[CHECK] webhosting layout
Klik
Omschrijving:
Echter is dit een template voor een webhosting bedrijf (Hekkelman-I.T.)
Deze is dus opgemaakt aan de kleuren die al werden gebruikt maar ook wat veranderd.
Dit is echter mijn EERSTE template en ik hoop op opbouwende reacties.
Groeten,
Jeffrey Descan
URL (of afbeelding): Omschrijving:
Echter is dit een template voor een webhosting bedrijf (Hekkelman-I.T.)
Deze is dus opgemaakt aan de kleuren die al werden gebruikt maar ook wat veranderd.
Dit is echter mijn EERSTE template en ik hoop op opbouwende reacties.
Groeten,
Jeffrey Descan
vind hem opzich wel vet alleen dat groene menu niet ..
Ik heb slechter gezien. Sjeez ;)
Dat groene menu zal ik nog veranderen.
Kan er ng iets bij of veranderen?
Bedankt.
Maak een mooie footer ipv losse tekst.
- Groen menu is niet mooi
- Te grote letters in o.a. menu links
- 2 verdwaalde bolletjes
- tekst in balk van header niet mooi
- menu boven niet recht
- copyright tekst te groot
...
..
.
Het lijkt net alsof je de layout van iemand anders hebt gepakt en dat je dan zelf dingen gewijzigd hebt.
Eerst en vooral, dat groen op dat blauw is echt wel te fel (maar oké, dat is al gezegd). Ten tweede vind ik dat je te grote letters gebruikt, en véél te veel bold. Die '3D' hoekje aan beide kanten onder je groene balk zien er niet echt uit, ze lijken wel met paint gemaakt;)
Je template mist een logo. Elk (noemenswaardig) bedrijf heeft een goed logo dat blijft plakken in het geheugen.
Ik weet niet of die daar altijd gaat staan en of je de rechten hebt op die foto, maar als je ze niet hebt, gaat dat denk ik ook niet mogen. Is die foto uit hun datacenter? (wat ik ten zeerste betwijfel aangezien een bedrijf met zo een datacenter wel al een website zal hebben)
Voor de rest, voor je eerste template te zijn, zeker niet slecht! Zoals ik al zei, ik heb slechter gezien.
Jens
Wat punten:
- Groene menu is veel te fel.
- Blauw is veel te fel in combo met dat groene menu
- De kleuren staan niet goed bij elkaar. (tips voor goede kleurencombo's: http://www.colorschemer.com/)
- Die blauwe vierkantjes zijn iets doorzichtig, dit is niet mooi.
- Blauwe header tekst is veel te fel.
- Blokje bij menu item verkeerd uitgelijnd.
- Onduidelijke foto
- Tekst veel te dicht op elkaar
- Sidebar en menu zijn wel erg grote tekst grote.
- Footer zweeft
- Footer tekst totaal verkeerd uitgelijnd.
- Enorm grote copyright tekst. Die mag wel een stuk kleiner
- Kan ik de template zien? Ik ben namelijk wel benieuwd wat hier van je zelf is.
Als je wilt kan ik deze wel uploaden.
Het is ook mijn eerst dus ik zal dit verbeteren en hopen dat ik dit beter zal doen volgende keer.
Er volgt zsm een nIeuwe
Jeffrey Descan op 16/12/2010 15:47:07:
Lol.. Waarom denk iedereen dat dit mijn creatie niet is?
volgens mij maar 1 hoor
1) Je geeft zelf aan een template gebruikt te hebben
2) Als ik het verschil zie tussen bijv. de achtergrond en de punten in de slider ga ik toch wel twijfelen.
Wouter J op 16/12/2010 16:14:32:
2) Als ik het verschil zie tussen bijv. de achtergrond en de punten in de slider ga ik toch wel twijfelen.
Euh.. Even hernemen wat ik zei:
Begin post:
Echter is dit een template (lay-out mocht je het niet begrijpen) voor een webhosting bedrijf (Hekkelman-I.T.).
Dit is echter mijn EERSTE template (lay-out ..) en ik hoop op opbouwende reacties.
Dit is echter mijn EERSTE template (lay-out ..) en ik hoop op opbouwende reacties.
Ik heb het degelijk wel gemaakt.
EN die puntjes in de slider, die zijn snel gemaakt.
Het is ook maar m'n 1ste template hé?
Deze reacties komen ook omdat de laatste tijd veel mensen zeggen dat ze een template hebben gemaakt maar deze toch later in het topic van iemand anders blijkt te zijn.
U mag het nagaan ik heb het zelf gemaakt.. Zoek google af ofzo :)
@jeffrey, mijn excusses. Ik had het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je dit template van Hekkelman-I.T. had, maar daarvoor maak je hem...
Ik verklaarde alleen de reactie van wouter. Bedoelde er voor de rest niks mee.
Niels Kieviet op 16/12/2010 16:47:52:
@Jeffrey,
Dat was niet op jouw gericht hoor ;)
Toevoeging op 16/12/2010 16:52:47:
Wouter J op 16/12/2010 16:46:00:
@jeffrey, mijn excusses. Ik had het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je dit template van Hekkelman-I.T. had, maar daarvoor maak je hem...
Inderdaad... Geen probleem.
Quote:
Dat was niet op jouw gericht hoor ;)
Verkeerde interpretatie dus. Hij kwam direct na mijn bericht, dus vandaar dat ik van mening was dat je het tegen mij had. But, no problem.
Misschien een rare vraag. Maar, ik heb ergens gelezen dat mijn footer zweeft. Dit kan, maar hoe is het beste om dit op te lossen?
een vlak er van maken en die vast maken een de rest