Clan Site Van AA
http://www.che-lives-clan.com
de naam van de clan WW#1 clan
het domein is nog van een vorige site.
er zitten nog wat bugs in en het member systeem is nog maar half klaar. ik heb al veel aan het forum gewerkt.
Ik moet ook zeggen dat ik alles ZELF gemaakt hebt je moet me niet geloven maar het is zo.
Ik zo graag commentaar heb op deze punten:
- Overzichtelijk
- Kleueren
- Snel
- Moet er nog iets zijn ??
-De kleuren zou ik iets anders doen, de bruine bar kleur is te donker vergeleken met de zwarte background
-Snel was hij zeker
-Je zou misschien de site in 1 taal kunnen maken want ik lees belgisch en engels door elkaar
Eingelijk moet hij compleet engels zijn maar ik vergeet het dikwijls ... als er nog mensen vinden dat die bruine bar niet past bij de achtergrond pas ik hem wat aan
Bij de screenshots, staan om de plaatjes een rand, je moet de border op 0 zetten. :)
Ik kwam er pas achter toen ik hier jouw post las -_-'...
Maar voor de rest ziet het er allemaal wel goed uit :). Overzichtelijk, hoewel ik de kleuren minder mooi vind...
Cijfer: 7+
Gewijzigd op 09/10/2004 19:47:00 door Bart Waarom verplicht
greetz jeffrey
Mss een style toepassen op je forms? Nu heb je een wit input veld op een zwarte achtergrond :/
Meestal zeg je: Arent right ;)
Dat doet met denken aan deze mop (hehe ^^)
Quote:
George Dubya Bush went to see the doctor to get the results of his brain scan. The doctor said: "Mr. President, I have some bad news for you. First, we have discovered that your brain has two sides: the left side and the right side."
Bush interrupted, "Well, that's normal, isn't it? Doesn't everyone have two sides to their brain?"
The doctor replied, "Yes, Mr. President, but your brain is very unusual because on the left side there isn't anything right, while on the right side there isn't anything left !"
Bush interrupted, "Well, that's normal, isn't it? Doesn't everyone have two sides to their brain?"
The doctor replied, "Yes, Mr. President, but your brain is very unusual because on the left side there isn't anything right, while on the right side there isn't anything left !"
(Sorry voor de vervuiling ;))
ik wist dat het niet true moet zijn maar ik kwam er niet op :D, de border moet ik aanpassen (staad standaard uit bij firefox ...), de kleuren zal ik aanpassen. en ja er staad weinig over het spel zelf. maar dat komt
ik heb nog geen ID over welke game het gaat :S daar zou ik zeker wat aan doen...
AA is America's Army (denk ik :))
Jep ..., ik ga binnenkort een pagina maken waar filmpjes van het spel komen, een pagain met tuts en meschien nog meer.
Zozo :)
Toch vind ik die randen om de plaatjes heen lelijk, ik ou ze weg halen, als ik jou was...
Oei vergeten doe ik direct :D