clans gezocht
Ben jij nou een leader van een clan en heb je een clan website, reageer dan ff :)
Kep 2 clans :)
check mijn opties -> interne mail ;) staat het URL adres :)
direct ad-aware opstarten... :P
:/
anyway, ik heb me gewoon aangemeld voor unreal tournament 1 :)
kan het zijn dat je met 1 account controle kunt hebben over 2 of meerdere clans, of dat je (zoals op clanbase) verschillende accounts aan elkaar kunt linken ?
hmm.. nee dat kan niet .. het gaat echt per clan.. zal er eens over na gaan denken :)
1) Je pakt halflife en counterstrike als 1 spel, terwijl het eik 2 verschillende spellen zijn
2) klopt het de clan id1 heeft, en gna|sickness id2 ? ik kan me eigen id namelijk niet terugvinden :/
Edit:
of pak hij de clan + de clanleader als 1 id ?
Gewijzigd op 21/10/2003 15:07:00 door Un-X-PecteD
Het systeem zit verder goed in elkaar! En die war results, die worden verder alleen bij je clan gegevens bijgehouden, maar er is verder geen sprake van een ladder, of wel ?
nope :) wil niet tegen clanbase concureren.. en clanbase ruled op het gebied van wars.. mijn doel is eigenlijk een zo'n grote mogelijke database krijgen met clan websites.. en als 'extratje' kunnen ze war results invullen..
Wat je je nick/game/clannaam :)
Ik speel in een MoH clan zit dat spel er ook tussen?
nick = [TTB] spikey
site = www.ttbclan.cjb.net
mzzl Boaz
Gewijzigd op 21/10/2003 17:11:00 door Bo az
check je private msg boaz :) staat url adres in..
site hebben we nog niet maar wel een forum @ clanplay www.clanplay.com/bad.
lol
Boaz, zal MoH en battlefield 1942 nog ff toevoegen :o)
Gewijzigd op 01/11/2003 00:03:00 door Bo az
www.clanlinks.nl/clans :) ff clan toevoegen graag en kijken of alles wel goed werkt.. ;>
hij gaat morgen officieel online.. heb speciaal voor jou MoH categorie toegevoegd..
Is er hier al iemand die CoD heeft?
Wat vind je er van?
Ik vind het echt super mooi en realistisch, heb het nu ongeveer 3 dagen, dus tot we wars gaan spelen zal nog wel ff duren, maar we komen er aan! :P