Chemicaliën Manager review gevraagd
Het is een web-based systeem dat word gebruikt voor het beheer van chemicaliën, er zijn verschillende rechten niveau's en kan simpel door verschillende mensen gebruikt worden (toa, leraar, concierge.....).
Link naar mijn thuis server:
http://ubuntu.markei.nl
Inloggegevens:
Alvast bedankt
Verder heb ik niet veel uitgeprobeerd, hier en daar wat gezocht en op wat knopjes gedrukt (en zoveel mogelijk van mijn wijzigingen weer ongedaan gemaakt) maar het ziet er heel goed uit! Vrij overzichtelijk, schoon en opvallend snel.
Met je eens en zat ik ook al aan te denken omdat ergens in versie 1.2 te verwerken. Maar ik ben er nog niet geheel uit hoe ik het ga doen.
Wijzigen hoef je niet ongedaan te maken. Echte versie staat ergens anders.
http://ubuntu.markei.nl/cm/afbeeldingen/logo.gif
mod-edit: img in url verandert, ivm uitschakelen server.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door bart van der veen
Jammer dat je op het overzicht met stoffen geen mogelijkheid hebt tot zoeken. Het scheelt je 1 pagina en lijkt mij gebruikersvriendelijker.
en het lijkt alsof die selects in een input zitten :-p heel raar...
Verder is het een beetje een berg van formulieren, maar wel leuk!
Ik heb em stuk gekregen :)
Voor de rest ga ik er trouwens niet vanuit dat mensen hun eigen administartie omzeep helpen.
@Bart
Dat stukje tekst gebruik ik al jaren als logo. Lekker simpel en duidelijk.
Voor de interactie gebruik ik JavaScript en stel dit ook als systeemeis in de documentatie.
Onder Lynx ziet het er trouwens wel goed uit, alleen nog iets verzinnen voor browser die wel CSS ondersteunen maar geen JavaScript.
@Bart, tweede bericht
Natuurlijk kan een gebruik zelf een de style sheet aanpassen, deze zit juist heel simpel in elkaar.
@Boris
Hoe bedoel selects in een input? Ik heb alleen een beetje met padding en margin gespeeld
Mooi script.
Webmakerij:
@Bart
zie ff paar post hoger ;-)
Ja sorry dat vond ik gewoon lijken op mijn mac door de margin en padding en border enzo :-p
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx 18+ gedaan? Of hoort dat erin?
http://www.alistapart.com/articles/hybrid
Edit: Nog even wat tekst...
Hier een goede uitleg over css-navigatie. Je blijft JS nodig hebben, maar uitsluitend voor IE. Browsers die een betere ondersteuning van CSS kennen, hebben geen JS nodig om dit aan de praat te krijgen.
Edit: Nog even wat tekst...
Hier een goede uitleg over css-navigatie. Je blijft JS nodig hebben, maar uitsluitend voor IE. Browsers die een betere ondersteuning van CSS kennen, hebben geen JS nodig om dit aan de praat te krijgen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
Klaasjan:
wie heeft dit
wat voor een 18+ ??
@Bart (reactie op ontwerp)
Design by -> voor webdesign gebruik ik een andere naam
© 2006 lijkt me geheel overbodig
Vind het niet passen in de huisstijl is namelijk die kleur rood.
@Berichtje aan een oversekste kleuter
Wat is het nut van deze leverancier: sexshop \'de bunny\'? Dit soort grappen zijn inmiddels wel erg uit de tijd
Mensen die zich verkijken op / escape tekens bij ': Op deze test server staat tegen mijn beter weten in magic_quotes nog aan ;-<
@Webmakerij staat op gevarencodes.php
@Klaasjan
Dank je wel zelf helemaal overheen gelezen.
en dat meen ik
Maar dit is mijn enige punt:
-de oversizede submit buttons & input velden.
haha ;-)
-
Alvast bedankt voor jullie reacties.