check...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Henkjan

henkjan

01/11/2005 09:43:00
Quote Anchor link
kunnen julie mijn site ff bekijken??
http://henkjanv.wyger.nl
dees site heb ik vooral gemaakt zodat ik lekker bezig kon zijn met php, niet voor de layout, eigelijk zit ook overal php om voor mij het updaten van de site te vergemakkelijken en om dingen zoals een gastenboek en fotoalbum voorelkaar te krijgen.
dr zit trouwes ook een code in waardoor je ziet al is er wat nieuws op de site (al ben je voor het eerst op mijn site zal je niks zien want dan zou overal bij moeten staan dat het nieuw is) maar al post je iets in mijn gastenboek zal je zien dat al klik je op een link of je refresht hem dat er dan new voor gastenboek komt te staan.
trouwes mensen met firefox moeten maar niet proberen te bekijken want dat gaat niet lukken :), ik kwam er later achter dat een paar van mijn css codes niet werken in firefox, en aangezien ik geen zin had om de site opnieuw te maken...

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 01:54:02

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/11/2005 09:53:00
Quote Anchor link
Tja Henkjan,

bezoekers van je site zijn niet geinteresseerd in de code achter je site. Die kijken gewoon wat ze op hun scherm krijgen. En Firefox gebruikers kun je tegenwoordig niet meer verwaarlozen, daarvoor zijn het er te veel. En er zijn ook aardig wat mensen met een Mac. En het aanraden van een schermresolutie is ook absoluut uit de tijd.
Als ik je homepage bekijk, is ook niet onmiddellijk duidelijk waar de site over gaat. Ik lees BMX (wat is dat?) en iets over een skateboard.
Ik zou een duidelijke tekst op de homepage zetten wat het onderwerp is van je site.

- SanThe -

- SanThe -

01/11/2005 09:56:00
Quote Anchor link
Alleen de linkerhelft werkt en daar zit dan weer halve afgebroken tekst in. FF

Henkjan

henkjan

01/11/2005 10:03:00
Quote Anchor link
mmm, tja, ik kwam er dus een beedje laat achter dat hij niet voor firefox werkt...
en trouwes bmx is een soort crosfiets waarmee je kan stunten, en een skateboard is een plank met 4 wieltjes waamee je ook trics kan doen :)

01/11/2005 11:57:00
Quote Anchor link
Rapport :P

Uiterlijk/Compatiblity:
1. Aanbevolen resolutie veel te hoog voor de gemiddelde gebruiker. Gelukkig heb ik 1248 x 1024
2. In FF doet ie het niet goed. Maak eerst daarom je website voor Firefox, dan is ie ook gelijk goed voor Safari en Opera, en begin daarna pas te debuggen voor IE
3. Dat zwart en ineens dat wit vindt ik niet mooi.

Technisch:
4. Je hebt geen doctype boven aan je script
5. Waarom heb je bovenaan je script eerst 10 lege regels?
6. Ik zie diverse tags waarbij je geen quotes om de waarde van het attribuut hebt gebruikt
7. Je moet altijd een alt attribuut gebruiken bij de img tag
8.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<td width="180"onmouseover="this.style.backgroundColor='#DDDDDD'; this.style.cursor='hand';" onmouseout="this.style.backgroundColor='';"
onclick="window.location.href='main.php?site=bails&la=nl'">
<b>&nbsp <a href="main.php?site=bails&la=nl" >Bails</b></a>  <br>&nbsp <font class="small">Pijnlijke gebeurtenissen</font>
</table>
Je hebt <tr> en <td> niet afgesloten

9. Ondanks vele browsers het ondersteunen zijn (i)frame's niet aan te raden Zoekmachines hebben namelijk ook moeite met indexeren. Bovenaan deze pagina staan nog een paar nadelen.

10. Je hebt de <body> tag niet afgesloten

11. Je hebt de <html> tag niet afgesloten

12. Het is &nbsp; en niet &nbsp, die ; hoort er niet zomaar!

13. Je moet karakters in links zoals & escapen

14. Er begint buiten de link een <b> en die stopt in de link??

15.
Code (php)
1
(...) width="180"onmouseover="thi (....)
Er zit geen spatie tussen width="180" en mouseover.

16. Je hebt geen caracter encoding gedefineerd in je HTML

Stylesheet:
17.
Code (php)
1
};
die ; moet weg

Overige
18. Bekijk je resultaten maar: 9 errors, omdat hij maar regels kan parsen, de rest vindt ie niet:
Code (php)
1
2
3
4
   1.
   2. <html><head>
   3.
   4. <link rel="stylesheet" type="text/css" href="head.css"><br><br><br><br><br><br>

Ik hoop dat ik je naar valid html 4.01 of zelfs xhtml kan help en hiermee

EDIT: Dan heb ik het idd nog niet eens over de half afgebroken tekst in FF
Gewijzigd op 01/11/2005 15:03:00 door

Henkjan

henkjan

01/11/2005 17:05:00
Quote Anchor link
die half afgebroken text komt doordat firefox sommige css attributen niet herkent die ik wel in mn site had.. misschien al ga ik ooit nog eens een site maken dat ik dan zorg dat hij ook werkt op FF, en achja mijn site word toch alleen bezocht door mensen die ik ken, en niemand daarvan heeft FF :) (kweet het, een hele foute instelling, maarja kheb nou eenmaal niet zoveel tijd en zin om een nieuwe site te maken)

Pim Vernooij

Pim Vernooij

01/11/2005 17:43:00
Quote Anchor link
henkjan:
die half afgebroken text komt doordat firefox sommige css attributen niet herkent die ik wel in mn site had...
Fout! dat zijn css attributen die IE herkent, maar niet door w3c approved zijn ^^

bijvoorbeeld cursor: hand; werkt wel in IE, maar in FF en andere w3c compatible browsers moet je cursor: pointer; gebruiken..

IE houdt zich gewoon niet aan de regels

Henkjan

henkjan

01/11/2005 17:55:00
Quote Anchor link
aha dat kan ook, tis maar hoe je het bekijkt, de css atributen die ik gebruik worden iig niet herkent door ff en dat is zeer vervelend :)

Rolf Flikker op

Rolf Flikker op

01/11/2005 19:03:00
Quote Anchor link
Meteen al een taalfoutje op de beginpagina :P :
"youre" moet "you're" zijn ^^

Han eev

Han eev

01/11/2005 19:15:00
Quote Anchor link
Erg zwart-wit....
Maar voor de rest kan het....

01/11/2005 20:00:00
Quote Anchor link
henkjan:
aha dat kan ook, tis maar hoe je het bekijkt, de css atributen die ik gebruik worden iig niet herkent door ff en dat is zeer vervelend :)
Misschien is het juist goed dat FF het niet herkent. Dat maakt FireFox tot een goede browser die zich aan W3C's standaarden houdt!

Henkjan

henkjan

01/11/2005 20:30:00
Quote Anchor link
mmm, ik vind dat zie die W3C's standaarden maar moeten aanpassen :p ik vind die extra attributen namelijk wel fijn ;)

01/11/2005 20:36:00
Quote Anchor link
als je dat meent..... *schudt met z'n hoofd*

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/11/2005 22:20:00
Quote Anchor link
henkjan:
mmm, ik vind dat zie die W3C's standaarden maar moeten aanpassen :p ik vind die extra attributen namelijk wel fijn ;)

Internet Explorer heeft geen extra CSS attributen ten opzichte van andere browsers.

Hij ondersteunt bijvoorbeeld niet:

min-width
max-width

:hover voor alle tags

verder behandelt hij het box-model verkeerd (daarom ziet die tekst op jouw site er niet goed uit in andere browsers) en dan zijn er ook nog dingen als de guillotine-bug. Er is nog steeds geen ondersteuing voor PNG graphics en zo kan ik nog een hele tijd doorgaan.

Henkjan

henkjan

01/11/2005 22:28:00
Quote Anchor link
oke, sorry :)... daar heb ik allemaal geen verstand van. als ik dat wel had was mn site vast beter geweest :p
kben ook maar een zeer amateuristisch amateurtje dusja daar kan je al die wijsheid niet van verwachten :p
achja ze zeggen altijd dat je van foutenmaken leert, dus misschien leer ik hier ook weer wat van :)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/11/2005 22:40:00
Quote Anchor link
henkjan:
oke, sorry :)... daar heb ik allemaal geen verstand van. als ik dat wel had was mn site vast beter geweest :p
kben ook maar een zeer amateuristisch amateurtje dusja daar kan je al die wijsheid niet van verwachten :p
achja ze zeggen altijd dat je van foutenmaken leert, dus misschien leer ik hier ook weer wat van :)

Tuurlijk, er valt altijd iets te leren ;-)

02/11/2005 08:19:00
Quote Anchor link
Jan:
Er is nog steeds geen ondersteuing voor PNG graphics
Is dat zo met IE? Ik wist niet dat het zo erg was met die ***browser!

Quote:
en zo kan ik nog een hele tijd doorgaan.

Ik ken ook nog wel complete lijsten waarom browsers zoals FireFox btere zijn ;)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

02/11/2005 08:25:00
Quote Anchor link
Sebastiaan:
Is dat zo met IE? Ik wist niet dat het zo erg was met die ***browser!

Versie 7 van IE is in de maak en daarin schijnt het wel te zitten. Zie de IE blog

02/11/2005 08:29:00
Quote Anchor link
I See. Toch wel stom van die gasten.

Volgens W3C zijn overgens alleen gif en png aan te raden voor websites. Maar nu valt PNG al af :(

Henkjan

henkjan

02/11/2005 09:48:00
Quote Anchor link
maar in firefox kan je toch niet je scrollbalk andere kleurtjes geven?? ik vind namelijk die standaard scrollbalk egt lelijk, en helemaal omdat ik midden in mn site een vlak heb dat moet kunnen scrollen

edit: en voorderest zou ik misschien wel het zelfde resultaat krijgen in firefox. niet dat ik weet hoe maarja dat maakt dan weer niet uit :p
Gewijzigd op 02/11/2005 09:53:00 door henkjan

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

02/11/2005 09:55:00
Quote Anchor link
Jammer dat er steeds meer mensen FireFox gebruiken hé :P

FireFox Rulez! (:

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.