[check]Online spel
ik heb samen met SAplayer (ook lid van deze site) een spel gemaakt met php. En hij is dan toch eindelijk af. Nou wil ik hem ook graag aan jullie laten zien. De website is www.theschoolcriminals.be
Ik wil jullie ook even vragen om lid te worden en of jullie misschien nog bugs en/of fouten kunnen vinden. Zodat ons spel beter wordt.
En geef alsjeblieft ook een eerlijke mening van het spel/layout enzo. (ik kan tegen kritiek)
Ook wil ik phphulp bedanken omdat het niet mogelijk was om zonder deze jullie hulp op phphulp onze site te maken.
Bij voorbaat dank, Sam en Koen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Koen B
Kritiek is met een k ;). Verder zou je even een testaccount moeten aanmaken want ik moet overal inloggen.
koen:
En geef alsjeblieft ook een eerlijke mening van het spel/layout enzo. (ik kan tegen critiek)
it sucks!
waarom?
gewoon afgekeken van het spel CRIMINALS
onlinelijst sucks? wat nou als er 1000 leden online zijn 1000 namen zal wel ff duren met laden
member menu zie ik al terwijl nog niet eens aangemeld ben....
activatie emailtje krijg ik gelukkig in ongewenste email...
layout sucks to
een gewone criminals vind nog leuker....
waarom? je kan bij jou spel niks doen....
en verder?
ik wil er niet eens meer naar toe gaan die site
maar zo mijn kritiek
positief:
niks....
ik doe dit niet op een afkrakende manier als het wel zo lijkt mijn excuse maar dit zijn mijn meningen en mijn reacties over jou spel:)
en die wou jou weten:)
GR. mebus!
edit: heet trouwens thahitter:)
edit2: in jou spel dan:p
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
Arjan:
Kritiek is met een k ;). Verder zou je even een testaccount moeten aanmaken want ik moet overal inloggen.
okey, dankje
ik heb een test account aangemaakt
naam: kebion
code: kebion
bedankt voor het kijken :p
ik wil ff reageren op je meningen:
afgekeken: kan kloppen, dat zijn bijna alle spellen.
onlinelijst: dat heb je op alle sites, kijk hier eens aan de linker kant ????
activatie mail spam: Daar kan ik niks aan doen, het is een automatisch mailtje dus daar heb ik geen invloed op, en het staat er ook bij: Look also in your spambox.
Layout: Das jou mening, respecteer ik :)
Kan niks doen: Je moet iets verder kijken, want elke locatie heeft zijn eigen acties.
- Persoonlijk zou ik alles omzetten naar css. Wat ik zie aan broncode kan een factor 20 kleiner.
- Welk publiek richt je je op? Engels zo te zien? Laat dan ook iemand een keer kijken naar de engelse teksten.
- Als ik een formulier invul en ik wil een bepaald woord bold maken selecteer ik die, daarna druk ik op 'b' en gebeurd er niet wat ik verwacht.
- Als je toch tabellen/formulieren gebruikt... gooi er wat ruimte tussen. Nu zit alles zo op elkaar gepropt.
- You attacked Kenobot with a gifpoeder. You payed $1700,-!
Verder kan ik mijn weg er niet goed in vinden... wat ik kan doen enzo... verschillende functies. Nu allemaal een beetje verstopt.
bedankt arjan,
200kb plaatje: je bent gelijk, dankje
css: een goede hint :) dankje, ik zal eens proberen om wat css te leren.
engels: zallik ook doen :)
formulier: welk formulier bedoel je, en wat is je browser? want bij mij werkt het wel ...
gifpoeder: is veranderd :)
Dankje, aan deze dingen hebben we tenmiste iets :)
Idee is leuk maar ik vindt het menu enzo onduidelijk en die google-ads staan niet in je lay-out...
ArendJan:
Idee is leuk maar ik vindt het menu enzo onduidelijk en die google-ads staan niet in je lay-out...
dankje :) ik zal google ads veranderen, maar hoe vind jij dan hoe ik het menu moet maken? hoe word het wel duidelijk dan?
(btw, dat achtergrond plaatje van 210 kb is nu 16 kb :))
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Koen B
http://www.tunedsinclair.nl/tsc/bigdeal_lock.php?actie=lock
Iemand met vuisten slaan:
Parse error: http://www.tunedsinclair.nl/hospital.php
Wel een leuk idee verder, alhoewel je het wel wat verder moet uitbouwen. Sommige dingen zouden wat beter kunnen, zoals het selecteren van een lijst ipv zelf een naam moeten invullen (bij attack someone) en dan alleen de personen bij wie het op dat moment ook mogelijk is. Maar nogmaals: leuk bedacht :)
404 not found: Iemand met vuisten slaan:
Quote:
2x dezelfde melding dus :)It isn't possible to hit someone whos not on the same location as you!It isn't possible to hit someone who's not on the same location as you!
Parse error: http://www.tunedsinclair.nl/hospital.php
Wel een leuk idee verder, alhoewel je het wel wat verder moet uitbouwen. Sommige dingen zouden wat beter kunnen, zoals het selecteren van een lijst ipv zelf een naam moeten invullen (bij attack someone) en dan alleen de personen bij wie het op dat moment ook mogelijk is. Maar nogmaals: leuk bedacht :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith
koen:
gifpoeder: is veranderd :)
Vergeet je payed niet te veranderen in paid? ;)
@Kasper: Die bugs zijn ondertussen ook gefixed, bedankt voor je reactie ;) Dat selecteren uit een lijst zal moeilijk worden, als er veel members online zijn. Wat betreft dat uitbouwen, we zijn van plan dat langzamerhand te doen, dus dat komt nog wel, als het spel uberhaupt een aantal members krijgt.
@de rest: bedankt voor jullie reacties, we gaan proberen de genoemde punten te verbeteren
Nogmaals bedankt, SAplayer
zoals sam al zegt, dat zijn we ook van plan, het is nu nog versie 1.0
Heb je zelf ideeen hoe we het kunnen uitbouwen?
Of heeft iemand anders ideeen?
We stellen dat zeer op prijs
Hard stikke bedankt iedereen die reageerd, we zullen de bugs zo snel mogelijk verhelpen :)
Dat aanvallen moet je gewoon uit de memberlist doen. Zo is de interactie met de andere users groter en heb je niet het idee dat je alles zelf/alleen moet doen. Dus gewoon in de memberlist een attack ofzo, dan geef je de user id mee naar de pagina waar je wapen kan kiezen en dan attacken :) veel beter ;)
Ook het attacken is irritant. Iemand moet online zijn (dat kan je achterhalen ook al is het irri, iemand moet op de juiste locatie zijn: waar zie ik dat?)
Ik ga even af op het uiterlijk:
- Donker
- Beetje van alles wat
- Te weinig padding en margin
- header hoort niet bij de rest
- Slechte contrasten (grijs op grijs)
- waarom heeft no sms zo'n rare knop en de rest niet?
- Handig dat je op elke pagina meteen ziet wat je locatie, niveau e.d. is.
moet denk ik zijn: Money: - $200,-
Je hebt gelijk, we zullen op het profiel van de persoon een link maken waar je iemand kan aanvallen.
@Marien
Locatie, die moet je gokken, we willen niet dat het heel erg makkelijk word om iemand te doden. Maar er zijn tot nu toe nog maar 3 locaties dus heel moeilijk is het niet.
@Webmakerij
Dankje Webmakerij, we zullen kijken wat we kunnen veranderen. Bedankt voor je reactie
@PHP Newbie
Dat is gek, het hoort niet te kunnen dat het geld in de min staat? Wat heb je gekocht? Of wat heb je gedaan waarvoor het in de min kwam? Dan kan ik deze fout verbeteren, dankjewel!
php newbie? hoe kwam jij op -200? dan kan ik die bug verbeteren .... please vertel ff ....
Dat stond er al toen ik inlogde, en dat was voordat hij poste, dus hij zal niks gedaan hebben denk ik :)
Die bug had ik veroorzaakt, maar ik weer niet meer presies hoe :+.