clans gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Brian Valenburg

Brian Valenburg

12/11/2003 22:46:00
Quote Anchor link
k dan ;) maar voeg je clan toe!!! :P

wil je trouwens meehelpen aan die site boaz?? maak je dan wel admin.. kun je via een CMS (admin systeem) nieuws toevoegen / wijzigen etc. en clans wegschoppen wanneer ze rare informatie hebben opgegeven bij clan details enzo :)

maar voeg je clan toe :P kijken of dat werkt voor MoH

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 03:20:26

Bo az

Bo az

12/11/2003 22:53:00
Quote Anchor link
Ik heb m toegevoed, kan m wel vinden als ik er op zoek, maar als ik op het plaatje van MoH klik dan staat ie er niet :S komt dat nog of is er dan een foutje ???

ik wil er opzich wel aan mee helpen, maar ik heb de laatste tijd erg wijnig tijd (:P)
Gewijzigd op 12/11/2003 22:54:00 door Bo az

Brian Valenburg

Brian Valenburg

12/11/2003 23:10:00
Quote Anchor link
he heb bas even gezegd en hij heeft het gemaakt

B a s
Beheerder

B a s

12/11/2003 23:11:00
Quote Anchor link
Boaz, tnx :D eerste bug dus.. heb het gefixed.. jij ook tnx brian :)

unx waar blijf jij met je twee clans :P
Gewijzigd op 12/11/2003 23:12:00 door B a s

Un-X-PecteD

Un-X-PecteD

13/11/2003 09:16:00
Quote Anchor link
1 clan is een halflife2 clan. Met de UT2003 clan ben ik pas gestopt, na een pijnlijke verlies in de kwartfinale :(

Sander D

Sander D

13/11/2003 09:42:00
Quote Anchor link
aj... dat suckt .. ;(

vooral als je al zo ver bent gekomen..

B a s
Beheerder

B a s

13/11/2003 09:43:00
Quote Anchor link
kut man :(( ben je er mee gestopt toen je verloor? of had je al eerder geen zin meer??

Un-X-PecteD

Un-X-PecteD

13/11/2003 09:50:00
Quote Anchor link
Het speelde al langer, maar door de cup kreeg ik er weer zin in, aangezien we op papier het beste team hadden, en op z'n minst een cup achter de naam kunnen hebben (beste 3) Daarom kwam dit verlies voor mij zo hard, aangezien die wedstrijd juist alles tegen zat; oa Kon onze beste speler op het laatste moment niet :(

De finale is bekend, we hadden van beide kunnen winnen (van de favoriet hebben we pas 2x gewonnen) en die wat 3e zijn geworden hadden we in de poule al van gewonnen, dus door keiveel pech zijn we erbuiten gevallen ...

En daarmee ook onze kans op Eurocup volgend seizoen :(
Gewijzigd op 13/11/2003 10:42:00 door Un-X-PecteD

B a s
Beheerder

B a s

13/11/2003 15:46:00
Quote Anchor link
aj dat suckt man :((( nou ja.. je komt er vast wel weer bovenop :))

maar je kunt misschien halflife2 clan wel toevoegen @ www.clanlinks.nl ?? :)

Un-X-PecteD

Un-X-PecteD

14/11/2003 09:06:00
Quote Anchor link
Er staat alleen HL1 op ;)

Mitch X

Mitch X

08/12/2003 21:45:00
Quote Anchor link
Er staat wel nog weinig op vind ik of zie ik dat verkeerd? Wel leuke opzet en leuk gedaan met die afbeeldingen... Ik moet dat database gedoe ook maar eens gaan snappe :P

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.