[bug] wijzigen van grote/oude reactie breekt pagina
reactie in een topic aan te passen, maar ik kreeg een leeg contentgedeelte. Wanneer ik de broncode inspecteer houdt deze op bij de content-div dus er breekt op de achtergrond iets. Dit zou gevangen moeten worden in een errorlog ofzo.
Of misschien is dit gerelateerd aan tijd, ik kon een ouder topic ook niet wijzigen (breekt ook pagina) maar had geen problemen met een nieuwere reactie.
Ik zou op zijn minst een soort van boodschap verwachten, of in eerste instantie geen edit-icoon als ik -om wat voor reden dan ook- de reactie niet meer kan/mag wijzigen.
En misschien moet dat ook opnieuw doordacht worden, wat mij betreft zou iemand te allen tijde een reactie moeten kunnen wijzigen, tenzij er een modedit is of wanneer de thread gelocked is ofzo.
Misschien is het dus wel de bedoeling dat een reactie soms niet meer gewijzigd mag worden, maar dit zou de pagina niet moeten breken lijkt mij.
Ik probeerde vandaag een Of misschien is dit gerelateerd aan tijd, ik kon een ouder topic ook niet wijzigen (breekt ook pagina) maar had geen problemen met een nieuwere reactie.
Ik zou op zijn minst een soort van boodschap verwachten, of in eerste instantie geen edit-icoon als ik -om wat voor reden dan ook- de reactie niet meer kan/mag wijzigen.
En misschien moet dat ook opnieuw doordacht worden, wat mij betreft zou iemand te allen tijde een reactie moeten kunnen wijzigen, tenzij er een modedit is of wanneer de thread gelocked is ofzo.
Misschien is het dus wel de bedoeling dat een reactie soms niet meer gewijzigd mag worden, maar dit zou de pagina niet moeten breken lijkt mij.
De beveiliging om een topic te wijzigen zit er bewust in om te voorkomen dat iemand later zelf zijn topics uitwist. Ook bij een mod-edit moet dit geblokkeerd zijn .
deze reactie nog wijzigen. Maar ik krijg dan een leeg contentgedeelte en een webpagina die de </body> niet bereikt, na de <div id="content"> houdt mijn broncode op.
Dit wijst op een fatal error of een harde exit ofzo.
Op moment van schrijven kan ik Dit wijst op een fatal error of een harde exit ofzo.
Gewijzigd op 23/04/2020 17:47:34 door Thomas van den Heuvel
Ik zal eens uit laten zoeken wat er in de log staat.
Zou niet de eerste keer zijn dat er hier iets met tijd misgaat, dus wellicht is er een verschil tussen de periode van tonen van het edit-icoon en de periode waarin het toegestaan is de bijbehorende actie uit te voeren. Normaal gesproken lopen die twee in de pas maar nu mogelijk niet (meer).
Ik heb althans nog nooit afgekapte meldingen gezien als iemand geen bericht mag wijzigen.