Checkbox aan mysql koppelen.
Bram
15/09/2004 16:55:00Hallo,
Ik ben bezig een admin pagina te maken en hierbij heb ik een formulier gemaakt om nieuws te posten maar ik wil het zo hebben dat als je gewoon nieuws post dat het bijvoorbeeld in de nieuws db word geplaatst, maar als je een checkbox aanvinkt dat hij het in een heel andere database plaatst.
Voorbeeld:
Als de checkbox leeg is in de nieuws db.
Als de checkbox aangevinkt is in de nieuws2 db.
Ik heb al veel geprobeerd en gezocht maar ik kom er niet uit. Dus ik hoop dat jullie een oplossing weten.
Ik ben bezig een admin pagina te maken en hierbij heb ik een formulier gemaakt om nieuws te posten maar ik wil het zo hebben dat als je gewoon nieuws post dat het bijvoorbeeld in de nieuws db word geplaatst, maar als je een checkbox aanvinkt dat hij het in een heel andere database plaatst.
Voorbeeld:
Als de checkbox leeg is in de nieuws db.
Als de checkbox aangevinkt is in de nieuws2 db.
Ik heb al veel geprobeerd en gezocht maar ik kom er niet uit. Dus ik hoop dat jullie een oplossing weten.
PHP hulp
23/12/2024 15:09:40je checked of de checkbox is gechecked ;-) en als de checkbox gechecked is verbind je met een tweede database en gebruik je hetzelfde scriptje die je gebruikt om het in de eerste database te schrijven ook voor de tweede :)
Bram
15/09/2004 17:03:00hmm volgens mij snap ik het :p
Zal even checken of het werkt
Edit: Ik ben er nu wel redelijk uit :)
Thx voor je snelle hulp.
Zal even checken of het werkt
Edit: Ik ben er nu wel redelijk uit :)
Thx voor je snelle hulp.
Gewijzigd op 15/09/2004 18:15:00 door Bram