Chris en Anja
Als er nog opmerkingen zijn, laat het weten!
bedankt!
Misschien iets persoonlijks, maar uit usability-oogpunt zou ik de 'Leeg maken'-knop in je contact-formulier weghalen. Ik denk dat mensen eerder hier per ongeluk op drukken (vooral ook omdat hij zo groot is) dan dat ze dat met zin doen. Ze kunnen eventueel zelf wel iets er opnieuw inzetten, maar hun bericht is ten minste niet in 1 keer weg.
Is dat contact-formulier trouwens beveiligd tegen header-injections? (staat hier wel ergens een tutorial over)
edit: trouwens, het valt mij op dat er geen telefoonnummer op de website staat. Vooral bij teksten zoals "Indien gewenst kan U altijd op afspraak komen." ben ik geneigd te gaan zoeken naar een telefoonnummer.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
Jelmer:
Niets op aan te merken, ziet er goed uit hier in Safari 2.0.4!
Misschien iets persoonlijks, maar uit usability-oogpunt zou ik de 'Leeg maken'-knop in je contact-formulier weghalen. Ik denk dat mensen eerder hier per ongeluk op drukken (vooral ook omdat hij zo groot is) dan dat ze dat met zin doen. Ze kunnen eventueel zelf wel iets er opnieuw inzetten, maar hun bericht is ten minste niet in 1 keer weg.
Is dat contact-formulier trouwens beveiligd tegen header-injections? (staat hier wel ergens een tutorial over)
edit: trouwens, het valt mij op dat er geen telefoonnummer op de website staat. Vooral bij teksten zoals "Indien gewenst kan U altijd op afspraak komen." ben ik geneigd te gaan zoeken naar een telefoonnummer. Wij generatie van nu kan misschien alles wel via contactformulieren maar ik denk dat veel mensen toch nog steeds van mening zijn dat bellen een stuk vriendelijker is. (en sneller! als je bijvoorbeeld openingstijden op feestdagen wilt weten of informatie nodig hebt over ruilen van je aankopen die je vanmiddag gedaan hebt)
edit: trouwens, het valt mij op dat er geen telefoonnummer op de website staat. Vooral bij teksten zoals "Indien gewenst kan U altijd op afspraak komen." ben ik geneigd te gaan zoeken naar een telefoonnummer. Wij generatie van nu kan misschien alles wel via contactformulieren maar ik denk dat veel mensen toch nog steeds van mening zijn dat bellen een stuk vriendelijker is. (en sneller! als je bijvoorbeeld openingstijden op feestdagen wilt weten of informatie nodig hebt over ruilen van je aankopen die je vanmiddag gedaan hebt)
Het contactformulier komt rechtstreeks van deze site, met wat eigen wijzigingen, ik weet niet als het beveiligd is voor header injections, ik zal er wel eens voor kijken.
Wat een ongeloofelijke kemel dat er geen telefoon nummer aanwezig is, dit wordt metteen toegevoegd.
Bedankt
Verder echt super mooie site!
Gr.
Boris
Edit:
En in de code staat:
<label for="name">Naam:</label><br/>
<input type="text" class="inputVeld" name="naam" id="naam" value="" />
Je geeft een label voor name, maar noemt het inputveld naam. Verbeter dat even voor de gebruikersvriendelijkheid ;-)
<label for="name">Naam:</label><br/>
<input type="text" class="inputVeld" name="naam" id="naam" value="" />
Je geeft een label voor name, maar noemt het inputveld naam. Verbeter dat even voor de gebruikersvriendelijkheid ;-)
Edit:
En je stylesheet is niet helemaal logisch, niet dat dit erg is ofzo, maar je laat het steeds anders inspringen:
de ene keer zoen de andere keer zo
Maar nogmaals, mooie site echt waar :-)
de ene keer zoen de andere keer zo
Maar nogmaals, mooie site echt waar :-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door K i p
Blijkbaar had ik de overlow op hidden ingesteld, welke reden dat had weet ik niet, maar is nu wel verholpen.
Label is aangepast, maar ik zeg het, dat is een contactformulier die ik rechtstreeks van deze site heb geplukt. Ik zou het eens opnieuw, zelf, moeten schrijven als ik even tijd heb.
Alvast bedankt voor de positieve commentaar.
wat mijn css schrijfstijl betreft, dat hangt van dag tot dag af, het stoort me persoonlijk niet en het is geen probleem als iemand anders het wil lezen, bij mijn if, en while's enz. zou ik dar ook eens moeten op letten, slechte gewoonte neem ik aan ;)
Dat bedoelde ik inderdaad en werkt prima zelfs vanuit Nederland