Bumpen - geweldig

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

EZula Zwalp

eZula Zwalp

23/01/2009 17:59:00
Quote Anchor link
In mijn enthousiasme kreeg ik opeens in mijn bericht een bump melding.

Niet Bumpen: Herhaling:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Had daar nog nooit van gehoord, maar vond dit geweldig. Het is inderdaad storend als iemand constant na elkaar post zonder te wachten op een antwoord. Al betrap ik mij daar zelf vaak op, je ben enthousiast bezig en je hebt opeens nog een vraag, of er valt u nog iets te binnen...

Nu vroeg ik me af, hoe je zoiets maakt. Hoe kan je dit automatisch instellen? Kan dit op een eenvoudige manier?

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 08:24:22

- -

- -

23/01/2009 18:10:00
Quote Anchor link
Je kan gewoon kijken of het laatste bericht van een topic van dezelfde gebruiker is en of het minder als 24 uur geleden is..
Dan kan je een error geven dat ze moeten editen ipv poste..

Moet niet zo heel moeilijk zijn hoor en volgens mij gaan ze dat ook in de nieuwe versie van phphulp doen alleen wanneer die nu precies komt.........

TJVB tvb

TJVB tvb

23/01/2009 18:43:00
Quote Anchor link
eZula, dat is bij dit bericht niet automatisch. Onderaan het vak staat SanThe en dat is een moderator op phphulp die daar gelukkig heel allert op is.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

23/01/2009 18:57:00
Quote Anchor link
martijn schreef op 23.01.2009 18:10:
Moet niet zo heel moeilijk zijn hoor en volgens mij gaan ze dat ook in de nieuwe versie van phphulp doen alleen wanneer die nu precies komt.........

Haha

Wat ik zou doen; als een gebruiker een post plaatst en de laatste post in dat topic is van die gebruiker... dan zou ik geen error geven maar deze post gewoon automatisch toevoegen onderaan zijn post. Tenzij die laatste post meer dan 24u geleden is.

Veel gebruiksvriendelijker omdat de gebruiker geen error krijgt en men hoeft ook het editknopje niet te gebruiken als ze toch iets willen toevoegen.

Jesper Diovo

Jesper Diovo

23/01/2009 19:00:00
Quote Anchor link
@Arjan: inderdaad.

Maar dan nog, je kunt beter - want waarschijnlijk gaan de vragen over hetzelfde script - in je eerste topic doorgaan over het script met je volgende vragen. Het topic schiet dan vanzelf telkens terug omhoog en zo blijft hij actief. Zullen vast wel wat mensen zijn die dan nog je proberen te helpen ;-).

TJVB tvb

TJVB tvb

23/01/2009 19:00:00
Quote Anchor link
@Arjan klopt dat is zeer prettig. Op www.worldservants.nl gebruiken we ook en scheelt een heleboel gedoe.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.