CC en SMF datbase migreren?
Kevin -
11/04/2008 11:17:00Hallo allemaal,
Ik heb een Cashcrusader script en een Simpelmachinesforum maar het geen wat ik nu wil is dat de zelfde login gegevens ook worden geaccepteerd bij simpelmachineforum. Zodat mijn gebruikers niet zich opnieuw moeten registreren.
Is dit mogelijk? Zoja hoe?
Alvast bedankt allemaal!
Ik heb een Cashcrusader script en een Simpelmachinesforum maar het geen wat ik nu wil is dat de zelfde login gegevens ook worden geaccepteerd bij simpelmachineforum. Zodat mijn gebruikers niet zich opnieuw moeten registreren.
Is dit mogelijk? Zoja hoe?
Alvast bedankt allemaal!
PHP hulp
18/12/2024 04:26:23Is helemaal niet zo moeilijk, laat in het login script de gegevens van de gebruiker(username+password) vergelijken met de smf db in plaats van de cc db...
Kevin -
11/04/2008 11:48:00Dat word lastiger want bij cc zijn al 1000 mensen geregistreerd en bij het forum nog niemand. Al is het alleen maar dan alle usernames en passwords het zelfde zijn de rest maakt niet uit kan men laten wel aanpassen.
Tja, waarschijnlijk betekend dat dat je zelf een script moet schrijven die zorgt dat die CC inlog zooi in SMF kan worden gebruikt.
Dit doe je door te kijken hoe CC omgaat met het inloggen, en sessie beheer. Dan kijk je hoe SMF daarmee omgaat. En dan zal je waarschijnlijk of SMF aan moeten passen dat ie op CC manier werkt, of een pagina d'r tussen zetten die dat voor SMF allemaal aanmaakt.
Dit doe je door te kijken hoe CC omgaat met het inloggen, en sessie beheer. Dan kijk je hoe SMF daarmee omgaat. En dan zal je waarschijnlijk of SMF aan moeten passen dat ie op CC manier werkt, of een pagina d'r tussen zetten die dat voor SMF allemaal aanmaakt.