C. Kornuyt BV

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »
Robert Fernan

Robert Fernan

03/12/2012 15:25:45

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 09:28:42

Tim S

Tim S

03/12/2012 15:56:19
Quote Anchor link
Ik zou persoonlijk die scrollbars weghalen en de mee laten groeien met de grootte van de content. Leest veel prettiger.
Gewijzigd op 03/12/2012 15:56:36 door Tim S

Dylan PHP

Dylan PHP

03/12/2012 16:00:47
Quote Anchor link
Is dit jouw website? Het gebruiken van bv in je url is niet professioneel. Ook zou ik de naam zonder - registreren en gebruiken!

- Marco -

- Marco -

03/12/2012 16:08:24
Quote Anchor link
Op deze pagina is het niet echt mooi uigelijnd :p ( pagina offerte, vochtbestrijding, gietvloeren,referenties )
Afbeelding
Gewijzigd op 03/12/2012 16:09:45 door - Marco -

Robert Fernan

Robert Fernan

04/12/2012 07:46:43
Quote Anchor link
Tim Slootweg op 03/12/2012 15:56:19:
Ik zou persoonlijk die scrollbars weghalen en de mee laten groeien met de grootte van de content. Leest veel prettiger.

Ja dat had ik inderdaad eerst, alleen in de sidebar zal er minder content aanwezig zijn. Dus die zal niet meegroeien. Dat vond de opdrachtgever niet mooi en vroeg om scrollbars :s

Toevoeging op 04/12/2012 07:51:37:

Donald Dylan op 03/12/2012 16:00:47:
Is dit jouw website? Het gebruiken van bv in je url is niet professioneel. Ook zou ik de naam zonder - registreren en gebruiken!

Ja dit is een stageopdracht en zij hadden al de domeinnaam, dat eigenlijk niet gebruikt werd. Ik gebruik he tijdelijk om de website online verder in orde te maken, de contract is al opgezegd. Wel is het leuk voor mijn stageopdracht ter vergelijking van de oude site, de bedoeling is dat het uiteindelijk de huidige site gaat vervangen. Dus verhuizen, naar kornuyt.nl. Hopelijk mag ik dat doen na mijn stageperiode ;)

Toevoeging op 04/12/2012 07:54:22:

- Marco - op 03/12/2012 16:08:24:
Op deze pagina is het niet echt mooi uigelijnd :p ( pagina offerte, vochtbestrijding, gietvloeren,referenties )
Afbeelding

Nee idd, niet echt ;) Mag ik weten welke browser je gebruikt, want ik heb het eigenlijk op FF, IE7,8,9 en Safari getest. Ze zien der allemaal goed uit :s, maar dit is iig echt handig om te weten. Thanx!

- Marco -

- Marco -

04/12/2012 09:20:13
Quote Anchor link
Chrome en Firefox heb ik hem in getest en daarin zit die uitlijning ook verkeerd. :)

Robert Fernan

Robert Fernan

04/12/2012 09:29:19
Quote Anchor link
- Marco - op 04/12/2012 09:20:13:
Chrome en Firefox heb ik hem in getest en daarin zit die uitlijning ook verkeerd. :)

Okey, daar ga ik gelijk naar kijken. Bedankt voor de snelle reactie. Chrome werkt op de een of andere manier niet meer op m'n laptop of het laat iig geen pagina's en mijn Firefox laat hem wel uitgelijnd zien :S.. Ik ga ze even op een desktop installeren en testen. Thanx!

Toevoeging op 04/12/2012 09:32:14:

Gaat het trouwense alleen om de offerte pagina, of is heel de website niet goed uitgelijnd?
Scratch that, ik zie het al.. Sommige pagina's wel en sommige niet, even uitzoeken welke template dat is.

Toevoeging op 04/12/2012 10:33:04:

Hey Marco, ik heb de probleem gevonden, mijn menu list items hadden een padding van 1.2125em, waardoor er geen plaats meer over was en de laatste li vloeide eruit. Heb het aangepast naar 1.2em en als het goed is moet het nu kloppen. Ik weet niet of dat ik het zo goed heb opgelost, als je suggesties hebt of tips hoor ik ze graag. Op de desktops zijn de pagina's uitgelijnd. Bedankt voor de reacties en je tijd, waren zeer hulpzaam. Bedankt!
Gewijzigd op 04/12/2012 09:34:55 door Robert Fernan

Jelle Hi

Jelle Hi

04/12/2012 13:03:32
Quote Anchor link
Die scrollbalken in je content-gedeelte en je sidebar zijn denk ik niet zo handig. Op een iPad/tablet zie je namelijk geen scrollbalken en weten dus de bezoekers niet dat er nog meer tekst is.

Robert Fernan

Robert Fernan

04/12/2012 13:34:34
Quote Anchor link
Jelle Seubring op 04/12/2012 13:03:32:
Die scrollbalken in je content-gedeelte en je sidebar zijn denk ik niet zo handig. Op een iPad/tablet zie je namelijk geen scrollbalken en weten dus de bezoekers niet dat er nog meer tekst is.

Ja idd, dat vind ik ook. Ja ik werk in opdracht en de opdrachtgever heeft het liever zo i.p.v. een div dat met de content meegroeit. Hij wil dat het namelijk een standaard maat heeft. Ik ga even onderzoeken hoe en of dat anders kan, misschien een oplossing voor de tablets en smartphones. Nu word het pas duidelijk als je naar beneden wilt gaan scrollen, dan gaat de overflow scrollen i.p.v de hele pagina. Niet erg duidelijk idd. Bedankt voor de tip!
Gewijzigd op 04/12/2012 13:35:50 door Robert Fernan

Reshad F

Reshad F

04/12/2012 13:54:33
Quote Anchor link
de verschuiving van je pagina's heeft te maken met resolutie van de schermen...

verder kwa code is het heel dirty, niet omdat je een CMS gebruikt nu maar omdat je tabellen gebruikt voor uitlijnen.. ik zou de achtergrond wit houden dat oogt professioneel en ook de samenhang van kleuren vind ik niet echt passen bij elkaar.. kijk is naar http://colorschemedesigner.com en kies een paar mooie kleuren :)

Tim S

Tim S

04/12/2012 14:02:35
Quote Anchor link
Quote:

Ja dat had ik inderdaad eerst, alleen in de sidebar zal er minder content aanwezig zijn. Dus die zal niet meegroeien. Dat vond de opdrachtgever niet mooi en vroeg om scrollbars :s

Ik ben er zelf ook nog niet so'n ster in, maar het is natuurlijk wel mogelijk dat de sidebar even groot is als de content. Als je dat graag wilt zijn er vast wel mensen die je hiermee willen helpen. Zo los je ook meteen het probleem met de ipad op. Als het met css niet lukt kan je altijd nog jquery gebruiken.

Robert Fernan

Robert Fernan

04/12/2012 14:23:51
Quote Anchor link
Reshad F op 04/12/2012 13:54:33:
de verschuiving van je pagina's heeft te maken met resolutie van de schermen...

verder kwa code is het heel dirty, niet omdat je een CMS gebruikt nu maar omdat je tabellen gebruikt voor uitlijnen.. ik zou de achtergrond wit houden dat oogt professioneel en ook de samenhang van kleuren vind ik niet echt passen bij elkaar.. kijk is naar http://colorschemedesigner.com en kies een paar mooie kleuren :)

Ja ik had al het gevoel dat het niet gebruikelijk is om dat met tabellen te doen. Hoe zou je zelf alles uitlijnen, gewoon de div's met css?

Ja dat zijn de bedrijfskleuren, daar kan ik relatief weinig aan doen, maar ik ga er zeker gebruik van maken en kijken wat de kleur voorstel is en wat er bij kan. Heel handige site, thanx!

Ik ga het even uitproberen en voorstellen, kijken wat de opdrachtgever van een witte achtergrond vind.

Bedankt voor de goede tips..

Toevoeging op 04/12/2012 14:33:00:

Tim Slootweg op 04/12/2012 14:02:35:
Quote:

Ik ben er zelf ook nog niet so'n ster in, maar het is natuurlijk wel mogelijk dat de sidebar even groot is als de content. Als je dat graag wilt zijn er vast wel mensen die je hiermee willen helpen. Zo los je ook meteen het probleem met de ipad op. Als het met css niet lukt kan je altijd nog jquery gebruiken.

Ja idd, dat lijkt me veel strakker. Ik ga op onderzoek. Jquery ben ik eigenlijk totaal niet in bekend, maar wel in oplossingen zoeken ;)

Erg fijn jullie reviews, zo kan ik de puntjes op de i zetten.
Bedankt...

Robert Fernan

Robert Fernan

16/01/2013 12:03:33
Quote Anchor link
Ok dames en heren, hij is af. Als stageopdracht moest ik een website maken en hij is in grote lijnen af. Nog even de puntjes op de i en het kan opgeleverd worden. Bedankt allemaal voor jullie hulp de afgelopen weken.

http://www.kornuyt.nl

Grtjes Robert
Gewijzigd op 16/01/2013 12:03:55 door Robert Fernan

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.