Cannot modify header information

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 17:33:05
Quote Anchor link
Als iemand de oplossing weet zeg het a.u.b. Ik word hier nogal moedeloos van.. PHP als taal is heerlijk als het werkt maar dit is echt zóó iritand..

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 16:26:12

Kris Peeters

Kris Peeters

30/12/2010 17:38:09
Quote Anchor link
Zorg dat er geen enkele spatie / tab / enter (hard of zacht) ... staat tussen ?> en het einde van je file main.functions.php.

Je kan die ?> trouwens gewoon weglaten (en nu herhaal ik mijn eigen woorden).

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 18:18:01
Quote Anchor link
Kris Peeters op 30/12/2010 17:38:09:
Zorg dat er geen enkele spatie / tab / enter (hard of zacht) ... staat tussen ?> en het einde van je file main.functions.php.

Je kan die ?> trouwens gewoon weglaten (en nu herhaal ik mijn eigen woorden).

Er stond een enter na ?> en die heb ik weggehaald. Nu geen error meer over die functie. Nu krijg ik:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/mbdesigner.nl/mbdesigner.nl/httpd.www/Fair/2/index.php:16) in /customers/mbdesigner.nl/mbdesigner.nl/httpd.www/Fair/2/pages/dynamic/language.php on line 32

(zie http://www.mbdesigner.nl/Fair/2/ en klik op een van de vlaggetjes)
Gewijzigd op 30/12/2010 18:18:55 door P-ter AA

30/12/2010 18:52:26
Quote Anchor link
Zie waar die error komt. De echo is daar dus al ver boven geweest (zie alle html).

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 20:13:27
Quote Anchor link
Karl Karl op 30/12/2010 18:52:26:
Zie waar die error komt. De echo is daar dus al ver boven geweest (zie alle html).

Ah ik snap het.. Ik gebruik echo voor o.a. de links te maken voor het menu. En later komt set_cookie pas in de pagina. Alleen hoe los ik dat op? Want ik kan de content niet boven het menu zetten..

Aad B

Aad B

30/12/2010 20:16:34
Quote Anchor link
set_cookie() of startsession() kan je alleen maar activeren VOORDAT je iets naar de browser stuurt. Er is geen ander mogelijkheid. Anders krijg je altijd: annot modify header information - headers already sent by ...

30/12/2010 20:17:05
Quote Anchor link
Je code anders opbouwen.
Eerst logica, dan pas design.

Kris Peeters

Kris Peeters

30/12/2010 20:26:06
Quote Anchor link
Je kan altijd je echo onder je logica zetten.
Zonder ook maar 1 uitzondering.

Een mogelijke oplossing:

In plaats van overal te echo'en zet je die gegevens in een variabele.

Ipv.
echo '<a href="...">bla bla</a>';

zet je:
$output .= '<a href="...">bla bla</a>';

Op het einde zet je die $output dan op de juiste plaats.

Maar de basis blijft het advies dat boven mijn post staat:
Herschik je logica.

P-ter AA

P-ter AA

31/12/2010 09:58:29
Quote Anchor link
Het is me gelukt! Iedereen bedankt!

31/12/2010 11:34:09
Quote Anchor link
Maurice vB op 31/12/2010 09:58:29:

Hoe?

P-ter AA

P-ter AA

31/12/2010 11:48:17
Quote Anchor link
Karl Karl op 31/12/2010 11:34:09:
Maurice vB op 31/12/2010 09:58:29:

Hoe?

Ik heb de switch in een andere pagina als languages.php gezet en die voer ik uit boven <html> wanneer de pagina 'languages' word geopend. Dus in languages.php staat alleen de tekst die in weergegeven moet worden, en in setlanguage.php staat het set_cookie gedeelte dat wordt uitgevoerd boven <html>.

Thomas van den Bulk

Thomas van den Bulk

31/12/2010 13:53:58
Quote Anchor link
er is nog een makkelijkere manier om dit te kunnen doen, probeer eens bovenaan je script:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
ob_start();
?>

te zetten
en onderaan je script:
Code (php)
1
2
3
<?
ob_end_flush();
?>

te zetten,
hiermee vermijd je elk probleem met header is already send ;)

P-ter AA

P-ter AA

31/12/2010 14:09:47
Quote Anchor link
Thomas van den Bulk op 31/12/2010 13:53:58:
er is nog een makkelijkere manier om dit te kunnen doen, probeer eens bovenaan je script:
Code (php)
1
2
3
<?
ob_start();
?>

te zetten
en onderaan je script:
Code (php)
1
2
3
<?
ob_end_flush();
?>

te zetten,
hiermee vermijd je elk probleem met header is already send ;)

Dit had ik inderdaad ook gezien op een forum, maar daar noemde ze dat 'omzeilen van een probleem' en niet oplossen.

Joren de Wit

Joren de Wit

31/12/2010 14:10:56
Quote Anchor link
Maurice vB op 31/12/2010 14:09:47:
Dit had ik inderdaad ook gezien op een forum, maar daar noemde ze dat 'omzeilen van een probleem' en niet oplossen.

Dat is het ook en die oplossing is dus ook eigenlijk geen oplossing maar eerder een lapmiddel. Zorg gewoon dat je altijd het echte probleem oplost ;-)

Thomas van den Bulk

Thomas van den Bulk

31/12/2010 14:21:52
Quote Anchor link
Blanche - op 31/12/2010 14:10:56:
Dat is het ook en die oplossing is dus ook eigenlijk geen oplossing maar eerder een lapmiddel. Zorg gewoon dat je altijd het echte probleem oplost ;-)

ik heb dan ook een hekel aan cookies, zoveel gebruik ik ze ook niet,
vandaar dat ik bijna altijd sessions gebruik,
het enige waar ik cookies voor gebruik is om te zorgen dat mensen de mogelijkheid hebben om ingelogd te blijven op me website ;)

Joren de Wit

Joren de Wit

31/12/2010 14:59:16
Quote Anchor link
Dat heeft toch niets met een headers already sent foutmelding te maken? Die kun je ook krijgen op functies als header() en session_start(), dus ook als je geen cookies en setcookie() gebruikt...

Het gaat erom dat output buffering niet de juiste oplossing is je headers already sent meldingen te voorkomen. Er ligt een andere belangrijkere fout aan ten grondslag, namelijk een fout in je PHP logica. Los liever die fout op dan een lapmiddel als output buffering te gebruiken.

Thomas van den Bulk

Thomas van den Bulk

31/12/2010 15:14:44
Quote Anchor link
het voordeel met sessions is is dat je die nog makkelijk kan wijzigen nadat de header gestuurd is,
natuurlijk moet je session_start() voor de header zetten,
maar daarna is het gewoon mogelijk om de session te wijzigen,

cookies moeten voor de header gewijzigd worden,
en ik geef toe dat ob_start() en ob_end_flush() niet de juiste manier is om dit op te lossen,
maar op sommige momenten moet je wel,
mijn website laadt de pagina in de index pagina,
met als volgt dat de header dus al verstuurd is door de index pagina,
als ik dan inlog, en dit via de login script doet,
moet ik dus flush gebruiken wil ik een cookie kunnen setten.

ik snap dat je dit niet de manier vindt om dit probleem op te lossen,
maar ik vindt het een mogelijke oplossing voor een probleem waar ik dus tegen aan loop.

Joren de Wit

Joren de Wit

31/12/2010 15:30:57
Quote Anchor link
Thomas van den Bulk op 31/12/2010 15:14:44:
mijn website laadt de pagina in de index pagina,
met als volgt dat de header dus al verstuurd is door de index pagina,

Dat is maar net waar je voor kiest. Je kunt het ook oplossen door eerst alle PHP logica af te handelen en eventuele output op te slaan in een variabele en pas daarna de output naar de browser te versturen. Nog een andere oplossing is het gebruik van een template parser waarbij je variabelen aan een template toekent en de output pas op een van de laatste regels van je script genereert...

Kortom, het gebruik van ob_ functies om header already sent foutmeldingen te voorkomen is in principe nooit nodig...

Pagina: « vorige 1 2 3

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.