Cannot modify header information

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 17:33:05
Quote Anchor link
Als iemand de oplossing weet zeg het a.u.b. Ik word hier nogal moedeloos van.. PHP als taal is heerlijk als het werkt maar dit is echt zóó iritand..

PHP hulp

PHP hulp

03/01/2025 03:32:07

Kris Peeters

Kris Peeters

30/12/2010 17:38:09
Quote Anchor link
Zorg dat er geen enkele spatie / tab / enter (hard of zacht) ... staat tussen ?> en het einde van je file main.functions.php.

Je kan die ?> trouwens gewoon weglaten (en nu herhaal ik mijn eigen woorden).

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 18:18:01
Quote Anchor link
Kris Peeters op 30/12/2010 17:38:09:
Zorg dat er geen enkele spatie / tab / enter (hard of zacht) ... staat tussen ?> en het einde van je file main.functions.php.

Je kan die ?> trouwens gewoon weglaten (en nu herhaal ik mijn eigen woorden).

Er stond een enter na ?> en die heb ik weggehaald. Nu geen error meer over die functie. Nu krijg ik:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/mbdesigner.nl/mbdesigner.nl/httpd.www/Fair/2/index.php:16) in /customers/mbdesigner.nl/mbdesigner.nl/httpd.www/Fair/2/pages/dynamic/language.php on line 32

(zie http://www.mbdesigner.nl/Fair/2/ en klik op een van de vlaggetjes)
Gewijzigd op 30/12/2010 18:18:55 door P-ter AA

30/12/2010 18:52:26
Quote Anchor link
Zie waar die error komt. De echo is daar dus al ver boven geweest (zie alle html).

P-ter AA

P-ter AA

30/12/2010 20:13:27
Quote Anchor link
Karl Karl op 30/12/2010 18:52:26:
Zie waar die error komt. De echo is daar dus al ver boven geweest (zie alle html).

Ah ik snap het.. Ik gebruik echo voor o.a. de links te maken voor het menu. En later komt set_cookie pas in de pagina. Alleen hoe los ik dat op? Want ik kan de content niet boven het menu zetten..

Aad B

Aad B

30/12/2010 20:16:34
Quote Anchor link
set_cookie() of startsession() kan je alleen maar activeren VOORDAT je iets naar de browser stuurt. Er is geen ander mogelijkheid. Anders krijg je altijd: annot modify header information - headers already sent by ...

30/12/2010 20:17:05
Quote Anchor link
Je code anders opbouwen.
Eerst logica, dan pas design.

Kris Peeters

Kris Peeters

30/12/2010 20:26:06
Quote Anchor link
Je kan altijd je echo onder je logica zetten.
Zonder ook maar 1 uitzondering.

Een mogelijke oplossing:

In plaats van overal te echo'en zet je die gegevens in een variabele.

Ipv.
echo '<a href="...">bla bla</a>';

zet je:
$output .= '<a href="...">bla bla</a>';

Op het einde zet je die $output dan op de juiste plaats.

Maar de basis blijft het advies dat boven mijn post staat:
Herschik je logica.

P-ter AA

P-ter AA

31/12/2010 09:58:29
Quote Anchor link
Het is me gelukt! Iedereen bedankt!

31/12/2010 11:34:09
Quote Anchor link
Maurice vB op 31/12/2010 09:58:29:

Hoe?

P-ter AA

P-ter AA

31/12/2010 11:48:17
Quote Anchor link
Karl Karl op 31/12/2010 11:34:09:
Maurice vB op 31/12/2010 09:58:29:

Hoe?

Ik heb de switch in een andere pagina als languages.php gezet en die voer ik uit boven <html> wanneer de pagina 'languages' word geopend. Dus in languages.php staat alleen de tekst die in weergegeven moet worden, en in setlanguage.php staat het set_cookie gedeelte dat wordt uitgevoerd boven <html>.

Thomas van den Bulk

Thomas van den Bulk

31/12/2010 13:53:58
Quote Anchor link
er is nog een makkelijkere manier om dit te kunnen doen, probeer eens bovenaan je script:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
ob_start();
?>

te zetten
en onderaan je script:
Code (php)
1
2
3
<?
ob_end_flush();
?>

te zetten,
hiermee vermijd je elk probleem met header is already send ;)

P-ter AA

P-ter AA

31/12/2010 14:09:47
Quote Anchor link
Thomas van den Bulk op 31/12/2010 13:53:58:
er is nog een makkelijkere manier om dit te kunnen doen, probeer eens bovenaan je script:
Code (php)
1
2
3
<?
ob_start();
?>

te zetten
en onderaan je script:
Code (php)
1
2
3
<?
ob_end_flush();
?>

te zetten,
hiermee vermijd je elk probleem met header is already send ;)

Dit had ik inderdaad ook gezien op een forum, maar daar noemde ze dat 'omzeilen van een probleem' en niet oplossen.

Joren de Wit

Joren de Wit

31/12/2010 14:10:56
Quote Anchor link
Maurice vB op 31/12/2010 14:09:47:
Dit had ik inderdaad ook gezien op een forum, maar daar noemde ze dat 'omzeilen van een probleem' en niet oplossen.

Dat is het ook en die oplossing is dus ook eigenlijk geen oplossing maar eerder een lapmiddel. Zorg gewoon dat je altijd het echte probleem oplost ;-)

Thomas van den Bulk

Thomas van den Bulk

31/12/2010 14:21:52
Quote Anchor link
Blanche - op 31/12/2010 14:10:56:
Dat is het ook en die oplossing is dus ook eigenlijk geen oplossing maar eerder een lapmiddel. Zorg gewoon dat je altijd het echte probleem oplost ;-)

ik heb dan ook een hekel aan cookies, zoveel gebruik ik ze ook niet,
vandaar dat ik bijna altijd sessions gebruik,
het enige waar ik cookies voor gebruik is om te zorgen dat mensen de mogelijkheid hebben om ingelogd te blijven op me website ;)

Joren de Wit

Joren de Wit

31/12/2010 14:59:16
Quote Anchor link
Dat heeft toch niets met een headers already sent foutmelding te maken? Die kun je ook krijgen op functies als header() en session_start(), dus ook als je geen cookies en setcookie() gebruikt...

Het gaat erom dat output buffering niet de juiste oplossing is je headers already sent meldingen te voorkomen. Er ligt een andere belangrijkere fout aan ten grondslag, namelijk een fout in je PHP logica. Los liever die fout op dan een lapmiddel als output buffering te gebruiken.

Thomas van den Bulk

Thomas van den Bulk

31/12/2010 15:14:44
Quote Anchor link
het voordeel met sessions is is dat je die nog makkelijk kan wijzigen nadat de header gestuurd is,
natuurlijk moet je session_start() voor de header zetten,
maar daarna is het gewoon mogelijk om de session te wijzigen,

cookies moeten voor de header gewijzigd worden,
en ik geef toe dat ob_start() en ob_end_flush() niet de juiste manier is om dit op te lossen,
maar op sommige momenten moet je wel,
mijn website laadt de pagina in de index pagina,
met als volgt dat de header dus al verstuurd is door de index pagina,
als ik dan inlog, en dit via de login script doet,
moet ik dus flush gebruiken wil ik een cookie kunnen setten.

ik snap dat je dit niet de manier vindt om dit probleem op te lossen,
maar ik vindt het een mogelijke oplossing voor een probleem waar ik dus tegen aan loop.

Joren de Wit

Joren de Wit

31/12/2010 15:30:57
Quote Anchor link
Thomas van den Bulk op 31/12/2010 15:14:44:
mijn website laadt de pagina in de index pagina,
met als volgt dat de header dus al verstuurd is door de index pagina,

Dat is maar net waar je voor kiest. Je kunt het ook oplossen door eerst alle PHP logica af te handelen en eventuele output op te slaan in een variabele en pas daarna de output naar de browser te versturen. Nog een andere oplossing is het gebruik van een template parser waarbij je variabelen aan een template toekent en de output pas op een van de laatste regels van je script genereert...

Kortom, het gebruik van ob_ functies om header already sent foutmeldingen te voorkomen is in principe nooit nodig...

Pagina: « vorige 1 2 3

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.