Chocola-site design

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

08/12/2010 17:23:46
Quote Anchor link
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 08/12/2010 17:20:34:
Karl Karl op 08/12/2010 17:16:11:
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 08/12/2010 17:10:07:
@Karl Karl: lekker aardig

Waar slaat dat dan op wat je zegt? Nergens toch.

Jawel

[zin verwijderd] Zeker met een lul op tafel slaan. Nee, slaat totaal nergens op, want jij bent geen mod of whatever, je kunt dus totaal niks uithalen. Bovendien klopt het gewoon wat Milo zegt.

Dus jij met 'pas op' en 'jawel' slaat nergens op. Zelfs vanuit Nederlands perspectief al niet, aangezien je niets onderbouwd.

Let op taalgebruik. zin verwijderd.[/modedit]
Edit:
Verwijzing gemaakt
Gewijzigd op 08/12/2010 23:14:18 door

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 15:16:36

Maarten PHP

Maarten PHP

08/12/2010 17:26:22
Quote Anchor link
sluit dit topic maar

Wouter J

Wouter J

08/12/2010 17:27:47
Quote Anchor link
Ach,
Meneer kan niet tegen kritiek? Post dan ook geen sitecheck!

Dit is het enige wat ik zeg, want veel is er niet over dit design te zeggen...

08/12/2010 17:28:29
Quote Anchor link
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 08/12/2010 17:26:22:
sluit dit topic maar

Zoals je weet worden topics niet gesloten.
Gewijzigd op 08/12/2010 17:28:43 door

Vincent Huisman

Vincent Huisman

08/12/2010 17:29:41
Quote Anchor link
hmmm, laat me raden de html structuur zal er ongeveer zo uit zien:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<div>
    <div>
        <div>
        </div>
    </div>
</div>

dit lijkt mij nou niet echt een totale site, als je nou vroeg of het kleur gebruik goed zou zijn ofzo maar dat is het ook niet

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/12/2010 17:29:43
Quote Anchor link
jawel hoor
soms in uitzonderlijke gevallen

Maarten PHP

Maarten PHP

08/12/2010 17:30:05
Quote Anchor link
Karl Karl op 08/12/2010 17:28:29:
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 08/12/2010 17:26:22:
sluit dit topic maar

Zoals je weet worden topics niet gesloten.

wist ik niet

@Vincent Huisman:
Is het een site dan ik noem het zo maar dat is het niet
Gewijzigd op 08/12/2010 17:33:19 door Maarten PHP

Vincent Huisman

Vincent Huisman

08/12/2010 17:34:27
Quote Anchor link
nou meestal is een design voor een hele site

Maarten PHP

Maarten PHP

08/12/2010 17:35:20
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 08/12/2010 17:34:27:
nou meestal is een design voor een hele site

Ik noem het design maar dat is het niet

Wouter J

Wouter J

08/12/2010 17:39:32
Quote Anchor link
gnotrgnotr:
Ik noem het design maar dat is het niet

Dan zijn we het daar met zijn alle over eens, het is geen design; het is gewoon een 3 lage systeem met lelijke kleuren en lange onleesbare stukken tekst.

Milo S

Milo S

08/12/2010 17:46:31
Quote Anchor link
[zin verwijderd]

Ik zou als ik jou was even kijken naar andere echte designs en dan overnieuw beginnen.

Let op taalgebruik[/modedit]
Gewijzigd op 08/12/2010 21:35:50 door Bas IJzelendoorn

Wouter J

Wouter J

08/12/2010 17:49:58
Quote Anchor link
Milo S:
Ik zou als ik jou was even kijken naar andere echte designs en dan overnieuw beginnen.

Of gewoon stoppen..... :)

Milo S

Milo S

08/12/2010 17:51:16
Quote Anchor link
@ Wouter J, ik wil hem niet helemaal ontmoedigen, sterker nog van fouten maken leer je dus ga vooral zo door :P Haha.

Joakim Broden

Joakim Broden

08/12/2010 18:21:11
Quote Anchor link
Ik lees hier een hele discussie over een of ander design? Waar kan ik dat design aanschouwen dan?

In begin post heb ik geen design gezien :S

En gnotrgnotr je moet niet iets creatiefs doen als je niet met kritiek om kunt gaan. Ook al is de kritiek niet altijd even leuk om te horen (in dit geval wel terrechte kritiek).

Jasper DS

Jasper DS

08/12/2010 18:47:22
Quote Anchor link
Offtopic:

haha, lees het topic is door dan kan je nog is lachen :

Niels K

Niels K

08/12/2010 20:07:09
Quote Anchor link
Quote:
\Het is niet mooi klaar, ik maak jat zelf ook basic html website's maar die zijn er toch anders uit.

Niet pronken met andermans speelgoed ...
Gewijzigd op 08/12/2010 20:07:52 door Niels K

Jasper DS

Jasper DS

08/12/2010 20:09:41
Quote Anchor link
Niels Kieviet op 08/12/2010 20:07:09:
Quote:
\Het is niet mooi klaar, ik maak jat zelf ook basic html website's maar die zijn er toch anders uit.

meer uitleg.. waarom beweer je dat?

Milo S

Milo S

08/12/2010 20:13:29
Quote Anchor link
@ Jasper; kijk even in wat topics van hem, daar zijn al z'n designs gevonden op internet :P

http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/daycruises/74880/last/
Gewijzigd op 08/12/2010 20:13:51 door Milo S

Niels K

Niels K

08/12/2010 20:37:37
Quote Anchor link
@Milo.

Die had ik nog niet eens gezien. Ik had die templates wel eens voorbij zien komen vandaar;)

@Jasper

Lees bovenstaande

- Raoul -

- Raoul -

08/12/2010 21:00:48
Quote Anchor link
Niels Kieviet op 08/12/2010 20:07:09:
Quote:

FAIL :P
Even over je Chocola design, ik vind het niet echt mooi maar de kritiek die ik zie in dit topic is wel hard voor (denk ik..) een beginner..?

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.