[check] WebmasterDir

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

10/08/2004 20:29:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal.

Een vriend van me heeft een layout voor me gemaakt.

Ik heb bij die layout de scripting gemaakt.
Nu was ik benieuwd wat jullie van het resultaat vinden.

Dit is de URL: http://pcfreak.freeserverhost.net/index.php

De header word binnenkort nog scherper gemaakt of vervangen.

Mvg. Matthias

PHP hulp

PHP hulp

25/12/2024 08:50:18

Remco nvt

Remco nvt

10/08/2004 20:37:00
Quote Anchor link
Ik vind het een lege uitstraling hebben, maar dat komt omdat hij waarschijnelijk net nieuw is. De header kan altijd beter. Ga zo door;)

Micha

Micha

10/08/2004 21:22:00
Quote Anchor link
De lay-out vindt ik best grappig, het heeft inderdaad een lege uitstraling, maar dat komt allemaal nog wel hoop ik..

Remco nvt

Remco nvt

11/08/2004 10:34:00
Quote Anchor link
[qoute]maar hij is nu online omdat ze de server aan het upgraden zijn[/qoute]
Gewijzigd op 11/08/2004 13:37:00 door Remco nvt

Frisbee

Frisbee

11/08/2004 13:31:00
Quote Anchor link
The page cannot be displayed :S

Frisbee

Frisbee

11/08/2004 13:36:00
Quote Anchor link
nu doet ie het :)

best mooi.. vind alleen die windows-uitschakel-dingen rechtsboven in de header niet echt geweldig :S

Steff   an

Steff an

11/08/2004 13:37:00
Quote Anchor link
Lijk wel er verdacht veel op www.wmcity.nl

11/08/2004 14:09:00
Quote Anchor link
Om een lang verhaal kort te maken:

Ja, dat vind ik ook wel een beetje.

Ik ga een nieuwe layout maken die hopelijk vandaag nog online staat.

Steff   an

Steff an

11/08/2004 14:11:00
Quote Anchor link
een beetje¿¿¿¿

11/08/2004 14:37:00
Quote Anchor link
Begint dat gezeur hier ook al??

Dat is dus geen rip!!
Man, wees toch niet zo eigenwijs en neem dat nou maar van me aan.

Jeetje he. kap eens met dat gezeur.
Er is ook altijd wat.

Dit lijkt daarop.
Dat lijkt daarop.

11/08/2004 14:37:00
Quote Anchor link
Begint dat gezeur hier ook al??

Dat is dus geen rip!!
Man, wees toch niet zo eigenwijs en neem dat nou maar van me aan.

Jeetje he. kap eens met dat gezeur.
Er is ook altijd wat.

Dit lijkt daarop.
Dat lijkt daarop.

Steff   an

Steff an

11/08/2004 14:42:00
Quote Anchor link
sorry rustig maar jou laatste antwoord is wel een rip;-)

11/08/2004 14:54:00
Quote Anchor link
sorry dat is zo aanvallend was.

Maargoed. ik ga de site offline halen (omdat ik meer negatieve reacties heb gehad)

In de tijd dat de site offline is laat ik een design maken door een bedrijf zodat het sowiezo orrigineel is :d.

Nouja. thnx voor al jullie reacties iig.

Steff   an

Steff an

11/08/2004 14:55:00
Quote Anchor link
Waarom wil je dan zograag een site online hebben als je hem niet eens zelf maakt¿¿¿

11/08/2004 14:58:00
Quote Anchor link
Nee, zo zit het niet.

Ik heb de site gescript en het design heeft een vriend van me een paar maanden geleden gemaakt, omdat ik niet kan designen (niet goed tenminste)

Wmcity heeft toch ook een layout van een bedrijf (7labs ofzo)
En de scripting hebben ze zelf gedaan.

Zo ga ik het dus ook doen:

Ik laat 1 layout maken door een bedrijf en de scripting doe ik zelf (is al klaar dus hoeft niet veel meer te gebeuren)

Steff   an

Steff an

11/08/2004 15:00:00
Quote Anchor link
kosten¿¿

11/08/2004 15:02:00
Quote Anchor link
Je moet toch wat overhebben voor een orriginele layout.

Ik heb niet graag weer van die negatieve reacties.
Dan maar een beetje geld er tegenaan gooien.

Quote Anchor link
Je moet toch wat overhebben voor een orriginele layout.

Ik heb niet graag weer van die negatieve reacties.
Dan maar een beetje geld er tegenaan gooien.

Quote Anchor link
Sorty voor dubbelpost.

K druk te vaak op [ENTER]

Sorry.

Steff   an

Steff an

11/08/2004 15:15:00
Quote Anchor link
Je maar ik maak hem toch veel liever zelf

11/08/2004 15:18:00
Quote Anchor link
Tja, dat wil ik ook wel.
Maar ik kan niet designen.

En als ik het probeer word het net een "Look a like ($sitenaam)"

Dus dat word niks.

Nouja. ik zie wel wat er van komt.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.