Captcha of niet?
N K
25/11/2012 17:21:59Ik maak binnen mijn members pagina's gebruik van verschillende formulieren om gebruikers content op te slaan in de database. Ik las ergens dat je formulieren dient te berschermen tegen bots etc. d.m.v.een captcha.
Ik vind persoonlijk captcha een zeer onaangename gebruikerservaring. Dien ik nu op elk formulier een captcha in te bouwen of is dit niet nodig binnen members pagina's? Bestaan er misschien ook vriendelijkere alternatieven?
Ik vind persoonlijk captcha een zeer onaangename gebruikerservaring. Dien ik nu op elk formulier een captcha in te bouwen of is dit niet nodig binnen members pagina's? Bestaan er misschien ook vriendelijkere alternatieven?
PHP hulp
24/11/2024 08:12:37Tim S
25/11/2012 17:26:42Reshad F
25/11/2012 18:27:56Alternatief van een Captcha is een lege veld plaatsen in je form die je op display:none zet. en wanneer deze ingevuld is dan is er een bot bezig. ( deze vullen alles namelijk in )
ScrapZz nl
25/11/2012 18:35:31Je kant natuurlijk ook zeggen als je vele male connecties maak in een bepaalde tijd dat je dan een pop-up verschijn met de captcha en dat je die moet in vullen voordat je veder gaat