Bugje - off
Als ik soms op het Forum rond neus en ik ben ingelogt op HarmW Dan zie ik mij soms offline staan. Wat zeg ik SOMS? Altijd haast wel. Ik weet niet zeker of dit niet hoord maar ik vind het wel lastig. Dan denken anderen mensen o daar hoef ik niet op te reageren want hij is niet online.
Dat is waarschijnlijk een Buggy in het systeem! Maar waarom zouden anderen niet reageren op je topic's als je offline bent, dat snap ik niet egt!
Dat komt waarschijnlijk omdat 'online' gedefinieerd wordt als 'in de laatste X minuten actief'. In de database zal een tijd opgeslagen worden en als jij langer dan X minuten na die tijd een pagina refreshed, zal je als offline aangemerkt worden.
Maar al je direct daarna weer refreshed zul je zien dat je gewoon weer online bent...
Maar al je direct daarna weer refreshed zul je zien dat je gewoon weer online bent...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
Ja, het word waarschijnlijk eerder uit de DB gehaald (Of je nog online bent of niet) en daarna UPDATE hij je pas als online.
Dus iedereen die na jou refreshen zullen je de komende 5 minuten gewoon als online zien..
Dus iedereen die na jou refreshen zullen je de komende 5 minuten gewoon als online zien..