zo erg bruut. Maar een aardig begin. Ik zou de menu's wat inkorten, je hebt er vast niet 100 knoppen nodig om al je pagina's achter te proppen.
Aantal tips voor die site:
- Werk met .css (o.a: de hyperlinks, tabellen en zelfde lettertypes)
- Het logo lijnt nu niet goed uit met de inhoud.
- De kleurencombinatie is niet echt aantrekkelijk, of lokkelijk om weer terug te komen.
En wel meer.. Maar het is een leuk begin.. :-)
Hier van denken? :o(
FireFox probleempje of probleempje met FireFox?
De layout kan ik best smaken (In het achterhoofd gehouden dat de site nog niet af is), maar je afbeeldingen zijn te groot, vertraagt het laden van de pagina enorm.
De knoppen voor de navigatie maak je best met css
Mjah, wat moet ik FireFox probleempje of probleempje met FireFox?
De layout kan ik best smaken (In het achterhoofd gehouden dat de site nog niet af is), maar je afbeeldingen zijn te groot, vertraagt het laden van de pagina enorm.
De knoppen voor de navigatie maak je best met css
Druk eens op [ctrl]+0
En tada, dan ziet die site er zo uit in firefox.
En idd, hoe dacht je al die links te gaan vullen? Het is toch geen overheidssite?
;)
Jelmer:
Ik zal het waarschijnlijk niet in de vingers hebben maar [Ctrl] + 0 of [Ctrl] 0 doet niks bij mij. :o/
Met [Ctrl] - daarentegen krijg ik de afbeeldingen op hun plaats maar dan is de tekst onleesbaar ;oP
Hoe dan ook, het kan toch niet de bedoeling zijn dat je bij het bezoeken van elke website je browser moet bijsturen en aanpassen aan die site?
Of mis ik nu net een nieuwe trend? ;o)
En over die trent gesproken, ik kom wel vaak van dit soort probleempjes tegen. Waarom kan men niet gewoon pagina's maken die wat elastiser zijn, zich aan de standaarden houden en alle soorten publiek aan kunnen, zodat ik niet altijd Internet Explorer uit de kast hoef te trekken om een pagina een beetje vatsoenlijk te kunnen bekijken... *zugt*
Over standaarden gesproken, druk even hier (w3c validator) en zie wat er allemaal mis is met de pagina die we hier wordt besproken...
Ach, eigenlijk is het heel eenvoudig.
Kan ik een site niet bekijken met mijn browser dan laat ik die links liggen, er zijn namelijk meer dan genoeg alternatieven op het www :o)
Zo en nu zelf weer verder (af)leren ;o)