Bugje - titel wordt niet goed weergeven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

25/02/2005 22:43:00
Quote Anchor link
heej

ik zie op de site een minimaal bugje. Op elke pagina in het forum iig dtaat onder de reclame een balk met rechts de titel. Deze staat nooit goed uitgelijnd, de ene keer staat hij door het witte balkje heen, andere keer voor de helft in het blauwe balkje.

Niet storend maar viel me op.

Ik bekijk hem in FireFox trouwens
Gewijzigd op 25/02/2005 22:43:00 door Gerben van Erkelens

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 13:55:22

B a s
Beheerder

B a s

25/02/2005 23:02:00
Quote Anchor link
niet zo zeuren hoor :P

Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

25/02/2005 23:14:00
Quote Anchor link
lol :P ik denk dan weet je eht ;)

Legolas

Legolas

26/02/2005 09:00:00
Quote Anchor link
ach joh, gewoon een nbsp erachter, et voila :)

The Don

The Don

26/02/2005 12:34:00
Quote Anchor link
het is niet zo erg vindt ik maar de admins kunnen het wel snel veranderen als ze het willen.

Ro-G :o)

Ro-G :o)

26/02/2005 12:41:00
Quote Anchor link
The:
het is niet zo erg vindt ik maar de admins kunnen het wel snel veranderen als ze het willen.

Als ze de nodige kennis hebben bedoel je. ;o)

Eris -

Eris -

26/02/2005 13:52:00
Quote Anchor link
Waarom zouden we. het kost alleen maar tijd..

26/02/2005 14:05:00
Quote Anchor link
Omdat jullie een voorbeeldfunctie hebben misschien...?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.