[CHECK] webhosting layout
De IT is nu LT geworden?
Dit heeft een verzorgde indruk achtergelaten, ga zo door
- SanThe - op 16/12/2010 17:17:46:
De IT is nu LT geworden?
Vind ik leuk! :D
Zoveel is er toch niet veranderd? Die hoekjes onder je menu aan beide kanten staan er nog steeds. Véél van de tekst is nog altijd bold. Die footer zou ik niet aan alle kanten van die ronde hoeken geven en al zeker niet in de kleur zetten waarmee bij jou we belangrijke dingen worden aangeduid.
Je tekst staat ook niet meer links maar meer naar het midden.
Gewijzigd op 16/12/2010 17:24:29 door Jens V
80% van de text is nu regual (Arial > Regular) Jens.
Groeten.
Jeffrey Descan op 16/12/2010 17:24:58:
80% van de text is nu regual (Arial > Regular) Jens.
Ok, niet gezien:) Van die bold doelde ik vooral op je menu's aan de linkerkant. Persoonlijk vind ik ze nog altijd te groot en dik geschreven :)
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de volgende sites, zomaar een paar gepakt die door de designer is gemaakt waar ik werk, is het verschil qua professionaliteit best wel groot.
www.omoda.nl
www.voorwinden.nl
www.leballonwebshop.nl
www.daka.nl
www.coccinelle.nl
www.kleinkleding.nl
Heeft wel niks met deze branche te maken, maar je snapt hoop ik wat ik probeer duidelijk te maken?
Jeffrey Descan op 16/12/2010 17:24:58:
Het is nog altijd I.T. maar met 2 puntjes.
Gewijzigd op 16/12/2010 17:35:33 door - SanThe -
De kwaliteit is echt heel erg naar beneden gegaan. Kijk maar eens naar dat blokje over de menu item.
En verder nog wat puntjes:
- Het menu is wel echt groot. Niet alle de tekst, maar ook de balk zelf. Dit kan denk ik wel een stuk kleiner.
- De tekst in de slideshow is nog steeds niet te lezen
- Ik heb nog steeds erg veel moeite met de tekst. Maak de line-height eens wat groter.
- De titel in de sidebar is niet leesbaar. Je moet het contrast tussen de achtergrond en tekst altijd zo groot mogelijk maken.
- Die footer is echt veel te veel. Je dacht, hé wat een leuke shadow tool! Laat ik die maar eens volop gebruiken. Dit staat echter helemaal niet mooi.
- De contact informatie zou ik niet cursief doen.
- De puntjes bij contact informatie zijn nog steeds niet mooi uitgelijnd
- Waarom shadow bij de copyright?
- Je hele site is vierkant. Dit is mooi, maar dan moet je je footer niet opeens rond maken.
- Ik vind het een beetje chemische blauw. Zou zelf voor een andere kleur blauw gaan.
- Probeer wat meer te varieren in kleuren. Kijk eens op die site die ik je in het begin gaf en type eens in blue, white dan krijg je genoeg mooie kleurenschema's.
Oké.. Iemand vroeg echter iets om te maken. Ik maak dit en laat het dan even hier checken. :)
Jeffrey Descan op 16/12/2010 18:20:42:
Oké.. Iemand vroeg echter iets om te maken. Ik maak dit en laat het dan even hier checken. :)
Wat is dit nu voor een antwoord? Iedereen (lees: Wouter) geeft enorm veel aanwijzingen en jij wimpelt het af met de opmerking dat je iets maakt voor een ander en dat die ander bepaalt hoe de website eruit moet zien.
Als je het design niet meer kan veranderen, waarom laat je het dan toch 'even checken'? Het design kan namelijk gewoon stukken beter...
Ik vind die eerste slecht en de tweede goed
Wat kan jij daar nu over zeggen gnotrgnotr? Want alles is beter dan dat chocolade design van jou!
Quote:
Dit zijn tips en deze onderstaande dingen zou ik zelf anders doen:
- de footer zit los van de layout, misschien is het mooier als je hem tegen het wette vlak zet of nog iets hoger dat die er een klein beetje overheen valt.
- De grijze letters op het blauwe blok zijn niet makkelijk te lezen, je kan misschien beter een lichtere grijstint pakken.
- De lorim ipsum tekst iets omlaag zetten, hij zit iets te dicht op de titel
The Ultimate op 16/12/2010 18:34:01:
Wat is dit nu voor een antwoord? Iedereen (lees: Wouter) geeft enorm veel aanwijzingen en jij wimpelt het af met de opmerking dat je iets maakt voor een ander en dat die ander bepaalt hoe de website eruit moet zien.
Als je het design niet meer kan veranderen, waarom laat je het dan toch 'even checken'? Het design kan namelijk gewoon stukken beter...
Jeffrey Descan op 16/12/2010 18:20:42:
Het design kan inderdaad beter.
Maar, alles wat ik hieruit leerde zal ik in een andere layout stoppen.
Nog een vraagje: hoe kan ik een mooi rounded lijntje met vervagingen aan de buitenkant plaatsen. Namelijk voor onder mijn footer.
Hartelijk dank!!