Bugje - off

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Harm

Harm

26/07/2007 10:41:00
Quote Anchor link
Als ik soms op het Forum rond neus en ik ben ingelogt op HarmW Dan zie ik mij soms offline staan. Wat zeg ik SOMS? Altijd haast wel. Ik weet niet zeker of dit niet hoord maar ik vind het wel lastig. Dan denken anderen mensen o daar hoef ik niet op te reageren want hij is niet online.

PHP hulp

PHP hulp

16/02/2025 13:40:08

Mitchelp

Mitchelp

26/07/2007 10:45:00
Quote Anchor link
Dat is waarschijnlijk een Buggy in het systeem! Maar waarom zouden anderen niet reageren op je topic's als je offline bent, dat snap ik niet egt!

Joren de Wit

Joren de Wit

26/07/2007 10:46:00
Quote Anchor link
Dat komt waarschijnlijk omdat 'online' gedefinieerd wordt als 'in de laatste X minuten actief'. In de database zal een tijd opgeslagen worden en als jij langer dan X minuten na die tijd een pagina refreshed, zal je als offline aangemerkt worden.

Maar al je direct daarna weer refreshed zul je zien dat je gewoon weer online bent...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

Roel

Roel

26/07/2007 10:46:00
Quote Anchor link
idd, wist niet eens dat je dat kon zien :)

Mark L

Mark L

26/07/2007 10:49:00
Quote Anchor link
Ja, het word waarschijnlijk eerder uit de DB gehaald (Of je nog online bent of niet) en daarna UPDATE hij je pas als online.

Dus iedereen die na jou refreshen zullen je de komende 5 minuten gewoon als online zien..

Harm

Harm

26/07/2007 11:51:00
Quote Anchor link
Oke bedankt. Het klopt ja als ik refresh ben ik weer online

B a s
Beheerder

B a s

26/07/2007 13:19:00
Quote Anchor link
O my god..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.