CAPTCHA bij registreren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

John D

John D

29/11/2009 16:09:00
Quote Anchor link
Is de CAPTCHA die op deze site gebruikt wordt bij het registreren ook als php script beschikbaar hier ?
Groet
John.

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 22:36:20

29/11/2009 16:14:00
Quote Anchor link
NEE!!!!!
Alsjeblieft, deze site (phphulp) is zo brak en slecht als ik weet niet wat.
Je moet niet gaan vragen om onderdelen van deze website.
Alsjeblieft niet. Niet doen.
Wil je je site kapot hebben? Dan moet je dingen doen zoals het hier gedaan is.
Er staan vast en zeker wel bij de scripts een captcha script. Kies dan wel een nieuwe.
En anders gebruik je toch de echte.

John D

John D

29/11/2009 16:46:00
Quote Anchor link
Hoi, nee de "echte" heb ik geprobeerd maar vind ik veel te schreeuwerig. Enne het captcha plaatje hier was naar mijn idee prima en mijn site zal toch niet naar de duivel gaan van het captcha php-tje van hier ?? Overigens heb ik nu niks bij mijn contactformulier dus erger kan het niet worden..... ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John D

Steen

steen

29/11/2009 17:30:00
Quote Anchor link
captcha zuigt, beveilig je site iets gebruiksvriendelijker

John D

John D

29/11/2009 23:06:00
Quote Anchor link
Steen: captcha zuigt ??
Ik vond de captcha hier best vriendelijk en goed genoeg.
Wat adviseer jij dan voor een aanmeldpagina ?

John D

John D

01/12/2009 12:22:00
Quote Anchor link
Ik durf het bijna niet te herhalen maar: is de captcha die hier op deze site gebruikt wordt beschikbaar ? Het gaat mij slechts om de code die het plaatje genereert eigenlijk. Bij registreren hier vond ik dat wel bruikbaar!

01/12/2009 12:50:00
Quote Anchor link
Heb je paint ofzo?
Want zo is die code op deze site gemaakt.
Dat is dus het probleem.
Het zijn maar vijf plaatjes.... :-X
Daarom stelde ik dus voor dat je dus eentje uit de scriptlib. haalde, waar dus wel gd code in zit.

John D

John D

01/12/2009 14:51:00
Quote Anchor link
Karl, duidelijk antwoord en dank. Nu ben ik overtuigd :-)
Ik heb er al eentje met GD uit de scriptlib maar die is weer te slecht leesbaar.... ik ga verder op zoek!!

TJVB tvb

TJVB tvb

01/12/2009 14:55:00
Quote Anchor link
Wat is er slecht leesbaar? Het plaatje of de code?
Want als het plaatje slecht leesbaar is moet je wat gaan spelen met de parameters.

01/12/2009 14:57:00
Quote Anchor link
John schreef op 29.11.2009 16:46:
Hoi, nee de "echte" heb ik geprobeerd maar vind ik veel te schreeuwerig. Enne het captcha plaatje hier was naar mijn idee prima en mijn site zal toch niet naar de duivel gaan van het captcha php-tje van hier ?? Overigens heb ik nu niks bij mijn contactformulier dus erger kan het niet worden..... ;)

5 statische plaatjes, en er dan 1 oproepen is geen captcha...

Steen

steen

02/12/2009 19:35:00
Quote Anchor link
Nogmaals: "captcha zuigt". Wanneer je gebruikers wilt "lokken" te registreren op je website is dit negatief voor het aantal gebruikers. Ze zien zo'n captcha en een percentage haakt direct af. Je kunt bijvoorbeeld elk IP-adres maximaal 1 keer in de week laten registreren (als voorbeeld). Dit merken alleen gebruikers die meerdere account aanmaken en heeft dus een meerderheid geen last van.

Aanpassing: spelling
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door steen

John D

John D

02/12/2009 20:30:00
Quote Anchor link
elk IP-adres maximaal 1 keer in de week laten registreren, is inderdaad een optie. Het heeft wel wat beperkingen. Ik werk bij een bedrijf met 3000 werkstations en we gaan over 1 IP adres naar buiten. Je beperkt dan zo dat als er iemand van dat bedrijf heeft aangemeld een ander de melding krijgt: U heeft al aangemeld...... ??

Joey Drieling

Joey Drieling

03/12/2009 07:15:00
Quote Anchor link
Doe anders gewoon 1 account per e-mail adres met activatie url in mail?

Persoonlijk vind ik dat altijd niet zo iritand.

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

14/12/2009 12:38:00
Quote Anchor link
Ik vind die anti-bot opties ook wel leuk. Een hidden field. Of een text veld, die je dmv js hide. Kan je omheen natuurlijk maarja... Anders zorg je ervoor dat er humor in je vraag zit. Zoals welke kleur is een appel. Met als antwoord zwart, geel, roze, blauw. Of nog beter, als antwoord een foto. Heb ik een tijd terug gemaakt, viel wel in de smaak. toen crashte mijn pc... niet opnieuw gebouwd.

Hannes Bossuyt

Hannes Bossuyt

14/12/2009 14:00:00
Quote Anchor link
Anders kcaptcha proberen, is goed genoeg voor de meeste bots: http://www.captcha.ru/en/kcaptcha/

John D

John D

14/12/2009 16:05:00
Quote Anchor link
Hannes schreef op 14.12.2009 14:00:
Anders kcaptcha proberen, is goed genoeg voor de meeste bots: http://www.captcha.ru/en/kcaptcha/

Thanks, snel even gedownload en testje gedaan. Ziet er best leuk uit!! Is een uitstekend alternatief voor de 3 plaatjes hier ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.