chtmlenzo.nl
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
@Jelmer: Ja inderdaad. Die menu's werken niet in niet-microsoft browsers en de statusbalk kan je in Firefox bij de JS opties uitschakelen.
Mag ik jouw website eens zien Sebastiaan?
http://www.thetriads.be/
Wat ik al zei, hij is niet publieks klaar (zoals je misschien al aan de 'Test' pagina's zag)
Het is zelfs niet ongewoon dat mensen om 4 uur in de nacht nog bezig zijn met de problemen van anderen.
(dat moest ik ff kwijt)
Okee, slechte smoes (tis wel waar) maar ik moet wel opmerken dat goede broncode toch echt tot een beter resultaat kan leiden. Zo zag ik zelfs verschil in een pagina (IE dan, die deed het weer eens fout) toen ik doctype van tagsoup (html 4 transitional) veranderde naar Strict en de code even fixte. Resultaat: Hij deed het gewoon goed! Internet Explorer - het goed! Een wonder! :P
Nog wat voorbeelden van hoe het wel moet btw.
Berouw komt na de zonde.... :)
Tis btw geen htmlhulp.nl . En google eens op html cursus of hoe bouw ik een website.
Gewijzigd op 13/03/2006 21:23:00 door ArendJan
- Gecentreerde en vette tekst ziet er nogal 'amateuristisch' uit
- Ik zou het uitschuifmenu een ander achtergrondkleurtje geven zodat je geen grijs op grijs krijgt
- Het meest irritante is dat de links in nieuwe pagina's openen
- Grijze achtergrond met witte letters is voor veel mensen slecht leesbaar
- Zoals gezegd is je HTML een zooitje. Maar hierover is hiervóór al genoeg informatie gegeven
Verder vind ik het een leuk initiatief :-)
Verder wil ik Sebastiaan vragen dringend het artikel te lezen over "XHTML is dood" van een paar dagen terug voordat je roept "XHTML power". HTML power!
PHPerik:
O ja, en for what it's worth, ik vind inderdaad dat de reacties in het begin van dit topic meer getuigen van "oh ik ben zo goed" dan "oh ik zal je helpen".
Iniedergeval is er zoveel verschil in kunnen, dat je dat wel kan stellen.
CHTML!!
PHPerik:
Ik had dat artikel al gelezen anders had het niet gepost. Ik ben het er niet mee eens, dus voor mij blijft het XHTML power.Verder wil ik Sebastiaan vragen dringend het artikel te lezen over "XHTML is dood" van een paar dagen terug voordat je roept "XHTML power". HTML power!
Dank je Erik (dat is pas proffesioneel!)
Sebastiaan, ga dromen!
ArendJan doe ajb niet zo kinderachtig. Als je echt wat met je chtml wilt doen. Bouw dan een een progamma/spel in Doja en laat het werken in een cHTML pagina.
edit: die was dus voor ArendJan.
Ow, my 2 cent: Gebruik wat je leuk vind, zolang het maar goed werkt. Ik geniet zelf graag van xhtml, maar waneer ik voor m'n vader wat doe stap ik meestal terug op html4, aangezien hij dat ook gebruikt. Maar een ding: Power to tables in tabular data. En niet voor layout!
Gewijzigd op 13/03/2006 21:47:00 door Jelmer -
Div + CSS + XHTML + niet-microsoft = Goede combinatie :-)
Maar oké, je kan het niet met het XHTML-artikel eens zijn, prima, dat is jouw mening :-)
Laten we nu trouwens even ophouden met het gebekvecht allemaal. Dit forum is gezellig en van goed niveau, laten we dat niet verpesten. Anders zet ik mijn duivelshorentjes op en ga ik ook eens wat leuke dingen verzinnen ;-)
Gewijzigd op 13/03/2006 22:34:00 door PHP erik
cHTML.nl? Nog problemen? zeg het maar hoor (A)