Clansite coden
Ik ben opzoek naar iemand die aardig wat php kennis heeft en deze kan gebruiken voor het coden van mijn website.
De website:
www.users.skynet.be/fa858850/mindz.jpg
Hetgeen er gecode moet worden:
-Login en Register (met profiel)
-Online news (clannews en scene news) posten /teampage/crew/awards/gallery/results
- Forum moet niet gemaakt worden. About en Sponsors offline kunnen aanpassen
- Op gepost news comments kunnen geven
Dit is het zowat in het kort.
Geefprijs: rond 75 euro
Voor meer info PM of email&msn: [email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stijn Defieuw
1. je link werkt niets
Ten 2de. Niemand hier gaat voor 1,50 per uur netto werken.
Van de 75 euro gaat ongeveer 50% naar de Belansting dients. Dus je houd noug 37,50 euro. Laten we zegen een scripter is het neto uurloon 10 euro. Dus je kan 3 uur en 3/4 werken. In deze periode krijg ik het niet af.,
Als alles "zwart gaat" houd je ook niet meer dan 10 uur over wat gewoon veel te kort is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Eris -
Enja link is geupdate nu doet ie het wel
Omdat die website eruit ziet zoals enorm veel websites, niet alleen kwa opbouw maar ook op de kleine details als bijv. de vlaggetjes... Waarom denk je dat deze website wel goed van de grond af komt? Heb je onderzoek gedaan naar de vraag van dit soort websites? Waarom is jou website anders dan andere?
De reden? Nouja.. niemand gaat 2 ~ 3 weken (tijdsdruk? voor 75 euro? jij durft, weet je hoe complex dit soort websites zijn?) werken om vervolgens een website op te leveren die daarna verdwijnt door het gebrek aan bezoekers. De enige rede om mee te werken is omdat het leuk staat in je portfolio.
Oehja, als je mijn nieuwssysteem intergreerd ben je er eigenlijk al, alles zit daarin. Maar iets zegt mij dat die hele website ook nog gemaakt moet worden (html/css) of niet>?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn
Toch bedankt om me even op me plaats te zetten :)
Ik zie te vaak mensen vanuit het niets een idee hebben (die niet echt origineel te noemen is, sorry) en vervolgens 'eventjes' een website willen neerzetten.
Wat ze vergeten is dat het niet zozeer de website/scripting is die een website maakt tot wat het is, maar het is de community/gebruikers erachter. Die 'pluk' je niet echt uit de lucht ofzo.
Verder, en dat is ervaring omdat ik met grote gamewebsites overleg, zitten zulke systemen enorm complex in elkaar en zit er een heel team van goede mensen achter om dat draaiende te houden.
Maar ik kan ook ongelijk hebben, voor het zelfde geld heb jij ook een groep vrienden met hetzelfde idee/doel en kennis. Wie weet heb je wel iets origineels wat jou website anders dan andere maakt maar is dat voor mij niet duidelijk naar voren gekomen.
Rustig arjan :)
Maargoed, reeds gezegt, mijn nieuwssysteem kan je zo gebruiken, daar zit het meeste wel in. Kwestie van cssje aanpassen en wat dingetjes implementeren en je bent er wel. Ik wil je daar best bij helpen, maar ik ga niet als full time scripter aan de slag.
Hoop gewoon iemand dat het voor hobby ofzo doet ik geef nog niet op :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stijn Defieuw
niemand :(?
Blijf hopen!
Waarom zal ik deze opdracht moeten aannemen? Jullie krijgen uiteindelijk de credits/ bannerverdiensten/ sponsor-deals en een leuke website. Ik krijg 75€....
Dan kan ik beter zelf een website maken (met een paar vrienden), snapje :).
@Arjan #phphulp. Dus als je zin en tijd hebt om met de vaste bezoekers te programren. meer info vind je daar ;)
Ik kan je nog meer tijd geven fzo?
@ Arjan, ik snap wel wat jij wil zeggen, een site van de grond af aan maken is idd veel werk en je doet er lang over. Met een paar vrienden is dit niet erg, zelf ben ik ook bezig om ervan te leren, maar wat er allemaal bij komt kijken vergeet je meestal.
- Ik denk dat je je 'eis' om het af te hebben voor een bepaalde datum moet laten vallen. Niet alleen is het een hoop werk maar iemand doet het voor zijn plezier/kennis tussendoor, naast school/werk. Het is dus onrealistisch om iemand 2 weken full time te laten werken voor 75 euro.
- Bannerruimte is leuk, maar op dit moment heeft jou website 1 bezoeker per dag en dat ben jijzelf. Zoiets word pas interessant als je grote hoeveelheden bezoekers kan waarmaken. Op dit moment heb je geen site, en dus ook geen bezoekers. En jij kan niet garanderen dat die in de toekomst wel komen....
Ik blijf bij mijn mening dat het moeilijk word om iemand te vinden die een complete website voor een ander maakt (dat is wat er op dit moment gedaan moet worden)... om daar vervolgens zelf bijna niks uit te kunnen halen. Dan kan die persoon beter een website voor zichzelf beginnen, dat kost hem minder moeite en levert hem meer op (zijn eigen naam onder de website, bannerinkomsten etc etc).
Ik ben vrij naief in zulke dingen, vroeger deed ik alles voor iedereen. Mijn halve jeugd heb ik opgegeven om alles voor iedereen te kunnen doen. Later kwam ik erachter dat ik gewoon misbruikt werd... mensen kregen complete custome-made websites die na een maandje of 2 verkocht werden. Of ik deed enorm veel moeite, maar de uiteindelijke eigenaars deden er niks mee waardoor de website geen content had = geen bezoekers.
Waar ken ik dit verhaal nu van. Voor goede onderbouwde projecten waarbij ik denk dat het nog wel leuk kan kan worden wil ik beste wel xxx uren tijd in steken. Maar dan moet er ook wat uit kunenn komen... Goed idee is niet voldoende.
Ik sta voor alles open.
Enja langs een kant versta ik je wel hoor :)
edit: mijn nieuwssysteem kan je voor niks gebruiken. Maar ik zie het niet echt zitten om full-time mee te werken aan dit project, mijn vrijetijd is ook schaarst. Opzich zou ik het wel leuk vinden om weer een goede website te bouwen maar dan zou ik eerder Eris opbellen en eens rond de tafel gaan zitten zegmaar.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Kapteijn
Er word niet gediscusieerd op een vacatureforum, je reageert en jullie vinden elkaar, of je reageert niet en zal de opdrachtgever een andere weg moeten vinden om zijn idee waar te maken....
Dit is een eindeloze discussie...
Jason:
Dit is een eindeloze discussie...
Ik vind het wel prima zo!