Cijfer systeem
Het gaat nu even om werking en niet om lay-out.
Nu (24 augustus) bestaat de wijzigen pagina nog niet, dus ga nu niet 100x zeggen dat die pagina niet werkt, want die bestaat gewoon niet.
Ook als je nog tips hebt over wat ik er nog meer in kan verwerken hoor ik het graag.
linkje
alles getest met sjimansjees en docent kroepoek. de cijfers werken goed, berekening voor zover ik kan zien ook. NETJES!!
kreeg wel deze meldig:
Je cijfer moet wel nummeriek zijn, het kan ook zijn dat je een '.' hebt gebruikt i.p.v. een ','Je cijfer is toegevoegd
Maar dus toch toegevoegd.
Ook -getallen werken, weet niet of dat de bedoeling is.
Verder ziet het er goed uit, netjes met grafiekjes!
Dit geldt uiteraard voor alle velden en bedenk dat de bezoeker ALLE velden ZELF kan aanpassen. Ondanks dat jij in html- en javascript e.e.a. zo hebt ingesteld dat dit niet zou kunnen...
Ik heb toch (al is het maar 1 jaar) op een school gezeten waar ze zeiden dat je een 100 kreeg, als je dan op een normale school een 5,1 zou krijgen kreeg je dus een 51. Geen komma dus.
@Boaz: Het grappige is ook nog dat je toch al nooit een komma gaat opslaan in de database, decimalen worden namelijk door een punt gescheiden...
negative getallen zijn niet meer mogelijk, en de melding dat het getal nummeriek moest zijn, en daarna toch is toegevoegd is ook opgelost.
Nog meer commentaar?
PS: Dat van die grootte los ik zometeen op
met eronder een foutje lijkt het wel.
cijfers
100008888777766665555444433332222111100123
mm nog niet helemaal super zo te zien.
Ik heb getest op maxlength
Probeer nog maar eens ;-)
Is het btw opgevallen dat voldoendes een groen randje hebben en onvoldoendes een rood randje?
cijfers
108765432100123
Waar zie je dat staan?
jah die randjes, netjes!
links onder bij cijferlijst. moet je maar een selecteren en dan plakken, het is wat verborgen
cijferlijst sjimansjees:
10-------------- 10
1---------------- 1
10 maal 10-----100+
==============
111
111: 20.5== 5.4 nog wat
en niet 5.6 wat er staat
5
+10+100+18 = 133
133/23,5 = 5,659 = 5,7
het klopt dus
Edit:
Kun je even een screendumpje maken van die rare getallen die je krijgt?
Kun je even een screendumpje maken van die rare getallen die je krijgt?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP Newbie
Wegeningsfactor zelf kunnen stellen.
Tentame (ERT) overzicht, exame cijfers.
Overzicht handelingsdelen?
Afdrukversies?
Ik kan wel de naam van een docent invoeren maar zie hem nergens meer terug.
Kan geen echte naam opgeven voor een toets. Ook een toetsdatum zal wel makkelijk zijn.
zie jij dan ook geen grafiek?
Webmakerij, dat zijn allemaal leuke dingetjes om erin te verwerken, thx :-)
ik zou niet weten waar dat aan kan liggen
ik heb net een vak rf toegevoegd, nog zonder punten. Maar er staat in het groot overzicht al wel een gemiddelde per periode?