[check]Online spel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »
Koen B

Koen B

01/05/2006 20:12:00
Quote Anchor link
Hey,

ik heb samen met SAplayer (ook lid van deze site) een spel gemaakt met php. En hij is dan toch eindelijk af. Nou wil ik hem ook graag aan jullie laten zien. De website is www.theschoolcriminals.be

Ik wil jullie ook even vragen om lid te worden en of jullie misschien nog bugs en/of fouten kunnen vinden. Zodat ons spel beter wordt.

En geef alsjeblieft ook een eerlijke mening van het spel/layout enzo. (ik kan tegen kritiek)

Ook wil ik phphulp bedanken omdat het niet mogelijk was om zonder deze jullie hulp op phphulp onze site te maken.

Bij voorbaat dank, Sam en Koen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Koen B

PHP hulp

PHP hulp

07/01/2025 18:20:49

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

01/05/2006 20:21:00
Quote Anchor link
Kritiek is met een k ;). Verder zou je even een testaccount moeten aanmaken want ik moet overal inloggen.

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

01/05/2006 20:24:00
Quote Anchor link
koen:
En geef alsjeblieft ook een eerlijke mening van het spel/layout enzo. (ik kan tegen critiek)

it sucks!

waarom?

gewoon afgekeken van het spel CRIMINALS

onlinelijst sucks? wat nou als er 1000 leden online zijn 1000 namen zal wel ff duren met laden

member menu zie ik al terwijl nog niet eens aangemeld ben....

activatie emailtje krijg ik gelukkig in ongewenste email...

layout sucks to

een gewone criminals vind nog leuker....

waarom? je kan bij jou spel niks doen....

en verder?

ik wil er niet eens meer naar toe gaan die site

maar zo mijn kritiek

positief:

niks....

ik doe dit niet op een afkrakende manier als het wel zo lijkt mijn excuse maar dit zijn mijn meningen en mijn reacties over jou spel:)

en die wou jou weten:)

GR. mebus!

edit: heet trouwens thahitter:)
edit2: in jou spel dan:p
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh

Koen B

Koen B

01/05/2006 20:27:00
Quote Anchor link
Arjan:
Kritiek is met een k ;). Verder zou je even een testaccount moeten aanmaken want ik moet overal inloggen.

okey, dankje

ik heb een test account aangemaakt

naam: kebion
code: kebion

Koen B

Koen B

01/05/2006 20:31:00
Quote Anchor link
@mebus

bedankt voor het kijken :p
ik wil ff reageren op je meningen:

afgekeken: kan kloppen, dat zijn bijna alle spellen.

onlinelijst: dat heb je op alle sites, kijk hier eens aan de linker kant ????

activatie mail spam: Daar kan ik niks aan doen, het is een automatisch mailtje dus daar heb ik geen invloed op, en het staat er ook bij: Look also in your spambox.

Layout: Das jou mening, respecteer ik :)

Kan niks doen: Je moet iets verder kijken, want elke locatie heeft zijn eigen acties.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

01/05/2006 20:41:00
Quote Anchor link
- Plaatjes van 200kb als achtergrond inladen is niet het slimste wat je kan doen. Voor jezelf niet (dataverkeer) maar ook voor de gebruiker niet (als hij een tragere verbinding heeft).

- Persoonlijk zou ik alles omzetten naar css. Wat ik zie aan broncode kan een factor 20 kleiner.

- Welk publiek richt je je op? Engels zo te zien? Laat dan ook iemand een keer kijken naar de engelse teksten.

- Als ik een formulier invul en ik wil een bepaald woord bold maken selecteer ik die, daarna druk ik op 'b' en gebeurd er niet wat ik verwacht.

- Als je toch tabellen/formulieren gebruikt... gooi er wat ruimte tussen. Nu zit alles zo op elkaar gepropt.

- You attacked Kenobot with a gifpoeder. You payed $1700,-!

Verder kan ik mijn weg er niet goed in vinden... wat ik kan doen enzo... verschillende functies. Nu allemaal een beetje verstopt.

Koen B

Koen B

01/05/2006 20:52:00
Quote Anchor link
@Arjan Kapteijn

bedankt arjan,
200kb plaatje: je bent gelijk, dankje

css: een goede hint :) dankje, ik zal eens proberen om wat css te leren.

engels: zallik ook doen :)

formulier: welk formulier bedoel je, en wat is je browser? want bij mij werkt het wel ...

gifpoeder: is veranderd :)

Dankje, aan deze dingen hebben we tenmiste iets :)

ArendJan

ArendJan

01/05/2006 20:56:00
Quote Anchor link
Idee is leuk maar ik vindt het menu enzo onduidelijk en die google-ads staan niet in je lay-out...

Koen B

Koen B

01/05/2006 21:01:00
Quote Anchor link
ArendJan:
Idee is leuk maar ik vindt het menu enzo onduidelijk en die google-ads staan niet in je lay-out...

dankje :) ik zal google ads veranderen, maar hoe vind jij dan hoe ik het menu moet maken? hoe word het wel duidelijk dan?

(btw, dat achtergrond plaatje van 210 kb is nu 16 kb :))
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Koen B

Winston Smith

Winston Smith

01/05/2006 21:20:00
Quote Anchor link
404 not found: http://www.tunedsinclair.nl/tsc/bigdeal_lock.php?actie=lock

Iemand met vuisten slaan:
Quote:
It isn't possible to hit someone whos not on the same location as you!It isn't possible to hit someone who's not on the same location as you!
2x dezelfde melding dus :)

Parse error: http://www.tunedsinclair.nl/hospital.php

Wel een leuk idee verder, alhoewel je het wel wat verder moet uitbouwen. Sommige dingen zouden wat beter kunnen, zoals het selecteren van een lijst ipv zelf een naam moeten invullen (bij attack someone) en dan alleen de personen bij wie het op dat moment ook mogelijk is. Maar nogmaals: leuk bedacht :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith

Mitch X

Mitch X

01/05/2006 21:48:00
Quote Anchor link
koen:
gifpoeder: is veranderd :)

Vergeet je payed niet te veranderen in paid? ;)

Sam

Sam

01/05/2006 21:52:00
Quote Anchor link
@Mitch: bedankt, dat paid is nu op de meeste pagina's gefixed

@Kasper: Die bugs zijn ondertussen ook gefixed, bedankt voor je reactie ;) Dat selecteren uit een lijst zal moeilijk worden, als er veel members online zijn. Wat betreft dat uitbouwen, we zijn van plan dat langzamerhand te doen, dus dat komt nog wel, als het spel uberhaupt een aantal members krijgt.

@de rest: bedankt voor jullie reacties, we gaan proberen de genoemde punten te verbeteren

Nogmaals bedankt, SAplayer

Koen B

Koen B

01/05/2006 22:29:00
Quote Anchor link
@kasper
zoals sam al zegt, dat zijn we ook van plan, het is nu nog versie 1.0
Heb je zelf ideeen hoe we het kunnen uitbouwen?
Of heeft iemand anders ideeen?
We stellen dat zeer op prijs
Hard stikke bedankt iedereen die reageerd, we zullen de bugs zo snel mogelijk verhelpen :)

Marien xD

Marien xD

01/05/2006 23:34:00
Quote Anchor link
Dat aanvallen moet je gewoon uit de memberlist doen. Zo is de interactie met de andere users groter en heb je niet het idee dat je alles zelf/alleen moet doen. Dus gewoon in de memberlist een attack ofzo, dan geef je de user id mee naar de pagina waar je wapen kan kiezen en dan attacken :) veel beter ;)

Marien xD

Marien xD

01/05/2006 23:40:00
Quote Anchor link
Ook het attacken is irritant. Iemand moet online zijn (dat kan je achterhalen ook al is het irri, iemand moet op de juiste locatie zijn: waar zie ik dat?)

01/05/2006 23:53:00
Quote Anchor link
Ga niet in op het inhoudelijke deel, daar is al veel overgezegd.

Ik ga even af op het uiterlijk:
- Donker
- Beetje van alles wat
- Te weinig padding en margin
- header hoort niet bij de rest
- Slechte contrasten (grijs op grijs)
- waarom heeft no sms zo'n rare knop en de rest niet?
- Handig dat je op elke pagina meteen ziet wat je locatie, niveau e.d. is.

PHP Newbie

PHP Newbie

02/05/2006 00:13:00
Quote Anchor link
stats bij inloggen: Money: $-200,-

moet denk ik zijn: Money: - $200,-

Koen B

Koen B

02/05/2006 10:31:00
Quote Anchor link
@Marien
Je hebt gelijk, we zullen op het profiel van de persoon een link maken waar je iemand kan aanvallen.

@Marien
Locatie, die moet je gokken, we willen niet dat het heel erg makkelijk word om iemand te doden. Maar er zijn tot nu toe nog maar 3 locaties dus heel moeilijk is het niet.

@Webmakerij
Dankje Webmakerij, we zullen kijken wat we kunnen veranderen. Bedankt voor je reactie

@PHP Newbie
Dat is gek, het hoort niet te kunnen dat het geld in de min staat? Wat heb je gekocht? Of wat heb je gedaan waarvoor het in de min kwam? Dan kan ik deze fout verbeteren, dankjewel!

Koen B

Koen B

03/05/2006 23:15:00
Quote Anchor link
php newbie? hoe kwam jij op -200? dan kan ik die bug verbeteren .... please vertel ff ....

Willem Jan Z

Willem Jan Z

03/05/2006 23:47:00
Quote Anchor link
Dat stond er al toen ik inlogde, en dat was voordat hij poste, dus hij zal niks gedaan hebben denk ik :)

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

04/05/2006 00:08:00
Quote Anchor link
Die bug had ik veroorzaakt, maar ik weer niet meer presies hoe :+.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.