chtmlenzo.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Je bouwt webshops, webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Framework en C#. Je zorgt voor de optimalisering van bestaande software en de automatisering van

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

13/03/2006 19:18:00
Quote Anchor link
@Jelmer: Ja inderdaad. Die menu's werken niet in niet-microsoft browsers en de statusbalk kan je in Firefox bij de JS opties uitschakelen.

PHP hulp

PHP hulp

07/01/2025 19:13:43

ArendJan

ArendJan

13/03/2006 19:20:00
Quote Anchor link
Mag ik jouw website eens zien Sebastiaan?

13/03/2006 19:22:00
Quote Anchor link
Profiel. Staat ie toch niet in. Vaag :S

http://www.thetriads.be/
Wat ik al zei, hij is niet publieks klaar (zoals je misschien al aan de 'Test' pagina's zag)
Gewijzigd op 13/03/2006 19:22:00 door

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

13/03/2006 19:53:00
Quote Anchor link
En ArendJan in wezen zijn het goeie jongens hoor. Als je nog eens een vraagje hebt kom gerust langs en negen van de 10 keer wordt je gewoon geholpen.

Het is zelfs niet ongewoon dat mensen om 4 uur in de nacht nog bezig zijn met de problemen van anderen.

(dat moest ik ff kwijt)

Jelmer -

Jelmer -

13/03/2006 21:09:00
Quote Anchor link
ze hebben gewoon al te vaak van die vage html-code gezien, en weten zelf zo goed hoe het moet dat ze zich niet meer kunnen inleven in diegenen die dat niet weten, omdat het onder hen (die het wel goed weten) zo normaal is geworden....enz enz

Okee, slechte smoes (tis wel waar) maar ik moet wel opmerken dat goede broncode toch echt tot een beter resultaat kan leiden. Zo zag ik zelfs verschil in een pagina (IE dan, die deed het weer eens fout) toen ik doctype van tagsoup (html 4 transitional) veranderde naar Strict en de code even fixte. Resultaat: Hij deed het gewoon goed! Internet Explorer - het goed! Een wonder! :P

Nog wat voorbeelden van hoe het wel moet btw.

ArendJan

ArendJan

13/03/2006 21:11:00
Quote Anchor link
Berouw komt na de zonde.... :)

Kalle P

Kalle P

13/03/2006 21:18:00
Quote Anchor link
Tis btw geen htmlhulp.nl . En google eens op html cursus of hoe bouw ik een website.

ArendJan

ArendJan

13/03/2006 21:22:00
Quote Anchor link
Ik weet de meeste dingen al van html en wil je dan misschien ook even lezen waar het hier echt over gaat...(malle Kalle)
Gewijzigd op 13/03/2006 21:23:00 door ArendJan

PHP erik

PHP erik

13/03/2006 21:29:00
Quote Anchor link
Een paar van de volgende dingen zijn al genoemd, maar ik wil toch even opsommen wat ik 'mis' vind met de site:

- Gecentreerde en vette tekst ziet er nogal 'amateuristisch' uit
- Ik zou het uitschuifmenu een ander achtergrondkleurtje geven zodat je geen grijs op grijs krijgt
- Het meest irritante is dat de links in nieuwe pagina's openen
- Grijze achtergrond met witte letters is voor veel mensen slecht leesbaar
- Zoals gezegd is je HTML een zooitje. Maar hierover is hiervóór al genoeg informatie gegeven

Verder vind ik het een leuk initiatief :-)

PHP erik

PHP erik

13/03/2006 21:31:00
Quote Anchor link
O ja, en for what it's worth, ik vind inderdaad dat de reacties in het begin van dit topic meer getuigen van "oh ik ben zo goed" dan "oh ik zal je helpen". We weten dat jullie allemaal supersterren zijn en de goden in (X)HTML (ahum), maar daar gaat dit topic niet over.

Verder wil ik Sebastiaan vragen dringend het artikel te lezen over "XHTML is dood" van een paar dagen terug voordat je roept "XHTML power". HTML power!

Kalle P

Kalle P

13/03/2006 21:34:00
Quote Anchor link
PHPerik:
O ja, en for what it's worth, ik vind inderdaad dat de reacties in het begin van dit topic meer getuigen van "oh ik ben zo goed" dan "oh ik zal je helpen".

Iniedergeval is er zoveel verschil in kunnen, dat je dat wel kan stellen.

ArendJan

ArendJan

13/03/2006 21:35:00
Quote Anchor link
CHTML!!

13/03/2006 21:36:00
Quote Anchor link
PHPerik:
Verder wil ik Sebastiaan vragen dringend het artikel te lezen over "XHTML is dood" van een paar dagen terug voordat je roept "XHTML power". HTML power!
Ik had dat artikel al gelezen anders had het niet gepost. Ik ben het er niet mee eens, dus voor mij blijft het XHTML power.

ArendJan

ArendJan

13/03/2006 21:37:00
Quote Anchor link
Dank je Erik (dat is pas proffesioneel!)

ArendJan

ArendJan

13/03/2006 21:38:00
Quote Anchor link
Sebastiaan, ga dromen!

Kalle P

Kalle P

13/03/2006 21:45:00
Quote Anchor link
ArendJan doe ajb niet zo kinderachtig. Als je echt wat met je chtml wilt doen. Bouw dan een een progamma/spel in Doja en laat het werken in een cHTML pagina.

Jelmer -

Jelmer -

13/03/2006 21:47:00
Quote Anchor link
En dat is niet professioneel :P
edit: die was dus voor ArendJan.

Ow, my 2 cent: Gebruik wat je leuk vind, zolang het maar goed werkt. Ik geniet zelf graag van xhtml, maar waneer ik voor m'n vader wat doe stap ik meestal terug op html4, aangezien hij dat ook gebruikt. Maar een ding: Power to tables in tabular data. En niet voor layout!
Gewijzigd op 13/03/2006 21:47:00 door Jelmer -

13/03/2006 21:55:00
Quote Anchor link
Div + CSS + XHTML + niet-microsoft = Goede combinatie :-)

PHP erik

PHP erik

13/03/2006 22:32:00
Quote Anchor link
edit: ik las even verkeerd.

Maar oké, je kan het niet met het XHTML-artikel eens zijn, prima, dat is jouw mening :-)

Laten we nu trouwens even ophouden met het gebekvecht allemaal. Dit forum is gezellig en van goed niveau, laten we dat niet verpesten. Anders zet ik mijn duivelshorentjes op en ga ik ook eens wat leuke dingen verzinnen ;-)
Gewijzigd op 13/03/2006 22:34:00 door PHP erik

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

13/03/2006 22:35:00
Quote Anchor link
Hehe.. inderdaad. :)

cHTML.nl? Nog problemen? zeg het maar hoor (A)

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.