[CHECK] Clan layout
Ik ben samen met een aantal andere een clan begonnen. Deze heet: nbK (natural born Killers). Het gaat erg goed met de clan en we hadden een website nodig. Hier ben ik dus aan begonnen en dit is eruit gekomen:
klikje
nu zou ik graag van jullie willen weten:
- Hoeveel deze waard is
- Wat je zou verbeteren
- Wat er van vind
- Cijfer
Alvast bedankt..(oja, let niet op de randen die niet doorgaan naar de bodom, dit moet nog opgelost worden, maar ik ben geen held met het slicen en in css zetten dus ik vind het toch nog aardig gelukt)
verder mischien de onderkant, zit een wit balkje
voor de rest ziet er goed uit, 8,5
Edit:
ik zie net ook dat de tekst van de onderwerpen net te laag zit
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door timmy
In welke browser heb je dan problemen met de tekst van de onderwerpen?
In FF ziet hij er wat minder uit, verder best mooi :)
Als je een div mee wilt laten rekken met zijn content en binnen die div bevinden zich div's met een float, zet dan op de buitenste div:
overflow: hidden;
width: 100%
Verder valideert je pagina niet. 55 errors is echt te veel. Je CSS valideert wél (gefelici!) maar levert toch ook 64 waarschuwingen op.
Maak er een sport van om zowel je XHTML als je CSS te laten valideren. Dan ben je meestal van de helft van je bugs af.
Tot slot nog iets over het design: vooral de header ziet er goed uit, mooi gedaan! De rest van de pagina zou je misschien wat meer design elementen kunnen geven, dan krijg je een betere balans.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
En weet niet of je gezien hebt maar de button 'Lost Password' staat 1 pixel te laag :P
screenie
Zowel bij FF als IE.. Ik neem aan een bug, als het bedoeld is vind ik het echt niet mooi..!
En bij het login veld.. Staat "WELCOME TO THE NBK GAMING CLAN WEBSITE!" en "USER" en "PASS".. En zowel bij FF als bij IE staat dat niet in een rechte lijn.. Ook niet echt mooi..
Maar voor de rest.. superstrak! mooie header!
7,5
Ziet er zeer mooi uit maar wat ik altijd al heb wille weten is hou je zo een schaduw rond je pagina maakt?
@ Jelle: meestal is zoiets een achtergrondplaatje op de body.
Hoe kan ik dit oplossen, want als ik in firefox iets goed probeer te krijgen dan ziet het er in IE weer niet uit....
@jan: bedankt voor je tips. Ik snapte dat van die float namelijk niet helemaal blijkbaar. Ik dacht dat je die moest gebruiken om meerdere divs naast elkaar te krijgen, maar blijkbaar dus niet. Ik ga ook meteen kijken hoe ik die errors weg haal, maar eerst moet hij er wel goed uitzien.
Tevens is er ook iemand die een schatting van de waarde kan geven als de css wel klopt?
24Play.com | nbk:. War Server TWL Match in Progress
IP: 77.74.194.32:28962 [United Kingdom]
Game: Call of Duty 2
Players: 0 / 12
Average: 0.02 / 12
Map: mp_dawnville (747)
Month Uptime: 99.5392%
Rank: Game: 7425 - Overall: 103884
is dat jullie server dan ?
mod-edit::
Bumpen
Twee of meer keer achter elkaar in je eigen topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen".
Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan.
Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten.
Gebruik het knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
Twee of meer keer achter elkaar in je eigen topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen".
Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan.
Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten.
Gebruik het knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
Bedankt voor je reactie, maar zou je ook kunnen onderbouwen waarom je hem niet zou willen hebben? Dit zou mij namelijk kunnen helpen.
p.s. Je kan niet voor niks je bericht aanpassen.
Mvg
Ik vind hem erg donker, maar als ik dan naar beneden scroll zie ik enorm veel grote witte vlakken. Het lijkt net alsof je veel tijd in de bovenkant gestoken hebt en vervolgens de onderkant heb laten zitten ;).
@ wouter - ik weet dat hij er in firefox niet uitziet en ik probeer het aan te passen, maar dan ziet hij er niet meer uit in IE :$
@Arjan - Toen ik aan de bovenkant begon had ik nog erg veel insperatie in me, maar toen ik uiteindelijk aan de onderkant begon wist ik niet meer hoe ik verder moest. Ik heb vanalles geprobeerd, maar dit vond ik er toch het beste uitzien. Heb je anders misschien tips over wat jij zou veranderen?