Bumpen - geweldig
Niet Bumpen: Herhaling:
Had daar nog nooit van gehoord, maar vond dit geweldig. Het is inderdaad storend als iemand constant na elkaar post zonder te wachten op een antwoord. Al betrap ik mij daar zelf vaak op, je ben enthousiast bezig en je hebt opeens nog een vraag, of er valt u nog iets te binnen...
Nu vroeg ik me af, hoe je zoiets maakt. Hoe kan je dit automatisch instellen? Kan dit op een eenvoudige manier?
Dan kan je een error geven dat ze moeten editen ipv poste..
Moet niet zo heel moeilijk zijn hoor en volgens mij gaan ze dat ook in de nieuwe versie van phphulp doen alleen wanneer die nu precies komt.........
eZula, dat is bij dit bericht niet automatisch. Onderaan het vak staat SanThe en dat is een moderator op phphulp die daar gelukkig heel allert op is.
martijn schreef op 23.01.2009 18:10:
Moet niet zo heel moeilijk zijn hoor en volgens mij gaan ze dat ook in de nieuwe versie van phphulp doen alleen wanneer die nu precies komt.........
Haha
Wat ik zou doen; als een gebruiker een post plaatst en de laatste post in dat topic is van die gebruiker... dan zou ik geen error geven maar deze post gewoon automatisch toevoegen onderaan zijn post. Tenzij die laatste post meer dan 24u geleden is.
Veel gebruiksvriendelijker omdat de gebruiker geen error krijgt en men hoeft ook het editknopje niet te gebruiken als ze toch iets willen toevoegen.
Maar dan nog, je kunt beter - want waarschijnlijk gaan de vragen over hetzelfde script - in je eerste topic doorgaan over het script met je volgende vragen. Het topic schiet dan vanzelf telkens terug omhoog en zo blijft hij actief. Zullen vast wel wat mensen zijn die dan nog je proberen te helpen ;-).
www.worldservants.nl gebruiken we ook en scheelt een heleboel gedoe.
@Arjan klopt dat is zeer prettig. Op