Cannot modify header information

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 13:51:23
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik ben bezig met een site die in meerdere talen kan worden weergegeven.
Op mijn localhost werkt alles maar zodra ik hem upload krijg ik de error:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/mbdesigner.nl/mbdesigner.nl/httpd.www/Fair/functions/main.functions.php:119) in /customers/mbdesigner.nl/mbdesigner.nl/httpd.www/Fair/pages/dynamic/language.php on line 32

(regel 119 in main.functions.php is het sluit teken van PHP ( ? > ) en op regel 32 in language.php staat: setcookie("language", 'nl', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));)

Hoe het werkt:

Er staat ergens een URL die er zo uit ziet:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<a href="?page=language&language=nl&page2=<?php echo $_GET['page']; ?>">VLAGGETJE NEDERLANDS</a>

Hij wordt dan doorverwezen naar de language.php pagina:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
<?php
if (!isset($frame_check)){ header('location: ../../index.php'); }

if (!isset($_GET['language']) || empty ($_GET['language']))
{

echo '<b>'.LANGUAGE.'</b>';
    echo "<br/><br/>";
    echo NOLANGUAGE;
}

else
{
    $language = $_GET['language'];
    switch ($language)
    {

// Standaard
        default:
        if (!isset($_COOKIE['language']))
        {

setcookie("language", 'nl', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

else
        {
            setcookie("language", "", time()-3600);
        }

echo '<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=?page='.$_GET['page2'].'" />';
        break;

// Nederlands
        case 'nl':
        {

}

else
        {
        }

break;    

// Engels
        case 'en':
        {

setcookie("language", 'en', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

else
        {
            setcookie("language", 'en', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

break;    

// Duits
        case 'de':
        {

setcookie("language", 'de', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

else
        {
            setcookie("language", 'de', mktime(18, 30, 0, 5, 12, 2020));
        }

break;    
    }
}

?>

En als de cookie is geplaatst/gezet gaat hij weer naar de pagina waar je op stond (is $_GET['page2']) En op die pagina staat bovenaan:

Code (php)
1
<?php check_language(); // Taal zoeken ?>

Die hoort bij de functie:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
function check_language()
{

// Bestaat de cookie met de language waarde (nl,en of de)
    {

require_once('languages/nl.php');
    }

else
    {
        require_once('languages/'.$_COOKIE['language'].'.php');
    }    
}

?>

Hopelijk snapt iemand er nog iets van en kan hij/zij mij helpen.

Alvast bedankt!

Edit: Sporen van 'weinig kennis' verwijderd. --> MD5 troep
Gewijzigd op 30/12/2010 14:05:24 door P-ter AA

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 15:51:26

30/12/2010 13:53:27
Quote Anchor link
wtf is dit voor onzin:
case ''.md5('en').'':

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 13:55:13
Quote Anchor link
Karl Karl op 30/12/2010 13:53:27:
wtf is dit voor onzin:
case ''.md5('en').'':

Haha, ja dat was/is een test om er voor te zorgen dat de pagina niet zichtbaar is. Maar dat maakt voor de fout niks uit. Ik verzin daar nog een andere oplossing voor.
Gewijzigd op 30/12/2010 13:55:51 door P-ter AA

30/12/2010 13:56:09
Quote Anchor link
Die onzin duid er bij mij al op dat je scripting kennis niet erg groot is.
Vanwaar die quotes?

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 13:58:45
Quote Anchor link
Karl Karl op 30/12/2010 13:56:09:
Die onzin duid er bij mij al op dat je scripting kennis niet erg groot is.
Vanwaar die quotes?

Oke.

Bij case bedoel je? Omdat in mijn vorige script (van een tijd geleden) een string stond tussen ''. Dus ik heb het er gewoon tussen gezet. Maar het kan dus schijnbaar ook zonder?
Gewijzigd op 30/12/2010 13:58:58 door P-ter AA

30/12/2010 14:02:03
Quote Anchor link
Wat doet de . operator, die plakt variabelen e.d. aan elkaar.
Dus wat zeg jij ?
plak NIKS aan een md5-string met NIKS erachter.
Know your basics!

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 14:06:41
Quote Anchor link
Karl Karl op 30/12/2010 14:02:03:
Wat doet de . operator, die plakt variabelen e.d. aan elkaar.
Dus wat zeg jij ?
plak NIKS aan een md5-string met NIKS erachter.
Know your basics!

Ik weet wat ze betekenen. Ik heb er alleen niet bij stil gestaan. Ik heb de code van eerder gewoon overgenomen..
(ik heb de MD5 onzin zoals jij dat noemt verwijderd.)

30/12/2010 14:10:36
Quote Anchor link
Ik zeg niet dat je die md5 zooi niet moet gebruiken, ik zeg dat hoe je het deed onzinnig was.

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 14:15:02
Quote Anchor link
Karl Karl op 30/12/2010 14:10:36:
Ik zeg niet dat je die md5 zooi niet moet gebruiken, ik zeg dat hoe je het deed onzinnig was.

Ooh oke. Maar hoe moet ik het dan doen?

Ik moet even terug komen op wat ik eerder in het topic over de PHP Hulp slogan zei; Ik had misschien genuanceerder moeten reageren. Je bent gewoon duidelijk, en of je daar nou op zit te wachten of niet, het helpt wel. Nou zeg ik dit niet omdat ik wil dat je me nu helemaal gaat helpen maar omdat ik het nu anders ervaar

Maar nu weer ontopic.

Pim -

Pim -

30/12/2010 14:15:29
Quote Anchor link
Maar dit alles heeft niet zo veel met de gestelde vraag te maken...

Het betekent dat er al text (of witruimte) geëchod is voordat je die redirect doet. Om dit tegen te gaan moet je die dus allemaal weghalen en zorgen dat de < ?php tag altijd op het eerste karakter in de pagina staat.
Gewijzigd op 30/12/2010 14:15:45 door Pim -

30/12/2010 14:17:17
Quote Anchor link
Wat ook een manier is om nergens meer php sluit tags te doen.
Die md5's moet je gewoon doen zonder die quotes er omheen.
0+2+1+0 = 3, dus kan je ook 2+1=3 doen.

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 14:26:11
Quote Anchor link
Pim - op 30/12/2010 14:15:29:
Maar dit alles heeft niet zo veel met de gestelde vraag te maken...

Het betekent dat er al text (of witruimte) geëchod is voordat je die redirect doet. Om dit tegen te gaan moet je die dus allemaal weghalen en zorgen dat de < ?php tag altijd op het eerste karakter in de pagina staat.

Dat is raar want die 'language check' staat bovenaan op de index pagina (waar door middel van require_once andere pagina's in geladen worden). Dit staat bovenaan op de index:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
session_start();
ini_set('display_errors', 'On');
error_reporting(E_ALL);
require_once('functions/main.functions.php');
check_language(); // Taal kijken
connect(); // Connectie met de database;
if (!isset($_COOKIE['language'])){ $language = 'nl';}else{ $language = $_COOKIE['language'];}
if (!isset($_GET['page'])) { $page = md5("home"); }else { $page = $_GET['page']; }
?>

<!DOCTYPE html PUBLIC "......

En die error verschijnt in language.php (ook hier is nog niks geëchod, zie hierboven de code van language.php)

Dus dat is vreemd. :S
(Ik krijg de code trouwens ook als ik de meta-tag refresh weg haal)

Karl Karl op 30/12/2010 14:17:17:
Wat ook een manier is om nergens meer php sluit tags te doen.
Die md5's moet je gewoon doen zonder die quotes er omheen.
0+2+1+0 = 3, dus kan je ook 2+1=3 doen.

oke bedankt! Ik zal het veranderen. :)
Gewijzigd op 30/12/2010 14:27:38 door P-ter AA

Kris Peeters

Kris Peeters

30/12/2010 14:46:43
Quote Anchor link
Gewoon even melden:

if (!isset($_GET['language']) || empty ($_GET['language']))

De functie empty() doet al een isset() controle.

Dit
if (empty ($_GET['language']))
volstaat

- SanThe -

- SanThe -

30/12/2010 15:10:20
Quote Anchor link
Maurice vB op 30/12/2010 14:26:11:
En die error verschijnt in language.php (ook hier is nog niks geëchod, zie hierboven de code van language.php)

Daar staan heel wat echo's in.

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 15:12:39
Quote Anchor link
- SanThe - op 30/12/2010 15:10:20:
Maurice vB op 30/12/2010 14:26:11:

Daar staan heel wat echo's in.

Maar die worden toch niet 'uitgevoerd' voor de redirect?

Mike Smit

Mike Smit

30/12/2010 15:14:28
Quote Anchor link
Je mag helemaal geen output hebben voor een header in php.

- SanThe -

- SanThe -

30/12/2010 15:16:42
Quote Anchor link
Ik denk dat je in main.functions.php moet zoeken.

30/12/2010 15:18:22
Quote Anchor link
- SanThe - op 30/12/2010 15:16:42:
Ik denk dat je in main.functions.php moet zoeken.

Ja.
En hij geeft aan dat het op de laatste regel is, dus php zal wel moeilijk doen rond de ? >

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 15:22:09
Quote Anchor link
Maar er wordt gesproken over header(), maar die gebruik ik toch alleen in language.php bovenaan? verder nergens, en daarboven word niks geëchod..

Kris Peeters

Kris Peeters

30/12/2010 15:23:40
Quote Anchor link
In Drupal laten ze die laatste ?> gewoon altijd weg in php files waar functies staan.

Mike Smit

Mike Smit

30/12/2010 15:24:18
Quote Anchor link
Laat anders je main.functions.php eens zien? Mogelijk heb je daarin output boven een header.

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.