button voor mail(...) werkt niet goed
Jdog Silverblade
13/08/2012 13:58:02Hallo,
Ik heb in mijn PhP programma een mail command gebruikt, alleen werkt deze niet hoe ik wil.
Als ik op een button klik moet een email verstuurd worden. Dit is de code die ik gebruik:
<html>
<input type='button' value='Mail' onClick=''>
</html>
Dit werkt niet echt, want als ik de pagina (op internet) laad/open wordt de mail al verstuurd, zonder op de button te klikken. Als ik dan op de button klik gebeurt er niets.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt
~Jeroen
Ik heb in mijn PhP programma een mail command gebruikt, alleen werkt deze niet hoe ik wil.
Als ik op een button klik moet een email verstuurd worden. Dit is de code die ik gebruik:
<html>
<input type='button' value='Mail' onClick=''>
</html>
Dit werkt niet echt, want als ik de pagina (op internet) laad/open wordt de mail al verstuurd, zonder op de button te klikken. Als ik dan op de button klik gebeurt er niets.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt
~Jeroen
Gewijzigd op 13/08/2012 14:29:50 door Jdog Silverblade
PHP hulp
24/11/2024 03:49:47Chris PHP
13/08/2012 14:09:03Post het relevante stukje code eens tussen code tags.
Want waarschijnlijk moet je type="submit" hebben.
Want waarschijnlijk moet je type="submit" hebben.
Zou je jouw topic-titel aan kunnen passen naar wat duidelijker, in iets wat je probleem duidelijk omschrijft?
Iets als: PhP mail(...) zegt namelijk niet zoveel...
Verder werkt PHP niet als event in een onclick. Je zult op zijn minst moeten controleren of een formulier verstuurd is. HTML is namelijk een statische opmaak-taal welke losstaat van PHP.
Iets als: PhP mail(...) zegt namelijk niet zoveel...
Verder werkt PHP niet als event in een onclick. Je zult op zijn minst moeten controleren of een formulier verstuurd is. HTML is namelijk een statische opmaak-taal welke losstaat van PHP.
Gewijzigd op 13/08/2012 14:13:00 door - Ariën -
Jdog Silverblade
13/08/2012 14:16:58@Aar: Ok, sorry van de korte, onduidelijke titel.
@Chris: Het probleem is nu opgelost. Ik moest alles inderdaad in een form zetten.
Bedankt
@Chris: Het probleem is nu opgelost. Ik moest alles inderdaad in een form zetten.
Bedankt
Jdog Silverblade
13/08/2012 14:22:45Je eerste bericht aanpassen, of anders een moderator vragen via PM (Moderatie-meldpunt)
Gewijzigd op 13/08/2012 14:27:28 door - Ariën -