ck editor
Heeft iemand nog een goede tutorial of uitleg?
Quote:
Topic verplaatst naar aanvragen.
SanThe.
SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas
Die staat op de site van ckeditor en zit voorbeelden bij als je em download ...
Nickname26 schreef op 04.11.2009 18:05:
Die staat op de site van ckeditor en zit voorbeelden bij als je em download ...
Ik wil wel graag de enige zijn die deze content kan aanpassen, kan je de editor laden van een aparte pagina (admin.php ofzo) login is geen probleem ik wil alleen weten hoe ik de editor apart laad van een pagina.
zo dus:.
ik login op admin.php.
ik klik op een link voor bijv. index.php.
de editor voor index.php verschijnt.
ik kan de pagina aanpassen en opslaan.
nu heb ik de voorbeelden bekeken maar ik snap het nog steeds niet :s
Als het niet lukt, wat snap je niet? Wat heb je geprobeerd?
maar nu, ik wil dat de editor een pagina in mijn server kan aanpassen en opslaan van een aparte pagina. Ik weet niet hoe ik dit moet doen.
Ik had hier nog nooit van gehoord, maar dit ziet eruit als iets dat ik goed kan gebruiken. Kun je hier ook PHP mee editen, of puur alleen HTML? Dit kon ik niet goed uit de Features halen op de homepage.
Verder is het zeker voor Bas handig om een MySQL te leren. Dan weet je precies hoe je dignen kan editten (ervanuitgaan de dat je mysql gebruikt)
Wat ik bedoel is online mijn pagina's aanpassen, zodat ik niet steeds een FTP-server nodig heb. Handig als ik onder werktijd bezig wil met mijn sites...
Tobias schreef op 04.11.2009 21:13:
Handig als ik onder werktijd bezig wil met mijn sites...
Doe mij ook zo'n baas.
ik ben beter met design :), met php mag je mij best een noob noemen 8-)
ok.
(het aanpassen van alleen toegepaste klassen zoals: <div id="iets" class="cushycms"><p>content</p></div>). Alleen de content in die aangegeven div kan dus veranderd worden via ftp.
Ik dank uw allen voor uw vrije tijd verpesten aan mij :P.
Waarom via ftp? Doe dan gewoon niks en maak leuke html pagina's. Zelfde principe en evenveel werk. Wil je tijd besparen en editen overal. Dan gebruik een database en schrijf een applicatie erbij.