Chatbox

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »
Charles

Charles

31/01/2006 16:07:00
Quote Anchor link
Toen je op PHPHulp nog ongeregistreerd kon reageren, heb ik hier regelmatig een vraag gesteld. Daarna heb ik hier nog veel rondgesnuffeld, maar heb me nu dan toch even geregistreerd. Wat ik eigenlijk mis op phphulp is een chatbox oid.

Soms heb ik een klein PHP vraagje... of een vraag wat met spoed beantwoord moet worden, maar dan werkt een forum-systeem niet altijd lekker. Je moet net de mazzel hebben dat er dan iemand is die én online is én naar jou topic wilt kijken én wilt reageren op jouw vraag.

Ben ik de enige met dit idee, of zijn er meerdere die dit idee steunen?

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 07:43:54

PHP erik

PHP erik

31/01/2006 16:10:00
Quote Anchor link
Ik steun het idee. Ik probeer toch al wat veranderingen er doorheen zien te krijgen, dit zou wat mij betreft een goede toevoeging zijn. Gewoon een chatbox gebaseerd op AJAX in plaats van Java :)

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

31/01/2006 16:26:00
Quote Anchor link
ik zou dan gewoon irc pakken, maar ik ben enorm bang voor een grote hoeveelheid profiteurs die snel hulp willen en daarna vertrekken. Voordeel is wel dat het erg gezellig kan zijn.

PHP erik

PHP erik

31/01/2006 16:27:00
Quote Anchor link
Het kan pas gezellig zijn als je een beertender-class installeert, maar het is nogal lastig om je LCD-scherm opeens bier te laten brouwen.. ben nog steeds naar de mogelijkheden aan het kijken :)

Charles

Charles

31/01/2006 16:30:00
Quote Anchor link
Arjan:
ik zou dan gewoon irc pakken, maar ik ben enorm bang voor een grote hoeveelheid profiteurs die snel hulp willen en daarna vertrekken. Voordeel is wel dat het erg gezellig kan zijn.

Zal toch wel zo ingesteld kunnen worden dat alleen PHPhulp.nl leden toegang kunnen krijgen tot de chatbox?

PHP erik

PHP erik

31/01/2006 16:32:00
Quote Anchor link
Arjan:

Lieve Arjan, hij die geen normale webhosting heeft (qua snelheid) heeft al helemaal geen Java ondersteuning. Of is dit te simplistisch :P ?

R

R

31/01/2006 16:33:00
Quote Anchor link
.... moet het wel zo ingesteld zijn dat ik vanaf werk ook gezellig mee ken chatten he ;)

31/01/2006 16:35:00
Quote Anchor link
Ik wil wel meewerken aan de beertender class. :-)
Mag hem alleen nog niet uittesten/gebruiken :-(

Jelmer -

Jelmer -

31/01/2006 16:39:00
Quote Anchor link
Een IRC-channel zou ik wel leuk vinden. Dan kan je je eigen client gebruiken, en als ze bots zouden toelaten zou mijn chat (naja, een alfaversie die ik ergens heb weggemoffeld) er ook gebruik van kunnen maken. En aangezien die gewoon over poort 80 gaat en werkt in IE en FF zonder addons/plugins...

Maar alsjeblieft wel IRC iig, zodat ik mijn eigen programma;s kan gebruiken, aangezien dat voor iedereen prettiger is. (geef toe, wat heb je liever open staan? PHPhulp website met een java-applet en een hele browser eromheen, of een programma dat je naar jouw smaak kan aanpassen en kan minimaliseren e.d. (moet het wel een degelijke client zijn :P ))

Roy

Roy

31/01/2006 20:36:00
Quote Anchor link
Humz een chatbox... lijkt mij wel erg relaxed. Heb ook vaak kleine vraagjes, maar elke keer een topic openen is ook irritant
Gewijzigd op 31/01/2006 20:39:00 door Roy

Alfred -

Alfred -

31/01/2006 20:41:00
Quote Anchor link
Nadeel aan een chatbox is dat niemand nadien nog kan leren van jouw probleem... :)

31/01/2006 21:07:00
Quote Anchor link
dat is waar, daardoor zal dezelfde vraag veel te vaak opnieuw gesteld worden. En bovendien zal het forum waarschijnlijk veel te weinig meer gebruikt worden

Roy

Roy

31/01/2006 21:11:00
Quote Anchor link
dat lijkt me stug... je gaat toch niet 100 regels script posten (bij wijze van spreken) om "eventjes" iets te vragen in een chatbox?

Woopie100

Woopie100

31/01/2006 21:17:00
Quote Anchor link
Het forum zal idd wel minder actief worden....

Hipska BE

Hipska BE

31/01/2006 22:50:00
Quote Anchor link
minder belast worden met pietlullige vraagjes
grotore problemen verwijs je dan gewoon door naar forum he

ik stem absoluuuuut voor!!

Zelf Weten

Zelf Weten

31/01/2006 23:27:00
Quote Anchor link
Hipska:
minder belast worden met pietlullige vraagjes
grotore problemen verwijs je dan gewoon door naar forum he

ik stem absoluuuuut voor!!

Ik ook! En ik werk wel mee met het gezelligheids-team en mods als jullie die nog nodig hebben @ de chatbox.

Ik ben zo ook: AB-SO-LUUUUUT voor! ^_^

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.