CC, hoe/waar plaats ik die in deze regel?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Hoogkamer

Hoogkamer

09/09/2006 22:38:00
Quote Anchor link
CC, hoe/waar plaats ik die in deze regel?

Hoi,

Even een vraagje:
Onderstaande regel werkt prima.
Alleen wil ik dat er een CC'tje gaat naar een vriend van mij, zodat hij de bij mij binnenkomende contactformulieren kan lezen en beantwoorden.
Wie kan mij helpen?
Ik ben e-mailadres: [email protected] ( die staat dus al in onderstaande regel )
Het gaat dus om een CC naar dit e-mailadres: [email protected]
Waar en hoe plaats ik die in die regel?
, of ; of & werkt niet.

---------------------
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?
$parentemail = '[email protected], '.$_POST['email'];
$subject = 'Childabduction.EU - CONTACT FORM';
---------------------

Bedankt!

Hoogkamer
hoogkamer1999@casema.nl

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 19:36:53

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

09/09/2006 22:40:00

Hoogkamer

Hoogkamer

10/09/2006 14:01:00
Quote Anchor link
Beste Jan,

Zowieso hartelijk bedankt voor je reactie.
Maar..., dit is voor mij abracadabra.
Ik begrijp het nog niet, ik zal je uitleggen waarom. Mijn designer is nog een aantal weken weg, en ik kan hem niet bereiken op zijn vakantieadres. Ikzelf moet binnenkort ook weg, het land uit, waar geen internet/PC is, vandaar de CC naar een vriend van mij, dan kan hij de e-mails in de gaten houden vanuit Nederland. Wel weet ik hoe ik voor een kleine wijziging met Dreamweaver overweg moet, vervolgens moet opslaan en het html-bestand moet uploaden. Wil je mij aub helpen met de CC-functie?, door misschien even mee te typen?
Ik hoop van harte dat je die 1 of 2 regels voor mij goed wil typen/corrigeren.
Moet dit dan zo.
Twee regels onder elkaar?
2x de mail functie?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?
$parentemail
= '[email protected], '.$_POST['email'];
$parentemail = '[email protected], '.$_POST['email'];
$subject = 'Childabduction.EU - CONTACT FORM';

Alvast bedankt!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.