chat met voice en cam

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kaan

Kaan

01/01/2007 12:58:00
Quote Anchor link
ik heb een chatsite maar ik wil ook een voice en cam toevoegen hoe moet ik dat doen weet iemand van jullie? alvast bedankt

PHP hulp

PHP hulp

19/11/2024 16:25:37

- -

- -

01/01/2007 14:23:00
Quote Anchor link
miss al ge googled?

Thomas

Thomas

01/01/2007 14:31:00
Quote Anchor link
ik denk van wel jonathan, maar het lijkt mij erg lastig

Jelmer -

Jelmer -

01/01/2007 14:32:00
Quote Anchor link
Ik denk (lees: weet zeker dat het niet een mooie oplossing is) dat het niet via PHP kan. Kijk eens naar Flash, daar is veel meer mee mogelijk, native nog wel, hiermee.

Sowieso zal je Flash of Java (en dan liever Flash) moeten gebruiken om de webcam te raadplegen. PHP is misschien leuk voor het backend-gedeelte dat gebruikers met elkaar verbindt, maar daar houdt het feestje dan ook echt op.

Edwin

Edwin

01/01/2007 14:36:00
Quote Anchor link
google eens wat beter :D
http://www.userplane.com/

Aaa Trump

aaa Trump

01/01/2007 15:06:00
Quote Anchor link
Kan dit met php?, ik zat gelijk aan java of iets te denken.

- -

- -

01/01/2007 16:35:00
Quote Anchor link
@robin: nee, de webcam zit niet aan de server vast, en php wordt alleen op de server uitgevoerd. Als je echt een pro bent zou je een kleine executable kunnen maken, die de cam+sound doorgeeft aan een ajax script, die het weer naar de server plaatst en de server plaatst het weer door naar nadere chatters. Dit zou ook met flash (actionscript) mogelijk zijn, maar dan is de tussenkomst van ajax ook weer onnodig.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.