cecicasariego.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Chechu

chechu

11/07/2008 11:48:00
Quote Anchor link
Graag jullie mening over deze site: http://www.cecicasariego.com Deze site is van mij (kunstenares). Probleem is dat ik al een tijdje geen nieuwe werken kan laten zien, en ik het dus moet stellen met portretten en decoratiewerken te tonen. Maar er is verandering op komst.
Wat vind je van het design ?

PHP hulp

PHP hulp

18/12/2024 11:05:26

Ronald

Ronald

11/07/2008 11:51:00
Quote Anchor link
Vind het heel leuk gedaan, ook erg passend bij het onderwerp. De scroll content zou ik beperken en de middelste strook laten doorlopen naar beneden. Dan zou ik hem nog mooier vinden. Ook zie je alles dan in één oog opslag en hoef je niet te scrollen

Niek Weevers

Niek Weevers

12/07/2008 13:05:00
Quote Anchor link
Ik heb veel slechtere gezien, maar ik vind hem eerlijk gezegd niet echt sterk.
Je ziet alleen aan de afbeelding dat het om kunst gaat, omdat het een schildering is.
Verder straalt de site niet echt kunst uit. Bijvoorbeeld het verloopje in de footer steekt echt af bij het portret.
De 3 links (ik neem als bezoeker aan dit dit links moeten zijn) werken niet naast het portret.
Wat is de bedoeling van het input veldje met lees meer eronder. Ik snap dat niet. Ik denk ook niet meteen aan zoeken ofzo. Een uitleg erbij is beter.
Wat betekenen die links, linksonderin. Is dat nieuws ofzo? Zoja, zet er even een kopje bij wat het is. En ik vind niet echt netjes om dit onder de footerbalk te zetten.

Nog een vrij belangrijk iets: ik vind de url veel te moeilijk om te onthouden. Mooie naam hoor, dat wel, maar het is veel te moeilijk om te onthouden. Er wordt vaak aangeraden om iets in de url te zetten waar de site over gaat, bijvoorbeeld ceci-kunst ofzo.

Ik vind dat scrollen wel leuk. Wanneer je javascript uitzet wordt de pagina zo lang als de tekst. Dat vind ik wel netjes.
Ik vind de site niet echt lelijk, maar het kan nog beter qua vormgeving en gebruiksvriendelijkheid
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

12/07/2008 15:07:00
Quote Anchor link
Ik vind het een beetje lijken alsof de pagina maar voor de helft laadt.
Vind het ook niet lekker lezen.. Beetje vreemde indeling (wel kunstzinnig)

Ik denk wel geod voor het onderwerp niet praktisch.

Crispijn -

Crispijn -

12/07/2008 15:33:00
Quote Anchor link
Ik vind het een hele nette website. Prima opzet. Wat je kan doen is dat je die witte vlekken bovenaan je pagina wat groter maakt. Misschien een verfklodder hier en daar, maar doe er rustig mee aan.

Verder zou ik dat portret even opnieuw uitsnijden in photoshop. Hij is nu een beetje kartelig.

Verder zou ik de reclame op de links pagina verwijderen. Dit doet een beetje af aan de layout/inhoud van de site.

Verder weinig commentaar. Prima gedaan :)

Chechu

chechu

13/07/2008 12:54:00
Quote Anchor link
Quote:
Bijvoorbeeld het verloopje in de footer steekt echt af bij het portret.

Wat betekent 'het verloopje'
Quote:
De 3 links (ik neem als bezoeker aan dit dit links moeten zijn) werken niet naast het portret

Als ze niet werken, dan zijn het misschien geen links ? Nee, bedoeling is om de soorten werken aan te duiden, maar misschien moet ik de afbeelding ernaast (de pijltjes) inderdaad veranderen, omdat ze nu een link insinueren.
Quote:
Wat is de bedoeling van het input veldje met lees meer eronder. Ik snap dat niet. Ik denk ook niet meteen aan zoeken ofzo. Een uitleg erbij is beter.

Je ziet 'True Artists...' en eronder 'lees meer'. Dus als je meer wil lezen over True Art..., klik je op 'lees meer'. Logisch, niet ?
Quote:
Er wordt vaak aangeraden om iets in de url te zetten waar de site over gaat, bijvoorbeeld ceci-kunst ofzo.

Dat is wat een amateur doet, die bvb ook hoog wil staan in Google ranking en veel bezoekertjes wil. Ik richt mij daar niet toe; via gerichte marketing bereik ik mijn klanten, namelijk mond-aan-mond.
Quote:
Verder zou ik dat portret even opnieuw uitsnijden in photoshop.

Inderdaad, een gebrek aan talent op dat vlak. Ik zal die overdoen.
Quote:
Verder zou ik de reclame op de links pagina verwijderen. Dit doet een beetje af aan de layout/inhoud van de site.

Statistieken wijzen uit dat die pagina bitter weinig bezocht wordt, maar dat ik er wel geld mee verdien (wanneer iemand een domein aankoopt via mijn link, verdien ik commissie). Dus het schaadt de site niet qua imago, enkel in stijl.

Hoe maak ik de site gebruiksvriendelijker ?

Crispijn -

Crispijn -

13/07/2008 13:09:00
Quote Anchor link
Quote:
Dat is wat een amateur doet, die bvb ook hoog wil staan in Google ranking en veel bezoekertjes wil. Ik richt mij daar niet toe; via gerichte marketing bereik ik mijn klanten, namelijk mond-aan-mond.

Weet wat je zegt he. Jou domeinnaam is niet heel eenvoudig te onthouden en zal daarom snel opgezocht moeten worden... Dan is het handig als je hoog in google staat. Verder zou ik SEO friendly urls niet echt amateuristisch willen noemen...

--

--

13/07/2008 14:18:00
Quote Anchor link
Je werkt in het kleine contentvakje veel informatie weg, maar de site is erg klein. Waarom niet al die informatie gebruiken om je site wat hoger te maken?

Chechu

chechu

13/07/2008 23:10:00
Quote Anchor link
Quote:
Jou domeinnaam is niet heel eenvoudig te onthouden en zal daarom snel opgezocht moeten worden...

Mijn domeinnaam is heel makkelijk te onthouden, want ik heet Ceci Casariego ;) Da's wat ik bedoel: mijn klanten komen uit een netwerk waar mijn naam gekend is. Online komt alles vanuit linkpagina's etc, en dan is de domeinnaam niet belangrijk; men klikt op de beschrijving of op je naam. SEO vriendelijke url's zijn er wanneer je niet zoekt naar de persoon , maar naar de dienstverlening of activiteit van de persoon. In mijn geval gaat het om mijn persoon; niet om wat ik doe. Mij stoort het niet dat iemand die een portret wil, mij niet vindt via Google. Maar zoek op mijn naam, en je vindt me.
Quote:
Waarom niet al die informatie gebruiken om je site wat hoger te maken?

Bedoel je de bovenste afbeelding verkleinen, en zo meer ruimte voor content zonder te moeten scrollen ?

KrissCross

KrissCross

14/07/2008 00:31:00
Quote Anchor link
chechu schreef op 13.07.2008 12:54:
Quote:
De 3 links (ik neem als bezoeker aan dit dit links moeten zijn) werken niet naast het portret

Als ze niet werken, dan zijn het misschien geen links ? Nee, bedoeling is om de soorten werken aan te duiden, maar misschien moet ik de afbeelding ernaast (de pijltjes) inderdaad veranderen, omdat ze nu een link insinueren.

Inderdaad, de pijltjes suggereren hier een link. Verwarrend voor de bezoeker. Ik klikte hier eveneens op...

Quote:

Je ziet 'True Artists...' en eronder 'lees meer'. Dus als je meer wil lezen over True Art..., klik je op 'lees meer'. Logisch, niet ?

Nee, zeker niet logisch. Een input veld (zegt t al) is bedoelt voor user input. Nu lijkt het alsof de bezoeker zelf iets in dat veld kan invullen en vervolgens daarover meer kan lezen. Het gebruik van het input veld is hier volledig verkeerd. Advies: maak hier een button of plaatje oid van.

Quote:
Er wordt vaak aangeraden om iets in de url te zetten waar de site over gaat, bijvoorbeeld ceci-kunst ofzo.

Beetje kort door de bocht door dit te scharen onder amateurisme. Je suggereert nu dat een hoge Google ranking en "bezoekertjes" behoren tot amateurisme. Nu, welke webmaster wil dit nu niet? SEO is niet voor niets "bedacht". En alhoewel SEO in eerste instantie is bedoelt voor de zoekmachine hebben bezoeker hier ook vaak baat bij omdat je site vaak duidelijker van opzet wordt (door juist gebruik van headings e.d.).

Wat betreft het scrollen: scrollen dmv javascript komt de usability absoluut niet ten goede. Je zet de scrollwiel van de muis van de bezoeker volledig buiten spel. En laat dit nu de meest gebruikte (en imho veruit de makkelijkste) manier van scrollen zijn...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door KrissCross

Chechu

chechu

14/07/2008 14:28:00
Quote Anchor link
Over SEO en dergelijke wil ik het even niet meer hebben. Mijn bezoekers komen niet via zoektermen, maar via mijn naam of kennis van de naam van de site. Dit terzijde.

De bovenste afbeelding heb ik vervangen door een recent werk, dus het 'link-issue' is van de baan. Nu ben ik nog op zoek naar:

1/ een afbeelding/button om de True Artist Group te plaatsen. Suggesties ?

2/ een scrollbarfunctie die idd muisscrollen toelaat, maar binnen het design (dus niet de scrollbar die je zowieso hebt op je scherm). Ik zie dat flash-sites daar heel creatief in zijn. Suggesties ?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door chechu

KrissCross

KrissCross

15/07/2008 10:33:00
Quote Anchor link
chechu schreef op 14.07.2008 14:28:
2/ een scrollbarfunctie die idd muisscrollen toelaat, maar binnen het design (dus niet de scrollbar die je zowieso hebt op je scherm).

Waarom? Wat is er tegen het scrollen van de gehele pagina dmv de reguliere manier? Ik hoop niet dat je perse de header in beeld wilt houden. Dat is zo passé naar mijn idee...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door KrissCross

Chechu

chechu

15/07/2008 14:04:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik hoop niet dat je perse de header in beeld wilt houden. Dat is zo passé naar mijn idee...

Ik wil inderdaad het menu in beeld houden; dit lijkt me het gebruiksvriendelijkst. Ik heb niet graag pagina's (zoals een blog) waar je ellenlang naar beneden moet scrollen, met links naar #top.

GaMer B

GaMer B

15/07/2008 14:08:00
Quote Anchor link
Ik vind het een erg mooie website. Het enige wat me opvalt (irriteert is een te groot woord) is de footer.

De footer staat in het midden van de pagina, wat resulteert in het feit dat het oog meteen op de footer valt. De kleur van de footer valt erg in contrast met de rest van de pagina en dat draagt hier ook aan bij dat het oog meteen op de footer valt.

De rest van de layout is erg mooi. Goede kleurkeuze en zeker een goede positionering van alle elementen.

9 out of 10, I'd say.

Chechu

chechu

15/07/2008 22:07:00
Quote Anchor link
Dankjewel.
Quote:
De footer staat in het midden van de pagina

Wat bedoel je met 'footer': is dit de tekst die je bedoelt, de content ?

J A

J A

15/07/2008 22:09:00
Quote Anchor link
Met footer bedoeld hij waarschijnlijk die zwarte balk ;)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

15/07/2008 22:18:00
Quote Anchor link
Ik vind het ook een mooie site. Bij het formulier moest ik even kijken wat de verzendbutton was. Die pijl naar rechts betekent meestal dat je een audio- of videobestand start. Het rode kruis betekent meestal "venster sluiten". Misschien dat je daar nog wat duidelijker graphics voor kunt maken. Verder zitten er nog een paar kleine foutjes in de code, zoals ontbrekende alt teksten en target="_blank" links. Maar hij oogt prima!

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

15/07/2008 22:21:00
Quote Anchor link
Je Footer is het gedeelte waar je copyright instaat,, die zie je zelf ook wel staan denk ik ;)

En wat mij voor de rest opvalt,,
Is een piepklein 1 px geval,,
Bij dat witte vlak,
Aan de rechterkant daarvan,
Net waar het grijs begint,
Is je rechter border 1 px teveel naar links.
Dus die staat scheef.

Crispijn -

Crispijn -

15/07/2008 22:31:00
Quote Anchor link
Hmmm... die onscherpe foto vind ik niet echt uitdagend op een website van een kunstenares. Dit kan wel beter denk ik. Nu komt het naar mijn idee meteen weer amateuristisch over...

Chechu

chechu

16/07/2008 11:21:00
Quote Anchor link
Sorry, ik dacht dat 'footer' het onderste deel van de site was, zoals de benaming insinueert.
Quote:
Bij het formulier moest ik even kijken wat de verzendbutton was.

Heb je gelijk in, Jan, heb ik aangepast. Het formulier script moet ook anders, want het is niet waterdicht. Hierover heb ik een andere thread in dit forum gestart, met jouw commentaar er ook in. Kun je me daarbij verder helpen, aub ?
Quote:
ontbrekende alt teksten en target="_blank" links

Moet elke img een 'alt' hebben ? Ik vind die vervelend, als die opkomen; ik wil niet dat er iets verschijnt onmouseover. En wat is er mis met target="_blank" ?
Quote:
Is een piepklein 1 px geval

Nico, ik kan het niet geloven dat iemand dit gezien heeft ;) Je verbaast me echt ! Inderdaad een fout, maar met mijn beperkte kennis van Photoshop slaag ik er niet in de img 0,5 px breder te maken (1px is te veel).
Quote:
die onscherpe foto

Crispijn, dit is een foto van een schilderij; niet een foto op zich. Als je eens in de kunstwereld rondhangt, moet je es vragen wat de technische kwaliteiten moeten zijn van de kunstenares om zo'n werk te realiseren. Met een gelijkaardig werk ben ik de top 50 van de National Portrait Gallery London binnengewandeld. De prijs ervan geef ik je nu niet mee, maar als amateur zou je bijna op pensioen kunnen gaan ... Ben er trots op ! No offense.

Niek Weevers

Niek Weevers

16/07/2008 19:59:00
Quote Anchor link
Elke afbeelding dient een alt-tag te hebben. Heeft een afbeelding geen alt-tag dan valideert je site sowieso al niet meer.
Wil je geen tekst laten opkomen, laat dan de alt-tag leeg maar zet hem er wel in. Op jouw homepagina heb je trouwens maar 1 afbeelding nodig in je html. De rest kan beter met css.

De 'lees meer' is al iets beter doordat de bezoeker zelf geen tekst meer kan invoeren. Maar ik vind het nog niet goed. Maak een mooie button met de tekst "Lees meer over True Artist Linked Inn group". Is veel gerbuiksvriendelijker en mooier.

Wat is die link linksonderin?

ps 0,5 pixels bestaan niet.

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.