Cannot modify header information

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 13:51:23
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik ben bezig met een site die in meerdere talen kan worden weergegeven.
Op mijn localhost werkt alles maar zodra ik hem upload krijg ik de error:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/mbdesigner.nl/mbdesigner.nl/httpd.www/Fair/functions/main.functions.php:119) in /customers/mbdesigner.nl/mbdesigner.nl/httpd.www/Fair/pages/dynamic/language.php on line 32

(regel 119 in main.functions.php is het sluit teken van PHP ( ? > ) en op regel 32 in language.php staat: setcookie("language", 'nl', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));)

Hoe het werkt:

Er staat ergens een URL die er zo uit ziet:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<a href="?page=language&language=nl&page2=<?php echo $_GET['page']; ?>">VLAGGETJE NEDERLANDS</a>

Hij wordt dan doorverwezen naar de language.php pagina:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
<?php
if (!isset($frame_check)){ header('location: ../../index.php'); }

if (!isset($_GET['language']) || empty ($_GET['language']))
{

echo '<b>'.LANGUAGE.'</b>';
    echo "<br/><br/>";
    echo NOLANGUAGE;
}

else
{
    $language = $_GET['language'];
    switch ($language)
    {

// Standaard
        default:
        if (!isset($_COOKIE['language']))
        {

setcookie("language", 'nl', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

else
        {
            setcookie("language", "", time()-3600);
        }

echo '<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=?page='.$_GET['page2'].'" />';
        break;

// Nederlands
        case 'nl':
        {

}

else
        {
        }

break;    

// Engels
        case 'en':
        {

setcookie("language", 'en', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

else
        {
            setcookie("language", 'en', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

break;    

// Duits
        case 'de':
        {

setcookie("language", 'de', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

else
        {
            setcookie("language", 'de', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

break;    
    }
}

?>

En als de cookie is geplaatst/gezet gaat hij weer naar de pagina waar je op stond (is $_GET['page2']) En op die pagina staat bovenaan:

Code (php)
1
<?php check_language(); // Taal zoeken ?>

Die hoort bij de functie:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
function check_language()
{

// Bestaat de cookie met de language waarde (nl,en of de)
    {

require_once('languages/nl.php');
    }

else
    {
        require_once('languages/'.$_COOKIE['language'].'.php');
    }    
}

?>

Hopelijk snapt iemand er nog iets van en kan hij/zij mij helpen.

Alvast bedankt!

Edit: Sporen van 'weinig kennis' verwijderd. --> MD5 troep
Gewijzigd op 30/12/2010 14:05:24 door P-ter AA

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 12:42:04

30/12/2010 13:53:27
Quote Anchor link
wtf is dit voor onzin:
case ''.md5('en').'':

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 13:55:13
Quote Anchor link
Karl Karl op 30/12/2010 13:53:27:
wtf is dit voor onzin:
case ''.md5('en').'':

Haha, ja dat was/is een test om er voor te zorgen dat de pagina niet zichtbaar is. Maar dat maakt voor de fout niks uit. Ik verzin daar nog een andere oplossing voor.
Gewijzigd op 30/12/2010 13:55:51 door P-ter AA

30/12/2010 13:56:09
Quote Anchor link
Die onzin duid er bij mij al op dat je scripting kennis niet erg groot is.
Vanwaar die quotes?

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 13:58:45
Quote Anchor link
Karl Karl op 30/12/2010 13:56:09:
Die onzin duid er bij mij al op dat je scripting kennis niet erg groot is.
Vanwaar die quotes?

Oke.

Bij case bedoel je? Omdat in mijn vorige script (van een tijd geleden) een string stond tussen ''. Dus ik heb het er gewoon tussen gezet. Maar het kan dus schijnbaar ook zonder?
Gewijzigd op 30/12/2010 13:58:58 door P-ter AA

30/12/2010 14:02:03
Quote Anchor link
Wat doet de . operator, die plakt variabelen e.d. aan elkaar.
Dus wat zeg jij ?
plak NIKS aan een md5-string met NIKS erachter.
Know your basics!

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 14:06:41
Quote Anchor link
Karl Karl op 30/12/2010 14:02:03:
Wat doet de . operator, die plakt variabelen e.d. aan elkaar.
Dus wat zeg jij ?
plak NIKS aan een md5-string met NIKS erachter.
Know your basics!

Ik weet wat ze betekenen. Ik heb er alleen niet bij stil gestaan. Ik heb de code van eerder gewoon overgenomen..
(ik heb de MD5 onzin zoals jij dat noemt verwijderd.)

30/12/2010 14:10:36
Quote Anchor link
Ik zeg niet dat je die md5 zooi niet moet gebruiken, ik zeg dat hoe je het deed onzinnig was.

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 14:15:02
Quote Anchor link
Karl Karl op 30/12/2010 14:10:36:
Ik zeg niet dat je die md5 zooi niet moet gebruiken, ik zeg dat hoe je het deed onzinnig was.

Ooh oke. Maar hoe moet ik het dan doen?

Ik moet even terug komen op wat ik eerder in het topic over de PHP Hulp slogan zei; Ik had misschien genuanceerder moeten reageren. Je bent gewoon duidelijk, en of je daar nou op zit te wachten of niet, het helpt wel. Nou zeg ik dit niet omdat ik wil dat je me nu helemaal gaat helpen maar omdat ik het nu anders ervaar

Maar nu weer ontopic.

Pim -

Pim -

30/12/2010 14:15:29
Quote Anchor link
Maar dit alles heeft niet zo veel met de gestelde vraag te maken...

Het betekent dat er al text (of witruimte) geëchod is voordat je die redirect doet. Om dit tegen te gaan moet je die dus allemaal weghalen en zorgen dat de < ?php tag altijd op het eerste karakter in de pagina staat.
Gewijzigd op 30/12/2010 14:15:45 door Pim -

30/12/2010 14:17:17
Quote Anchor link
Wat ook een manier is om nergens meer php sluit tags te doen.
Die md5's moet je gewoon doen zonder die quotes er omheen.
0+2+1+0 = 3, dus kan je ook 2+1=3 doen.

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 14:26:11
Quote Anchor link
Pim - op 30/12/2010 14:15:29:
Maar dit alles heeft niet zo veel met de gestelde vraag te maken...

Het betekent dat er al text (of witruimte) geëchod is voordat je die redirect doet. Om dit tegen te gaan moet je die dus allemaal weghalen en zorgen dat de < ?php tag altijd op het eerste karakter in de pagina staat.

Dat is raar want die 'language check' staat bovenaan op de index pagina (waar door middel van require_once andere pagina's in geladen worden). Dit staat bovenaan op de index:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
session_start();
ini_set('display_errors', 'On');
error_reporting(E_ALL);
require_once('functions/main.functions.php');
check_language(); // Taal kijken
connect(); // Connectie met de database;
if (!isset($_COOKIE['language'])){ $language = 'nl';}else{ $language = $_COOKIE['language'];}
if (!isset($_GET['page'])) { $page = md5("home"); }else { $page = $_GET['page']; }
?>

<!DOCTYPE html PUBLIC "......

En die error verschijnt in language.php (ook hier is nog niks geëchod, zie hierboven de code van language.php)

Dus dat is vreemd. :S
(Ik krijg de code trouwens ook als ik de meta-tag refresh weg haal)

Karl Karl op 30/12/2010 14:17:17:
Wat ook een manier is om nergens meer php sluit tags te doen.
Die md5's moet je gewoon doen zonder die quotes er omheen.
0+2+1+0 = 3, dus kan je ook 2+1=3 doen.

oke bedankt! Ik zal het veranderen. :)
Gewijzigd op 30/12/2010 14:27:38 door P-ter AA

Kris Peeters

Kris Peeters

30/12/2010 14:46:43
Quote Anchor link
Gewoon even melden:

if (!isset($_GET['language']) || empty ($_GET['language']))

De functie empty() doet al een isset() controle.

Dit
if (empty ($_GET['language']))
volstaat

- SanThe -

- SanThe -

30/12/2010 15:10:20
Quote Anchor link
Maurice vB op 30/12/2010 14:26:11:
En die error verschijnt in language.php (ook hier is nog niks geëchod, zie hierboven de code van language.php)

Daar staan heel wat echo's in.

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 15:12:39
Quote Anchor link
- SanThe - op 30/12/2010 15:10:20:
Maurice vB op 30/12/2010 14:26:11:

Daar staan heel wat echo's in.

Maar die worden toch niet 'uitgevoerd' voor de redirect?

Mike Smit

Mike Smit

30/12/2010 15:14:28
Quote Anchor link
Je mag helemaal geen output hebben voor een header in php.

- SanThe -

- SanThe -

30/12/2010 15:16:42
Quote Anchor link
Ik denk dat je in main.functions.php moet zoeken.

30/12/2010 15:18:22
Quote Anchor link
- SanThe - op 30/12/2010 15:16:42:
Ik denk dat je in main.functions.php moet zoeken.

Ja.
En hij geeft aan dat het op de laatste regel is, dus php zal wel moeilijk doen rond de ? >

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 15:22:09
Quote Anchor link
Maar er wordt gesproken over header(), maar die gebruik ik toch alleen in language.php bovenaan? verder nergens, en daarboven word niks geëchod..

Kris Peeters

Kris Peeters

30/12/2010 15:23:40
Quote Anchor link
In Drupal laten ze die laatste ?> gewoon altijd weg in php files waar functies staan.

Mike Smit

Mike Smit

30/12/2010 15:24:18
Quote Anchor link
Laat anders je main.functions.php eens zien? Mogelijk heb je daarin output boven een header.

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.