Catshuis overleg mislukt

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/04/2012 17:20:38
Quote Anchor link
Voor degenen onder ons die het nieuws niet volgen: de Catshuis onderhandelingen zijn mislukt. Dit lijkt het einde van het huidige kabinet wat zou betekenen dat er nieuwe verkiezingen zullen komen.

Meer info op o.a.

http://nos.nl/nieuws/politiek/video-en-audio/

PHP hulp

PHP hulp

06/11/2024 00:17:35

Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/04/2012 17:30:22
Quote Anchor link
En daar heb ik totaal geen zin in. Hoop wel dat Wilders dan in het kabinet komt.
Gewijzigd op 21/04/2012 17:30:44 door Jordi Kroon

Wouter J

Wouter J

21/04/2012 17:32:28
Quote Anchor link
Waarom zou wilders in het kabinet moeten komen? Waarom zou een man die alleen maar dingen zegt om stemmen van het volk te krijgen in het kabinet moeten komen?

Tevens vind ik het wel leuk dat Ozzie, de gene die niet is voor dit soort nieuws op deze site, wel hier dit soort nieuws plaatst...

Jelmer -

Jelmer -

21/04/2012 17:45:19
Quote Anchor link
Jordi kroon op 21/04/2012 17:30:22:
Hoop wel dat Wilders dan in het kabinet komt.

Met wie dan? Links heeft hij al vanaf het begin geridiculiseerd, en met rechts heeft hij het nu ook verknoeit.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/04/2012 17:48:35
Quote Anchor link
Thanks Wouter, vandaar dat ik het ook in de koffiehoek heb geplaatst ;)

Jouw opmerking betreffende Wilders is de spijker op z'n kop. Alsjeblieft Wilders niet in het kabinet. Veel woorden, maar geen daden en bovendien schendt hij het aanzien van Nederland in de rest van de wereld. En dat is echt niet iets om trots op te zijn. Dus nee, ik vind dat het tijdperk Wilders maar eens voorbij moet zijn.

Tobias Tobias

Tobias Tobias

21/04/2012 19:21:11
Quote Anchor link
Ik moet zeggen dat ik niet zou weten op wie ik moet stemmen. Persoonlijk vindt ik er geen enkele goede kandidaat bij zitten. Kiezen uit twee kwaden, zeg maar.

Hou op met zeuren en ga regeren. durf beslissingen te nemen, ook al kost je dat misschien stemmen

Jordi Kroon

Jordi Kroon

21/04/2012 21:57:38
Quote Anchor link
Iedere partij heeft wel zijn voor en nadelen. Ik persoonlijk ben opgegroeid in een wijk waar veel (agressieve) Marokkanen wonen. Dan begin je al snel vooroordelen te krijgen op de meeste en vandaar vind ik dat Wilders er wel iets aan probeert te doen.

Jeroen VD

Jeroen VD

21/04/2012 22:21:34
Quote Anchor link
Wilders is in zoverre een goede politicus dat hij tegen de gevestigde orde aanschupt en zo alle minpunten van een oplossing / probleem aantipt. Die man kan geen beslissingen nemen. Ik hoop eigenlijk dat er geen kabinet meer komt omdat het politieke systeem totaal niet meer werkt. Gooi dat systeem om, en veel politieke problemen worden opgelost

Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/04/2012 22:52:39
Quote Anchor link
Jordi, ik kan me voorstellen dat wanneer je zelf problemen ondervindt dat je dan anders tegen bepaalde zaken aankijkt. Ik vind persoonlijk dat je mensen niet over één kam moet scheren, en dat je mensen moet beoordelen op hun gedrag en niet op hun afkomst.

Jeroen, geen kabinet is de oplossing niet. Een daadkrachtig kabinet wel. Het huidige kabinet heeft vanaf het begin af aan niet goed in elkaar gezeten met die gedoogconstructie. Vroeg of laat zou het klappen, en dat is vandaag dan ook gebeurd.

Jeroen VD

Jeroen VD

21/04/2012 23:09:43
Quote Anchor link
Geen kabinet is zeker niet de oplossing. Maar in het huidige systeem (en tijdgeest) is een daadkrachtig kabinet volgens mij niet mogelijk. Kijk eens naar amerika: dat is wel daadkrachtig. Nu zeg ik niet dat we naar het systeem van de vs moeten, maar ik denk dat het huidige nederlandse politieke bestel niet meer bestand is tegen de huidige samenleving van alle pluriformiteit en induvidualisme van tegenwoordig

Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/04/2012 23:14:00
Quote Anchor link
Mja, daar heb je wel een punt. Maar de vraag is of dat aan het bestel ligt, of aan het type partijen. Misschien wordt het tijd voor een nieuwe politieke partij die wel kan omgaan met de huidige samenleving en die wat minder in hokjes denkt, maar juist in individuele praktische oplossingen. Misschien moet ik maar m'n eigen partij gaan oprichten :)

Jeroen VD

Jeroen VD

21/04/2012 23:31:39
Quote Anchor link
Juist al die verschillende politieke paryijen die elk net wat anders denken zorgen voor onmogenlijkheid. Ik bedoel, partij van de dieren (sigh), snoept 2 zetels weg. En de die een paar, en die een paar, en die een paar... Juist daardoor is er geen echte meerderheid te behalen, en worden de coalities steeds gemengder, en de discussies steeds groter. De reden dat er veel partijen zijn is de pluriformiteit en induvidualisme (en nog een paar), en dat is hun recht. Maar dat recht zorgt er dus wel voor dat het bestel niet bestand is tegen de tijd

22/04/2012 08:33:45
Quote Anchor link
Nu gaan ze lang praten en proberen ze interessant te zijn! Zeg gewoon dat het kabinet is gevallen!
Als ze net ook hun koppen dicht hielden nu ook!

Chris -

Chris -

22/04/2012 09:18:07
Quote Anchor link
Ik wil Pim Fortuyn terug :(

Tobias Tobias

Tobias Tobias

22/04/2012 10:22:12
Quote Anchor link
@Jeroen:
Amerika is momenteel het toonbeeld van niet daadkrachtig.

Obama is democraat, het parlement voor het grootste deel republikein. Ze zitten elkaar dwars, puur om de partij waarin ze zitten, zonder te kijken naar wat het beste voor amerika is.

Kijk maar naar de enorme staatsschuld. In plaats van actie te ondernemen, nemen ze elkaars plannen onder vuur.

Ander vpoorbeeld: Romney (rep presidentskandidaat) schiet Obama af vanwege zijn hervormingen op de gezondheidszorg.
Een paar jaar geleden heeft Romney exact hetzelfde plan ingediend als gouverneur...

Joakim Broden

Joakim Broden

22/04/2012 12:34:44
Quote Anchor link
Agh Wilders heeft goede en slechte punten (vooral dat polenmeldpunt), maar ik ben het wel eens met Wilders, 3/4% bezuinigen is veel ste veel van het goede (vooral voor ouderen).

Laten ze de zaken bij de overheden/gemeentes maar eens aanpakken, als je ziet hoeveel geld ze daar wel niet weggooien aan websites, systeem van over de € 20.000 terwijl die systemen nog maar voor de helft werken, allemaal weggegooid geld en zo heb ik nog wel tig voorbeelden van weggegooid geld bij overheden/gemeentes.

Jeroen VD

Jeroen VD

22/04/2012 13:40:51
Quote Anchor link
@tobias: met daadkrachtig bedoel ik dat er daar maar twee opties zijn: wel of niet een nieuwe wet. er is geen tussenweg. hier in Nederland moet overal oeverloos lang over gediscussieerd worden om maar tot een slecht wetsvoorstel te leiden.

ik zeg niet dat ik extreem rechts ben; maar het huidige politieke systeem werkt niet meer, zie mijn eerdere reacties. er moet hier gewoon meer totalitair leiding gegeven worden. iemand die iedereen volgt, en ook echt het grootste deel van de bevolking achter zich heeft. ben je het niet met die persoon eens, pech gehad. zo werkt democratie. het nederlandse systeem noem ik nu niet echt democratisch meer: je stemt bijvoorbeeld op de CDA, die word de grootste (ik zeg maar wat), maar om te kunnen regeren moet er samengewerkt worden met de PVV, en ontstaat er een rechts-georienteerd kabinet, terwijl je zelf midden bent. daar heb je toch niet voor gestemd?!

Toevoeging op 22/04/2012 13:43:03:

en bezuinigingen, daar zal ik maar niet over beginnen. ik heb dat begrotingstekort zo gedicht, en je houd geld over voor bv zorg en onderwijs. schijt aan het imago van de rest van de wereld, stoppen die ontwikkelingssamenwerkin! privatiseren die cultuursector! bonussen in de overheid weg, declaratie weg! zo kan ik nog wel even doorgaan, maar daar is dit topic niet voor

Jelmer -

Jelmer -

22/04/2012 14:11:36
Quote Anchor link
Jeroen vd op 22/04/2012 13:40:51:
er moet hier gewoon meer totalitair leiding gegeven worden. iemand die iedereen volgt, en ook echt het grootste deel van de bevolking achter zich heeft. ben je het niet met die persoon eens, pech gehad. zo werkt democratie.

Zo werkt het juist niet! De grote menigte kan zichzelf wel redden... wat moet je nou sturen aan een groep die het met elkaar eens is? Een overheid heb je juist nodig om de minderheden te beschermen, om een samenleving vol met mensen die je niet mag toch mogelijk te maken.

Jeroen VD

Jeroen VD

22/04/2012 14:59:12
Quote Anchor link
jazeker is de overheid er om de mensen te beschermen... maar de manier waarop. ik vind het persoonlijk onzin om een dichter te beschermen door hem subsidie te geven voor een nieuwe dichtbundel. dat is beschermen van cultuur, wat ik dus onzin vind, laat de markt zn werk doen. maar goed.

ik denk dat een volk alleen goed beschermd kan worden met een sterk leider, die doet wat het volk wil, maar daarbij de minderheden beschermd. dat is moeilijk. maar ik vind niet dat de mening van een minderheid belangrijker is dan de mening van de meerderheid. bekijk het eerder genoemde polen meldpunt van wilders eens: (mijn persoonlijke mening buiten gelaten) de grote massa heeft blijkbaar last van oost-europese werknemers, en geeft dat aan bij de overheid. aangezien deze mensen goedkoper kunnen werken en een lagere levensstandaard hebben, zijn ze gewilde werknemers. het gevolg is wel dat nederlanders werkloos thuis zitten. tot nu toe nog allemaal aanvaardbaar, ware het niet dat oost-europeanen geen nederlands staatsburgers zijn. ze zijn een minderheid in nederland, dus ze moeten beschermd worden. maar tegelijkertijd zijn ze geen nederlanders, en zou de overheid juist deze mensen moeten weren om nederlanders te beschermen. zie je het dilemma? dit kan alleen opgelost worden door goed leiderschap. hoe en wat laat ik even in het midden.

Joakim Broden

Joakim Broden

22/04/2012 15:46:25
Quote Anchor link
Ik ben het een beetje zat met dat van oost-europese werknemers, die mensen willen tenminste werken. De helft van de mensen die thuis werkloos zitten willen vaak niet werken, ze zijn te lui of willen alleen maar leuk werk. Stom werk zoals in de tuinbouw enzo willen ze vaak niet.

Jeroen VD

Jeroen VD

22/04/2012 16:20:29
Quote Anchor link
vandaar de regeling met verplicht werken. je moet verplicht solliciteren om in aanmerking te komen voor ww. dit is een manier van de overheid om het volk te beschermen (en te bezuinigen) maar deze groep mensen zou je dus als minderheid kunnen beschouwen, die dus beschermd wordt door een overheid die zij dus schijnbaar niet gekozen hebben, blijkens hun ontevredenheid.

oost europeanen willen werken, en dat vind ik goed, maar ik vind dat dat niet ten koste moet gaan van nederlands staatsburgers

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.